Bekijk originele versie : (Getinte)Jongen twee keer mishandeld
HATTEMERBROEK - Drie nog onbekende jongens hebben dinsdagmiddag een dertienjarige jongen uit Wezep tot tweemaal toe mishandeld.
De jongen fietste na drieën op het fietspad van Zuiderzeestraatweg en ter hoogte van het viaduct A50, toen hem de doorgang werd versperd door drie jongens. Ze maakten een opmerking over zijn getinte huidskleur. Een van de verdachten gaf een harde trap tegen de fiets waardoor de jongen in een droge sloot naast het fietspad viel. Daarna leken ze vertrokken, maar even later doken ze weer op en belaagden en mishandelden de jongen nogmaals. Daarna zag het slachtoffer kans, zwaar geschrokken maar zonder erge verwondingen, hard naar huis te fietsen.
Tijdens het incident passeerde scholieren en een oudere man.
Alle drie de jongens zijn blank; een reed op een opoefiets en had een oranje rugzak; de ander heeft aan beide zijden kaal geschoren haar en reed op een grijs/blauwe Gazelle herenfiets. De derde had achterover gekamd donkerblond haar met gel-stekels.
Zieke lui die gasten, keihard aanpakken en hun ouders het huis uitzetten. :(
wonderbaarlijk, ik lees met verbazing Erik s dit zo een stuk plaatst, :eek:
euh bron?
sunsetdriver
29-01-2005, 10:58
Wat een malloten zeg.
Ik weet dat je geen eigen-rechter mag spelen, maar toch vind ik dat je 1 minuut na een misdrijf mag ingrijpen. Dus als je daar loopt en je ziet wat er gebeurt, dat je dan die gozers (1 minuut) keihard in elkaar mag trappen, en dat dat dan onbestraft blijft... Je mag ze natuurlijk niet dood trappen, maar mischien een gebroken been of arm.
wonderbaarlijk, ik lees met verbazing Erik s dit zo een stuk plaatst, :eek:
ik ben geen racist Jihaane, lülllige opmerking van jou. :D
euh bron?
Van een ander forum, artikel is uit een regionale krant.
ik ben geen racist Jihaane, lülllige opmerking van jou. :D
jah maak dat me me neus maar wijs.
Maar vertel ik vertrouw dit namelijk niet helemaal, Erik s die een bericht plaatst waarim vemoedelijk Hollandse blonde jongens een misdrijf hebben gepleegd jegens een getinte jongeman.
wat zijn de steken onder water, wat is de suprise die je in petto hebt :rolleyes:
jah maak dat me me neus maar wijs.
Maar vertel ik vertrouw dit namelijk niet helemaal, Erik s die een bericht plaatst waarim vemoedelijk Hollandse blonde jongens een misdrijf hebben gepleegd jegens een getinte jongeman.
wat zijn de steken onder water, wat is de suprise die je in petto hebt :rolleyes:
Ik heb verdomd veel zin om weer eens wat Marokkaantjes te zieken na zo'n opmerking van jou :cool:
Praetorian
29-01-2005, 11:16
Ik weet dat je geen eigen-rechter mag spelen
Tja, eigen rechter spelen, wat is dat nu precies?
Moet je, als je belaagd wordt, netjes vragen of ze er mee op willen houden?
Moet je, wanneer je in elkaar geschopt wordt, eerst even nadenken wat je in zo`n situatie allemaal mag doe?
Moet je, wanneer er bij je ingebroken wordt, eerst aan de dief vragen wat ie allemaal van plan is en wanneer blijkt dat ie jou en jou gezin ook maar meteen om zeep helpt, moet je dan netjes vragen of ie dat alsjeblieft niet wil doen?
Bij de Nederlanders moet eens het besef boven komen om SAMEN op te treden wanneer er in de buurt wat gebeurt. M.a.w. wanneer je getuige bent van het in elkaar schoppen van wie dan ook en welke achtergrond en kleeur, dat je dan SAMEN ingrijpt. Doe je dat alleen, dan is de kans erg groot dat je er zelf binnen 3 minuten naast ligt....
Daarnaast komt de meeste rotzooi door overmatig drankgebruik, drugsgebruik en natuurlijk bij nacht en ontij nog uit gaan......
Ik heb verdomd veel zin om weer eens wat Marokkaantjes te zieken na zo'n opmerking van jou :cool:
je verwacht toch niet dat ik dit zomaar vertrouwen zal.
Ga je gang mij heb je er niet mee alleen jezelf :rolleyes:
Ik weet dat je geen eigen-rechter mag spelen, maar toch vind ik dat je 1 minuut na een misdrijf mag ingrijpen. Dus als je daar loopt en je ziet wat er gebeurt, dat je dan die gozers (1 minuut) keihard in elkaar mag trappen, en dat dat dan onbestraft blijft... Je mag ze natuurlijk niet dood trappen, maar mischien een gebroken been of arm.
Ook niet een heel klein beetje dood, arthas?........ ;)
je verwacht toch niet dat ik dit zomaar vertrouwen zal.
Arme meid, zelfs mensen van goede wil vertrouw je niet ...... :p
Tja, eigen rechter spelen, wat is dat nu precies?
Moet je, als je belaagd wordt, netjes vragen of ze er mee op willen houden?
Moet je, wanneer je in elkaar geschopt wordt, eerst even nadenken wat je in zo`n situatie allemaal mag doe?
Moet je, wanneer er bij je ingebroken wordt, eerst aan de dief vragen wat ie allemaal van plan is en wanneer blijkt dat ie jou en jou gezin ook maar meteen om zeep helpt, moet je dan netjes vragen of ie dat alsjeblieft niet wil doen?
Bij de Nederlanders moet eens het besef boven komen om SAMEN op te treden wanneer er in de buurt wat gebeurt. M.a.w. wanneer je getuige bent van het in elkaar schoppen van wie dan ook en welke achtergrond en kleeur, dat je dan SAMEN ingrijpt. Doe je dat alleen, dan is de kans erg groot dat je er zelf binnen 3 minuten naast ligt....
Daarnaast komt de meeste rotzooi door overmatig drankgebruik, drugsgebruik en natuurlijk bij nacht en ontij nog uit gaan......
Ik denk dat je mag ingrijpen tot het gevaar geweken is.
Misschien wel dat de daders dagen lang in het bleekwater hebben gelegen en het slachtoffer langdurig onder de hoogtezon.
:hihi:
Je bent wel erg wantrouwig jihaane.
Ik ben gewoon niet naif, Erik s en jij staan er niet bekend om de lieverdjes van het forum te zijn.
Waarnaar is overigens het grote verlangen ?
tjah...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.