Bekijk originele versie : waarom, waarom, waarom????
tatouzient
03-02-2003, 00:05
yeps, waarom waarom en nog eens waarom moeten we ons tegenwoordig altijd maar zitten te verdedigen?
waarom is er haast alleen maar negatieve kritiek over maroc jongere?
als er een maroc werkt zeggen ze dan van: ze pakken ons werk af maar als hij thuis zit, is hij weer te lui?
waarom mogen wij ons zelf ni zijn? onszelf uiten zoals we willen?
waarom hebben ze het steeds over integratie? over de probleem jongere?
waarom kijken ze ons steeds aan als buitenlanders?
spreken we ni perfect nl? zijn we ni even hoog, of hoger, opgeleid dan hun zijn? betalen we ni eveneens de belastingen? houden wij ons ni aan onze plichten?
maar toch hebben we soms ni dezelfde rechten...
het woordje integratie komt me echt de keel uit... ik hoor de laatste tijd nix anders van: de integratie is gefaald, bla bla bla... hoe kan de integratie nu gefaald zijn als er vroeger haast nooit naar ons werd omgekeke? kbedoel, onze ouders zijn naar hier min of meer 'gelokt' maar alleen dan voor hun eigen belange, de belange ten voordele van de staat... ze moesten hun werk doen, werden betaald en verder werd er ni naar hun omgekeke, hoe kunnen ze dan zegge dan integratie is gefaald? ze hebben haast ni eens naar hun omgekeke...
MarocStar
03-02-2003, 00:08
Origineel gepost door tatouzient
yeps, waarom waarom en nog eens waarom moeten we ons tegenwoordig altijd maar zitten te verdedigen?
waarom is er haast alleen maar negatieve kritiek over maroc jongere?
als er een maroc werkt zeggen ze dan van: ze pakken ons werk af maar als hij thuis zit, is hij weer te lui?
waarom mogen wij ons zelf ni zijn? onszelf uiten zoals we willen?
waarom hebben ze het steeds over integratie? over de probleem jongere?
waarom kijken ze ons steeds aan als buitenlanders?
spreken we ni perfect nl? zijn we ni even hoog, of hoger, opgeleid dan hun zijn? betalen we ni eveneens de belastingen? houden wij ons ni aan onze plichten?
maar toch hebben we soms ni dezelfde rechten...
het woordje integratie komt me echt de keel uit... ik hoor de laatste tijd nix anders van: de integratie is gefaald, bla bla bla... hoe kan de integratie nu gefaald zijn als er vroeger haast nooit naar ons werd omgekeke? kbedoel, onze ouders zijn naar hier min of meer 'gelokt' maar alleen dan voor hun eigen belange, de belange ten voordele van de staat... ze moesten hun werk doen, werden betaald en verder werd er ni naar hun omgekeke, hoe kunnen ze dan zegge dan integratie is gefaald? ze hebben haast ni eens naar hun omgekeke...
Je praat de hele tijd over ze????
Kijk er zijn zat die zo praten, maar niet iedereen capich.
Btw ik let er helemaal niet meer zo op.
Gewoon doen waar jij goed in bent en schijt aan iedereen.
tatouzient
03-02-2003, 00:14
Origineel gepost door *********
Je praat de hele tijd over ze????
Kijk er zijn zat die zo praten, maar niet iedereen capich.
Btw ik let er helemaal niet meer zo op.
Gewoon doen waar jij goed in bent en schijt aan iedereen.
inderdaad, ni iedereen... al goe... maar je moet maar de tv eens aan doen, en grotendeels wak te zien krijg is altijd zo negatief... terwijl er steeds meer jongere zijn die hoger zijn opgeleid en zo.
ik doe altijd wak wil, maar tis gewoon dak er ff uit moest :D
oja, mt ze bedoel ik meestal de media
bisous xxx
tatouzient
03-02-2003, 00:55
Origineel gepost door Dawud
tatouzient
Jij bent niet realistisch man.
Still maar als die Nederlanders waren emigereed naar Marokko wat zouden wij hun t e bidden hebben ???
Zullen ze veel beter hebben in Marokko dan wij hier ??
Ras discreminatie zit in iedereen aard.
zou jij een Nederlanders in Marokko beter behandellen dan een marokkans ??? de antwoord is zeker nee.
Eerlijk zeggen we zijn veel erger en erger dan Nederlanders en andere Eruopese landen.
probeer maar niet te misbruiken van democratie die hier voor iedereen is .
Wat weet je over de woord democratie in Marokko ???
Ik ben niet tegen marokkanen en dergelijk ik ben alleen realistisch en denk ik altijd logisch na .
Ik heb wil een heel makkelijke oplossen voor je .
Als je het zo erg vind book een ticket en velieg naar je eigenland Marokko dan weet je wat democratie en discreminatie is.
Wij hebben meer dan tientallen in twee kamer buitenlanders maar spreken wij nog over descreminatie ahahahahhah denk maar over kabinet van onze viese koning in Marokko.
groetjes.
waarom maroc erbij halen? kheb het over de negatieve kijk die men tegenwoordig over de 'allochtone' heeft... vroeger had men gn prob mn de 'allochtoon', waarom, omda ze hun werkje deden en verder nix van zich laten horen. maar nu omda de tweede generatie gestudeerd is, of gewoon om te zeggen geletterd is, zien ze ons als een soort van 'dreiging', waarom?
en btw, als het goe was in maroc, dan zouden onze ouders ni naar hier kome om zo voor een betere leefomgeving te zorge...
enne waarom kunnen we ni gewoon op een gewone manier hierover discussiere? er wordt een woord gezegd, en gelijk aanvallen van ga terug naar je land?? was da nu weer voor gezever...
bisous xxx
Soumayaa
03-02-2003, 12:52
Origineel gepost door tatouzient
inderdaad, ni iedereen... al goe... maar je moet maar de tv eens aan doen, en grotendeels wak te zien krijg is altijd zo negatief... terwijl er steeds meer jongere zijn die hoger zijn opgeleid en zo.
ik doe altijd wak wil, maar tis gewoon dak er ff uit moest :D
oja, mt ze bedoel ik meestal de media
bisous xxx
tatouzient
ik moet dit gewoon zeggen
ik vind de manier dat je iets zegt keigrappig....
zeker dit
" ik doe altijd wak wil" :D :D
saidaaatje
03-02-2003, 12:57
waarom waarom waarom ben ik me tel kwijt:huil:
khadoeja
03-02-2003, 13:07
Origineel gepost door saidaaatje
JA SAIDAATJE IK VIND HET ECHT HEEEEL TRIEST EN ZIELIG VOOR JE MAAR KUN JE NU FF OPHOUDEN MET ZEUREN!!!!! ;)
(THANK YOU!!!!)
tatouzient
03-02-2003, 15:03
Origineel gepost door Soumayaa
tatouzient
ik moet dit gewoon zeggen
ik vind de manier dat je iets zegt keigrappig....
zeker dit
" ik doe altijd wak wil" :D :D
:haha: ewa ja, zo zit ik inelaar hé :p
solly :(
bisous xxx :zwaai:
tatouzient
03-02-2003, 15:04
Origineel gepost door saidaaatje
meskiena :( je bent je tel kwijt...
beter opletten int vervolg :p (grapje)
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.