Bekijk originele versie : De band tussen jou en je moeder
Samiratoen
02-02-2003, 20:44
Hoe zit de band tussen jou en je moeder?
Ik moet zelf eerlijk zeggen dat we het niet perfect met elkaar kunnen hebben, we denken allebei anders :(
Maar hoe dan ook.... she is my everything :Iluvu:
nour_el_3oejoen
02-02-2003, 20:46
ELHAMDOELILLAH KAN IK HET ERG GOED MET MN MOEDER VINDEN...:)
Guadaloupe
02-02-2003, 20:48
alhamdoulilah.....ik vertel haar alleen teveel :jammer:
chicamaroquia
02-02-2003, 20:50
mijn moeder betekent alles voor me, zonder haar was ik niet de persoon die ik nu geworden ben. zonder haar zou ik veel fouten hebben gemaakt, vaak heeft ze me daarvoor behoed, maar soms heeft ze me de fout laten maken zodat er voor mij een leerproces in zat. zonder haar zou ik niet zo ver gekomen zijn in mijn studie en in mijn leven. mijn moeder speelt een prominente rol in mijn leven en is behalve mijn moeder ook nog mijn allerbeste vriendin!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu:
mijn moeder is een engel op aarde, ik hou zielsveel van je mama
Ewa me moeder heeft mij opgevoed en nog veel meer dingen dus voor mij is ze me alles.. en natuurlijk hebben we allemaal zo onze ruzie's maar die duren nooit lang..
Maar voor mij is er geen betere persoon dan me moeder..
Ofterwijl heb een goede band met me moeder..
ik heb egt een prachtige ma...egt waar, ik ben zo trots op haar...ze heeft het egt zwaar gehad in haar leven (bijna overleden aan baarmoederhalskanker, getroffen door trombose)...en ze moest een kleine madafakka als mij opvoeden...egt ik ben zo dankbaar dat ik haar heb...ik kan alles ,maar dan ook echt ALLES vertellen...ME LOVES HER!:Iluvu::Iluvu::Iluvu:
Zo dat wou ik ff zeggen over MIJN mamaatje :D
BentDagilia
02-02-2003, 21:07
Mijn moeder is mijn leven.... het liefst zou ik haar dag en nacht bij em willen hebben hoewel we vaak van mening verschillen maar ik houd superveel van haar.. nu ze naar mekka is huil ik bijna iedere nacht om haar... als een klein kind.. :rolleyes:
Bent Dagilia
Hindaatje
02-02-2003, 21:07
Mijn moeder is echt mn alles...Ookal pest ik haar vaak :o I love her :Iluvu:
nour_el_3oejoen
02-02-2003, 21:12
IK BEN BLIJ TE HOREN DAT VELEN HIER EEN GOEDE RELATIE HEBBEN MET HUN MOEDER, ZO HOUDEN HE :goedzo:
tatouzient
02-02-2003, 21:17
mn moeder betekent echt alles voor me...
ni alleen een ouder die zorgt da we in een goede omgeving opgroeien en die zorgt voor de nodige stabiliteit in ons leven, maar ze is net een vriendin voor me, kvertel haar haast alles...
als ik mt iets zit waar ik ni uit kan komen, dan is zij de eerste mt wie ik ga praten om zo tot een bepaalde conclusie te kome...
alhamdoelillah, kben echt blij mt mn ma, mt mn ouders allebei... alhamdoelillah
bisous xxx
saloua_lopez
02-02-2003, 21:58
Origineel gepost door Guadaloupe
alhamdoulilah.....ik vertel haar alleen teveel :jammer:
Jah ik doe dat ook... moet me toch meer gaan inhouden heheheheh
Ik heb vroeger nooit met haar op een lijn kunnen zitten, nu ik wat ouder ben (26) krijg ik meer begrip voor wat zij mee moet maken met een generatie die anders is opgeroeid. Die heel anders tegen dingen aankijkt.
Ik zou haar never nooit willen missen, zij is mijn levensdraad. Het is ook wel heel apart als de navelstreng geknipt wordt bij de geboorte, maar je eigenlijk nooit afstand kan doen van je moeder...
Origineel gepost door Samiratoen
Ik moet zelf eerlijk zeggen dat we het niet perfect met elkaar kunnen hebben, we denken allebei anders :(
k heb wel een moeder maar k heb weinig tot geen contact met haar :(
mijn contact met me moeder is niet echt goed, maar goed ze is en blijft me moeder moge ze lang leven en moge Allah haar alleen maar het beste geven amien
wel weet ik dat ik een betere moeder zal zijn voor mijn kindjes inchaAllah, meer aandacht geven en meer liefde...
soumaya1
04-02-2003, 14:08
Origineel gepost door Samiratoen
ik heb best wel; een goeie band met mn moeder...ze is echt mn alles..! alleen we hebben de zelfde karakter en dat wil wel eens botsen..maar het was vroeger ..nu ik uit huis ben...gat het heel erg goed!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.