Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sneeuwpret slaat om in geweld

Pagina's : [1] 2

TWeeT20
03-02-2003, 03:08

Sneeuwpret slaat om in geweld Van een onzer verslaggevers Een 13-jarige Rotterdammer is gisteravond overleden nadat hij zaterdagavond in het hoofd was geschoten op het parkeerdek bij metrostation Slinge in Rotterdam-Zuid. Mogelijk gebeurde dit tijdens een sneeuwballengevecht met een groepje leeftijdgenoten. Onduidelijk is of de dader, die voortvluchtig is, meer schoten heeft gelost. Het slachtoffer werd zwaargewond naar het Erasmus Medisch Centrum afgevoerd en is daar later overleden. De jongen stond zaterdagavond rond tien uur met een groepje leeftijdgenoten op het parkeerdek toen plotseling op hen werd geschoten. De groep dook weg maar de jongen werd geraakt. Grote groepen jongens waren sneeuwballen aan het gooien in de buurt. Volgens geruchten gooide het slachtoffer een sneeuwbal tegen het raam van een auto. Een man zou zijn uitgestapt en de 13-jarige jongen hebben neergeschoten. De politie kon deze toedracht bevestigen noch uitsluiten. Het rechercheteam dat direct op de zaak is gezet onderzoekt verscheidene scenario's, aldus een woordvoerster. De pasgevallen sneeuw leidde elders in de regio zeker tweemaal tot gewelddadige incidenten. In Capelle aan den IJssel werd een 43-jarige man zaterdagmiddag ernstig mishandeld omdat hij een groepje jongeren verzocht op te houden met het gooien van sneeuwballen. Zijn echtgenote (47) kreeg schoppen en klappen toen zij haar man te hulp kwam. De confrontatie speelde zich af op het Damsterdiep bij het winkelcentrum De Terp. De Capellenaar werd door de jongeren beetgepakt, tegen de grond gewerkt en geschopt en geslagen, aldus de politie. Het slachtoffer werd met gebroken ribben, een ingeklapte long en een kapotte neus overgebracht naar het IJsselland Ziekenhuis. Zijn echtgenote werd tijdens de worsteling beroofd van haar gouden armband. De politie heeft nog niemand gearresteerd. In 's-Gravendeel werd een 52-jarige buschauffeur mishandeld nadat hij was opgetreden tegen sneeuwgooiende jongeren. De man gaf een jongen een draai om de oren toen die met een groepje andere zijn bus met sneeuwballen bekogelde. Dat kwam hem op schoppen en klappen te staan. Het slachtoffer werd voor controle naar het ziekenhuis afgevoerd. De politie heeft een onderzoek ingesteld. Begin vorige maand werd in de Rotterdamse wijk Zevenkamp een 15-jarige jongen neergestoken omdat hij sneeuwballen naar een auto had gegooid. De dader, een oudere man, meldde zich later bij de politie.

TWeeT20
03-02-2003, 03:17
Met sneeuwballen gooiende tiener beschoten in Schaarbeek Een 35-jarige bewoner van Schaarbeek heeft zaterdag meermaals met hagel op een groep jongeren geschoten nadat zijn dochter op straat door een sneeuwbal geraakt was in een sneeuwballengevecht tussen de tieners. Een 15-jarige jongen werd door hagel in de knie getroffen. De schutter is ter beschikking van het parket van Brussel gesteld, zo is zondag van het parket vernomen. Het incident gebeurde rond 16.30 uur in de James Wattstraat in Schaarbeek. De vader zag vanuit zijn appartement dat zijn dochter door een sneeuwbal getroffen werd en schoot met een windbuks op de jongeren. De jongen die hagel in de knie kreeg, werd naar het ziekenhuis gebracht. Het parket wil dat de vader wordt aangehouden voor slagen en verwondigen op minderjarigen. Hij riskeert tot vier jaar cel.

Laylainthahouse
03-02-2003, 07:43
Gelukkig kan het ook anders. Ik heb zaterdagmiddag ook een sneeuwballengevecht gehad samen met 2 vriendinnen. We hebben ons dood gelachen, 3 meiden van 22 jaar die sneeuwpret hebben! En het leuke was dat op een gegeven bijna heel de straat mee ging doen, toen kwam de politie langs in een busje en die gingen ook meedoen, dat was helemaal gezellig :D

Zelfkritiek
03-02-2003, 08:51
Origineel gepost door Laylainthahouse Gelukkig kan het ook anders. Ik heb zaterdagmiddag ook een sneeuwballengevecht gehad samen met 2 vriendinnen. We hebben ons dood gelachen, 3 meiden van 22 jaar die sneeuwpret hebben! En het leuke was dat op een gegeven bijna heel de straat mee ging doen, toen kwam de politie langs in een busje en die gingen ook meedoen, dat was helemaal gezellig :D Prachtig toch? Oer-Hollands sneeuwballengevecht waar een hele straat en zelfs ook de politie aan meedoet. En dat nog wel in Gouda! :p

Laylainthahouse
03-02-2003, 12:50

Hahahah ja ik vond het ook prachtig, maar het was niet in Gouda, maar in Rotterdam! :p

PABLO_ESCOBAR
03-02-2003, 13:02
Origineel gepost door Laylainthahouse Gelukkig kan het ook anders. Ik heb zaterdagmiddag ook een sneeuwballengevecht gehad samen met 2 vriendinnen. We hebben ons dood gelachen, 3 meiden van 22 jaar die sneeuwpret hebben! En het leuke was dat op een gegeven bijna heel de straat mee ging doen, toen kwam de politie langs in een busje en die gingen ook meedoen, dat was helemaal gezellig :D Hahaha heb zaterdagnacht ook zoiets meegmaakt, was nog laat in het centrum en het was best druk in de uitgangsbuurt. Twee koppels begonnen met sneeuwballen naar elkaar te gooien en een verdwaalde sneeuwbal raakte een voorbijganger die op zijn beurt een sneeuwbal teruggooide. Voor ik het wist begon de hele straat inclusief zijstraten een waar gevecht. Sneeuwballen vlogen in het rond en mensen vielen op de grond. Het was te glad om de rondvliegende sneeuwballen te ontwijken dus matrixmoves waren uitgesloten.

Laylainthahouse
03-02-2003, 13:06
Ja gaaf toch, ik vind zulke dingen wel leuk, ik lach echt helemaal dubbel toen. Jou verhaal is net de mijne, gaaf toch! Zo vaak ligt er niet zulke goeie sneeuw, dus gelijk gebruik van maken! ;)

PABLO_ESCOBAR
03-02-2003, 13:17
Origineel gepost door Laylainthahouse Ja gaaf toch, ik vind zulke dingen wel leuk, ik lach echt helemaal dubbel toen. Jou verhaal is net de mijne, gaaf toch! Zo vaak ligt er niet zulke goeie sneeuw, dus gelijk gebruik van maken! ;) ja maar als je op de politie gooit moet je maken dat er een steen in je sneeuwbal zit....maximum damage :D

Chaimav
03-02-2003, 14:08
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR ja maar als je op de politie gooit moet je maken dat er een steen in je sneeuwbal zit....maximum damage :D :giechel: :stout: :giechel: :stout: :giechel:

PABLO_ESCOBAR
03-02-2003, 14:14
Origineel gepost door Chaimav :giechel: :stout: :giechel: :stout: :giechel: kijken ze wel aardig op als er een raam van een politiecombi sneuvelt door een sneeuwbal :D

misscasabarata
03-02-2003, 14:33
He Pablo leuke foto met bin laden en zo te zien zijn jullie gooie vrienden. ps: doe de groeten als wat van hem hoort.

PABLO_ESCOBAR
03-02-2003, 14:37
Origineel gepost door misscasabarata He Pablo leuke foto met bin laden en zo te zien zijn jullie gooie vrienden. ps: doe de groeten als wat van hem hoort. doe ik :D :zwaai:

misscasabarata
03-02-2003, 14:45
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR doe ik :D :zwaai: en zeg tegen hem als ik iets voor hem kan betekenen dan geeft ie maar een gil and i'll be there. :goedzo:

Chaimav
03-02-2003, 15:13
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR kijken ze wel aardig op als er een raam van een politiecombi sneuvelt door een sneeuwbal :D uitgetest pablo???????? hahahahhahahah

PABLO_ESCOBAR
03-02-2003, 15:14

Origineel gepost door Chaimav uitgetest pablo???????? hahahahhahahah die sneew(steen)bal kwam in z'n gezicht terecht wat uitereaard beter is dan zo'n ruit :D :cool:

Pagina's : [1] 2