Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Daag Je Uit!!! Wie Doet Er Mee???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Vin
03-02-2003, 11:05

Sallaam ( mietjes ), Ik heb al eerder aangegeven dat ik een voetbal wedstrijd wil organiseren voor de zogenaamde voetballers:D Hierbij wil ik nog steeds zeggen dat JULLIE UITDAAG voor een potje. Ik ben van plan om een Zaal te huren ( in amsterdam uiteraard ) maar ik heb minimaal 15 mensen nodig om dit te realiseren. Hierbij wil dus de voetballers <---:hihi: uitnodigen , nee beter gezegd UITDAGEN voor een potje. Vrouwelijke leden zijn ook van harte welkom om deel te nemen aan dit potje. Ik hoop dat ik reacties krijg en wie weet tot ziens allemaaaaaaaal . Ariveridecci Vin... :zwaai:

zahia
03-02-2003, 11:07
ik ben prof dus ik kom zeker ik ben toch de beste van jullie allemaal :D

Onslaught
03-02-2003, 11:07
je ben toch niet doof bolle chinees ik heb me al aangemeld a koe:D als alles goed gaat met me zelf dan oke maar hou me op de hoogte :D

Vin
03-02-2003, 11:10
Origineel gepost door Onslaught je ben toch niet doof bolle chinees ik heb me al aangemeld a koe:D als alles goed gaat met me zelf dan oke maar hou me op de hoogte :D ik zei al minimaal 15 mensen:jammer: en alleen om jou woorden ga ik je 4 x paneren die dag:D:D

RedOne
03-02-2003, 11:13

Salaam Vin, ik heb even een vraagje. 98% van de Marokkanen kan voetballen, ik zit bij die 2% die dat niet kan. Maar ik ben wel sportief en met takkelen, schoppen en duwen kom ik een heel eind. Dus mijn vraag aan jou is; is die 2% ook welkom?.

Onslaught
03-02-2003, 11:14
Origineel gepost door Vin ik zei al minimaal 15 mensen:jammer: en alleen om jou woorden ga ik je 4 x paneren die dag:D:D ja right, ook al zitte we in dezelfde groep ik paneer je plus expres sliding:hihi:

zahia
03-02-2003, 11:15
nou mag ik komen of niet ik wacht op andwoord :D

Angel
03-02-2003, 11:17
Origineel gepost door RedOne Salaam Vin, ik heb even een vraagje. 98% van de Marokkanen kan voetballen, ik zit bij die 2% die dat niet kan. Maar ik ben wel sportief en met takkelen, schoppen en duwen kom ik een heel eind. Dus mijn vraag aan jou is; is die 2% ook welkom?. :lol: jij bent zeker welkom, een beetje lachen kan geen kwaad :stout: :hihi:

Angel
03-02-2003, 11:17
Origineel gepost door zahia nou mag ik komen of niet ik wacht op andwoord :D ja jij mag ook komen :D :D

RedOne
03-02-2003, 11:23
Origineel gepost door angel21 :lol: jij bent zeker welkom, een beetje lachen kan geen kwaad :stout: :hihi: Jij bedoelt een beetje UITlachen kan geen kwaad....wacha alik a Angeltje... :kwaad:

Angel
03-02-2003, 11:28
Origineel gepost door RedOne Jij bedoelt een beetje UITlachen kan geen kwaad....wacha alik a Angeltje... :kwaad: neeeeeeee, niet uitlachen, ik zou niet durven :o :o jongens nemen voetbal altijd zo serieus, en dat is saai, dusse als iemand een beetje lol in het spel kan brengen, JIJ in dit geval, dan is dat toch leuk :D :D

Vin
03-02-2003, 11:32
Origineel gepost door zahia nou mag ik komen of niet ik wacht op andwoord :D ZOALS IK AL ZEI VROUWELIJKE LEDEN ZIJN OOK VAN HARTE WELKOM :D:D

Onslaught
03-02-2003, 11:35
Origineel gepost door angel21 neeeeeeee, niet uitlachen, ik zou niet durven :o :o jongens nemen voetbal altijd zo serieus, en dat is saai, dusse als iemand een beetje lol in het spel kan brengen, JIJ in dit geval, dan is dat toch leuk :D :D asl je wilt winne dat is het serieus,:D dus

Vin
03-02-2003, 11:38
Origineel gepost door RedOne Salaam Vin, ik heb even een vraagje. 98% van de Marokkanen kan voetballen, ik zit bij die 2% die dat niet kan. Maar ik ben wel sportief en met takkelen, schoppen en duwen kom ik een heel eind. Dus mijn vraag aan jou is; is die 2% ook welkom?. TUURLIJK OUWE het is om een leuke dag van te maken, ja toch maar ik bestel dan ook direct 3 ambulances :D:D voor de zekerheid;)

Angel
03-02-2003, 11:38

Origineel gepost door Onslaught asl je wilt winne dat is het serieus,:D dus waarom altijd winnen, gaat om het spel, niet wie de winnaar of de verliezer wordt. Het gaat om de sportiviteit en techniek van de spelers. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5