Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HENNADAG... Hoe en wat???

Pagina's : [1] 2

Fatousch21
27-01-2005, 21:20

Selem 3alaikoem Wa Rahmatoelahie Wa barakatoe zusters... Graag wil ik van jullie weten hoe dat gaat met de hennadag? Mijn bruiloft vind inschaAllah in Mei plaats! Maar ik vroeg me af hoe dat dan moet... (kwa hennadag) :confused: *Waar moet de man voor zorgen en waar moet de vrouw voor zorgen? *En moet de man wel of niet aanwezig zijn? *Wat kan de man het beste meebrengen? *enz enz enz enz........................................ Dus graag wat TIPS voor deze zenuwachtige dame!!! KORTOM: Hoe zouden jullie het doen? :) Gair InschaAllah................... Selem 3alaikoem!

Nora01
27-01-2005, 21:25
Zal ik langs komen dan komt het helemaal goed

Nora01
27-01-2005, 21:29
Het hangt er net van af hoe je het wilt hebben. De gene die jou henna gaat doen die zorgt neem ik aan voor de versiering enz.. Je man moet er wel bij zijn vind ik om foto's mee te maken. En verder hoe jij eigenlijk niets te doen. Na dat je hana weg doet, dan trek je nog een jurk om te showen ermee of hememaal niet, net wat jij wilt meid. Ieder doet het op zijn eigen manier. Wel moet je rekening houden dat het vrouwtje die henna opdoet wat fooi moet krijgen. Als je meiden rond om jou dansen ff en toe een eurtje gooien in het schaaltje met suiker en eieren. succes

Mouny
27-01-2005, 21:32
Ik hou me henna avond heel simpel.. met me beste vriendinnen en wat familieleden. Ik doe lizar dus geen takchita of make-up alleen n witte kandoura met n lizar over je hoofd als soort sluier. Ik denk wel dat me man dr bij zal zijn omdat hij graag foto's wil maken van de henna avond.

Nora01
27-01-2005, 21:36

met n lizar over je hoofd als soort sluier?? hoe wil je foto maken Mouny?? henna met lizar op je hoofd nieuwe trend wella loop ik achter? OF ga je het ouderwets doen? berbers aaaaaaaaah wat leuk

Fatousch21
27-01-2005, 21:41
Ja nora bedankt voor je tips wat betreft fooi want dat wist ik nog niet! En mouny ik had ook zoiets in gedachten wat betreft die lizar over je hoofd met een simpele witte jurk, (mijn zus heeft dat ook zo gedaan en nadat ze henna had gezet heeft de negaffa haar nog gekleed met een prachtige jurk en sieraden en alles erop en eraan) maar ik zelf wil allen die lizar en geen jurk erna. Maar jou man zal er ook bij zijn vertel je. Maar wonen jullie in dezelfde stad of ver van elkaar vandaan. Want ik en mijn man wonen niet in dezelfde stad en daarom vroeg ik me dat af.... ik zelf zou het ook mooi vinden als ie der is om foto's te maken (hij zelf vind dat ook leuk) maar als jou man komt brengt hij dan iets mee.... ik bedoel moet hij als man zijnde bijvoorbeeld voor bepaalde dingen zorgen kwa eten, drinken,fruit ofzo..... Ik hoop dat je antwoorden op mijn vragen hebt. Groetjes....................

Mouny
27-01-2005, 21:53
Nou de dag van de henna nemen ze "zhej" mee.. dus kadootjes voor de vrouw.. heb gehoord dat dat bestaat uit kleding schoenen lingerie enz. Verder qwa eten enz weet ik t echt niet. Hij komt bij mij de henna doen omdat we ver uit elkaar wonen (lees: 200km) dus ja..

Mouny
27-01-2005, 21:55
met n lizar over je hoofd als soort sluier?? hoe wil je foto maken Mouny?? henna met lizar op je hoofd nieuwe trend wella loop ik achter? OF ga je het ouderwets doen? berbers aaaaaaaaah wat leuk Nou nee mevrouw.. lizaar gaat niet helemaal over je hoofd.. en ja ik wil het doen zoals me oma moeder en zussen het ook gedaan hebben. En NEE geen berberacties met gefisch... toevallig is me ma arabisch en stelde zij dit voor!

Olijfje1984
27-01-2005, 22:01
Bij ons komen er normaal gezien geen mannen binnen tijdens t henna feest De man brengt normaal gezien, zoals Mouny heeft vermeld, lingerie - kleding - schoenen En ja bij ons meestal ook een lizar over hoofd van t meisje Vind het eigenlijk wel iets hebben :)

Fatousch21
27-01-2005, 22:19
Ja ik vind dat ook wel iets hebben dat lizar.... echt prachtig.... en heerlijk dat ouderwetse! ik verheug me er nu al op!

Nadiaavecclasse
02-02-2005, 12:57
selem3liekoem ik hou het ook simpel insja Allah, met vriendinnen en echt naaste familie. Mijn man is er niet bij insja Allah die zie ik insja Allah weer op de bruiloft. Ik wil de dag voor ik ga trouwen (hennadag) echt lekker thuis met mn moeder enz... mocht je nog iemand nodig hebben voor de henna: hennacreations@hotmail.com 0628926721 (nadia) veel succes met de voorbereidingen

Lady_Yas
02-02-2005, 13:08
wat is een lizar toon een foto ofzo ik denk wel dat ik het ga kennen als ik het zie maar het woord zegt me effe niets groetjes

karima82
02-02-2005, 13:26
wat is een lizar toon een foto ofzo ik denk wel dat ik het ga kennen als ik het zie maar het woord zegt me effe niets groetjes Dat wil ik ook wel weten???????????

lella_buya
06-02-2005, 22:56
met n lizar over je hoofd als soort sluier?? hoe wil je foto maken Mouny?? henna met lizar op je hoofd nieuwe trend wella loop ik achter? OF ga je het ouderwets doen? berbers aaaaaaaaah wat leuk Dat noemen ze traditie :) Inshallah ik wil het ook op de traditionele manier. Ik had nog een vraag..een getrouwde vrouw mag geen henna zetten dit moet door een maagd gebeuren of heb ik het verkeerd begrepen ?

Mouny
06-02-2005, 23:16

Dat wil ik ook wel weten???????????

Pagina's : [1] 2