Bekijk originele versie : Waarom haat tegen de VS ?!
miss_berbers
27-01-2005, 19:40
'K maak voor school een PWS over de golfcrisis en ben op zoek naar de reden waarom de Arabische landen zo'n haat hebben jegens de VS ?!
Dus voor de tijd van de Golfcrisis, want in de Golfcrisis hadden ze die haat al.
Hoop dat je misschien een goede website hebt of dat je het misschien zelf weet, kom alsjeblieft met feiten want het is voor een profielwerkstuk !!
Alvast Shoekran ...
MrBrownstone
27-01-2005, 19:44
Ik denk dat het hele conflict in zijn essentie neerkomt op het volgende: rijk vs. arm. Deze vete is al zo oud als de mensheid zelf.
Marokkaanisatie
27-01-2005, 19:45
omdat ze joodsbeleid voeren tegen moslims.
omdat ze arabische landen financieel uitmelken en die zo naar de afgrond helpen.
'K maak voor school een PWS over de golfcrisis en ben op zoek naar de reden waarom de Arabische landen zo'n haat hebben jegens de VS ?!
Dus voor de tijd van de Golfcrisis, want in de Golfcrisis hadden ze die haat al.
Hoop dat je misschien een goede website hebt of dat je het misschien zelf weet, kom alsjeblieft met feiten want het is voor een profielwerkstuk !!
Alvast Shoekran ...
Ze zullen het beter kunnen zeggen als ik, maar ik vermoed dat de steun aan Israƫl daar voor veel tussen zit.
miss_berbers
27-01-2005, 19:53
Okey dank je wel maar kunnen jullie dit ook met argumenten onderbouwen, met echte harde feiten. Ik wist ook dat Palestina een reden was maar ik wist niet dat voor de Golfcrisis van 1990, de VS de Israeliers ook financieel en waarschijnlijk dan dus ook moreel steunden !!
omdat ze arabische landen financieel uitmelken en die zo naar de afgrond helpen.
Dat zijn geen feiten.
miss_bakoia
27-01-2005, 21:07
Arabische heersers zijn realisten. De z.g. Palestijnen worden vnl door Europa in leven gehouden. Ook de VS geeft steun via de VN.
Arabische heersers geven alleen geld aan familieleden van zelfmoord terroristen.
door Europa?? wat heeft europa daar gedaan dan, Vs geeft geld aan de VN?? en wat doet de VN?? Die geeft Israel heeel veel sancties en waarschuwingen? en wat doet Israel?? die gaat gewoon lekker door met waar ze zin in heeft. de Vs pff, die heeft toch al die wapens geleverd aan Israel? Zij houden Israel levende zonder de Vs was Israel nu plat, ook met dezelfde wapens vechten (stenen gooien) kunnen die laffe soldaten in Israel niet he. en dat arabische heersers hypocrieten zijn dat weet onderhand de hele wereld al... jammer
HabibiZoef
27-01-2005, 21:17
Financieel uitmelken? En al die triljarden olie-dollars dan die die kant opgaan?
Kan de 1 of andere koning voor een paar weken vakantie vieren ten koste van $ 100.000.000,-
Overigens zorgt de VS ervoor dat de Israeliers zich inhouden tov de Palestijnen, die boef die er nu aan de macht is had veel ergere plannetjes voor de Palestijnen.
Marueccoss
27-01-2005, 21:35
Nr.1 Ze steunen het onkruid volk Jood
Nr.2 Ze stelen landen in omdat zij zelf olie tekort komen
Nr. 3 Ze liegen te veel en denken dat ze de man zijn...Amerika draait op Arabieren die hebben 3 triljoen in Amerika...als je die film kijkt van 911 of zo daar wordt het in gezegd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.