Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : koud koud koud...brrrrrrrrrrr

miss_hijab
27-01-2005, 20:38

Salaam moeleikoem, Wie heeft het ook altijd zo koud?ik heb soms zelfs zomers koud brrrrrrrr overal heb ik het koud in mijn bed slaap ik met 2 rokken aan en kan absoluut niet zonder sokken slapen! en ben heel vaak verkouden en voel de kou echt in mijn botten soms! wie heeft dit ook?

NABILA2004
28-01-2005, 13:04
ik heb het ook altijd koud en slaap met sokken aan en trainings broek en thisrt en twee dekens !! ik heb meestal blauwe voeten .... en ik heb last van winter tenen..

oumayma25
28-01-2005, 13:25
Ja echt heel erg heb ik daar last van wil je niet weten, al doe ik de verwarming op 30 graden en 3 dekens heb ik het nog koud, ik zit nu op het werk en kan gewoon niet werken omdat ik het koud heb, ik heb ook in de zomer kouden handen en voeten en mijn handen zijn altijd in de buurt van mijn duimen blauw dus ja heb er erg last van.

Kurdi_Girl
28-01-2005, 13:27
moet je mee naar de dokter gaan gek :S dat klink niet echt natuurlijk

oumayma25
28-01-2005, 13:31

heb je dat tegen mij kurdi girl?

miss_chaimae
28-01-2005, 13:43
Ikke ook, alleen niet in de zomer. :maf: En altyd koude handen. :(

miss_hijab
28-01-2005, 15:46
Salaam moeleikoem, Dankjewel voor jullie reactie's, er zijn dus meerdere mensjes die daar last van hebben gair insha Allah, ik heb gisterenavond een hele warme douche genomen en toen was het alhamdulilah helemaal weg... dus gewoon vaak warme douche nemen en dan heb je er de rest van de avond geen last van! wa salaam moeleikoem

tatouzient_lady
28-01-2005, 17:56
in de zomer heb ik het juist warm ..oeff :)

Hajarrr
28-01-2005, 21:31
Ik heb er ook last van, maar bij mij is het niet zo extreem, ik kan slapen zonder sokken aan. Verder ben ik 3/4 van het jaar verkouden en zelfs in de zomer. heb ook last van blauwe nagels en blauwe teennagels. Mijn bijnaam is daarom ook 'ghrana' oftewel kikker. Groetkes Hajar

mselma
29-01-2005, 19:30
hey dame weet je wat je hebt als je vaak verkouden bent en het vaak koud hebt dat is dat je een slechte weerstand hebt daarom kan je het beste naar de apotheek gaan en weerstandpillen moet kopen daar ziitten ook vitamines en mineralen in is heel goed voor je want ik heb het ook en ben begonnen met die weerstandpillen je hebt er verschillende van

oOBentagadirOo
29-01-2005, 19:36
hier nog een.. ALTIJD koude tenen.. en handen zijn IJSKOUD..!!!

miss_burberry
29-01-2005, 20:51
Altijd ijskoude voeten.. :moe: :o heb van die magnetron sokken gekocht bij de Tuinen.. En daar slaap ik mee.. :maf: Als ik koude voeten heb, kan ik gewoon niet slapen.. Lukt me gewoon niet. :huil:

soussgirl
29-01-2005, 21:14
wallah dit is echt erg man.. IK heb precies hetzelfde koude voeten...wel maar 1 deken maar soms voel ik inderdaad echt de kou/pijn door merg en been gaan...:( dat is echt niet leuk!! in de zomer is het wel chill vind ik, heb je tenminste nog wat koels..maargoed ieder zn eigen ding ;)