Bekijk originele versie : VS + Israel (met Saddam Hoessein als buurman) = Oorlog op Irak??? Logica??
Heb net op Netwerk gekeken naar het Irak-debat. De conclusie van het debat voor mij is dat de VS Irak aanvalt omdat broertje Israel als de dood is dat Saddam Hoessein binnenkort een kernbom op hun dak gooit.
Aangezien Powell (minister van defensie van de VS) net als heel wat republikeinen ook een jood is mag dat natuurlijk niet gebeuren.
Maar waarom mag Sharon van politieagent VS dag in, dag uit onschuldige palestijnse gezinnen afslachten zonder dat Israel daarop wordt aangesproken door het grote joodse broer VS? Is het leven van een jood meer waard dan dat van een Palestijn volgens Bush en het hele stelletje achterlijke idioten wat hen napraat?
Dus Sharon die werkelijk bloed aan zn handen heeft die is correct bezig en Saddam Hoessein die MOGELIJK in staat ZOU KUNNEN zijn om een kernbom te maken die moet gelijk samen met honderduizenden onschuldige Irakezen om zeep geholpen worden??
Beetje scheef toch?
Waarom steken de VS verschrikkelijk veel miljoenen dollars in een oorlog in een tijd dat spaceshuttles uit de lucht vallen door bezuinigingen bij NASA?? Misschien omdat de VS zich rijk rekent met de toekomstige opbrengsten uit de olie die het gaat STELEN na een oorlog op Irak?? JAJA laat de vraagtekens maar weg zou ik zeggen...
Het is een jodenstreek wat de VS en Israel uithalen, want de joden moeten beschermd worden want die zijn zo verschrikkelijk zielig....ROT TOCH OP!!
Sharon en Bush zijn terroristen vermomd als democratisch gekozen politieke leiders......vermoorden die hap!! Powell mag trouwens ook bij t rijtje toegevoegd worden.
billah ik ben helemaal met je eens!
Sjemmelia
03-02-2003, 11:23
Origineel gepost door Ali_Z
Heb net op Netwerk gekeken naar het Irak-debat. De conclusie van het debat voor mij is dat de VS Irak aanvalt omdat broertje Israel als de dood is dat Saddam Hoessein binnenkort een kernbom op hun dak gooit.
Aangezien Powell (minister van defensie van de VS) net als heel wat republikeinen ook een jood is mag dat natuurlijk niet gebeuren.
Maar waarom mag Sharon van politieagent VS dag in, dag uit onschuldige palestijnse gezinnen afslachten zonder dat Israel daarop wordt aangesproken door het grote joodse broer VS? Is het leven van een jood meer waard dan dat van een Palestijn volgens Bush en het hele stelletje achterlijke idioten wat hen napraat?
Dus Sharon die werkelijk bloed aan zn handen heeft die is correct bezig en Saddam Hoessein die MOGELIJK in staat ZOU KUNNEN zijn om een kernbom te maken die moet gelijk samen met honderduizenden onschuldige Irakezen om zeep geholpen worden??
Beetje scheef toch?
Waarom steken de VS verschrikkelijk veel miljoenen dollars in een oorlog in een tijd dat spaceshuttles uit de lucht vallen door bezuinigingen bij NASA?? Misschien omdat de VS zich rijk rekent met de toekomstige opbrengsten uit de olie die het gaat STELEN na een oorlog op Irak?? JAJA laat de vraagtekens maar weg zou ik zeggen...
Het is een jodenstreek wat de VS en Israel uithalen, want de joden moeten beschermd worden want die zijn zo verschrikkelijk zielig....ROT TOCH OP!!
Sharon en Bush zijn terroristen vermomd als democratisch gekozen politieke leiders......vermoorden die hap!! Powell mag trouwens ook bij t rijtje toegevoegd worden.
Ik heb sterk het idee dat de V.S. het verloop en consequenties van een oorlog tegen irak zwaar ONderschat. What goes around comes around, zal ik maar zeggen.
tanger_inoe
03-02-2003, 14:09
De enigste reden dat Bush Irak wil aanvallen is de aardolie en niet dat Saddam een gevaarlijke dictator is of om de kernwapens.
Telkens wanneer de wapeninspecteurs met het nieuws te komen dat er nog geen bewijzen zijn dat Irak kernwapens heeft dan lijkt het er wel op dat er een teleurstelling is bij Bush.
Terwijl hij juist tevreden moet zijn,want het verkleint juist de kans op een oorlog.
En dat ze willen aanvallen i.v.m de oorlog tegen het terrorisme is allemaal onzin. De VS mag zich na de oorlog met Afghanistan wel afvragen of oorlof wel de enigste optie is,want de angst voor terroristische aanslagen is er nog steeds en Bin laden is ook nog niet uitgeschakeld.
Het enigste wat er bereikt is zjn een hoop slachtoffers.
En dat zal weer het geval zijn als Irak wordt aangevallen.
Dus Nederland moet absoluut niet deelnemen aan oorlog met Irak.
KoRnOnTheCops
03-02-2003, 15:44
ik geloof dat Israel niet eens zo blij is met oorlog tegen Irak. Israel is dat waarschijnlijk het eerste slachtoffer van de wraak van Saddam. Dat zag je ook in de eerste Golfoorlog. TOen schoot Saddam ook raketten af op Israel.
Maar eens komt de tijd dat USA plat gebombadeerd wordt...
Misschien over 100 jaar of over 200 jaar...
Maar die tijd komt wel...
alqadafi
03-02-2003, 16:18
Origineel gepost door Ali_Z
Beetje scheef toch?
De reden van de aanval op Irak, gaat om de olie en ook om die k.u.t Israel te beschermen.
Irak is de enige sterke arabische land met een Arabische leider.
En als ze Saddam niet uistschakelen kunnen ze niet met hun gemak verder gaan met afslachten van de palestijnen.
Origineel gepost door 3rabia
billah ik ben helemaal met je eens!
Je bent het eens met de waarheid ;)
Origineel gepost door KoRnOnTheCops
ik geloof dat Israel niet eens zo blij is met oorlog tegen Irak. Israel is dat waarschijnlijk het eerste slachtoffer van de wraak van Saddam. Dat zag je ook in de eerste Golfoorlog. TOen schoot Saddam ook raketten af op Israel.
Israel is maar al te blij met de oorlog. Weliswaar kan Israel door Irak gepakt worden als Irak wordt gepakt door de VS maar wat kan Irak nou aanrichten. De schade in de Golfoorlog door rakketen van Saddam was niet niet echt groot te noemen. Israel is veel vreesender voor de dreiging van chemische/kern wapens van buurland Irak.
En als de VS zometeen in Irak de boel gaan uitmaken dan wordt voor de joden de hele regio een stuk veiliger DENKEN ze.
Wie het intervieuw met Saddam Hoessein heeft gezien kan een groot deel terugvinden in wat ik een tijdje terug gepost heb.
Ali Z
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.