Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat een rust, lag de server eruit??

Baruch_Spinoza
27-01-2005, 18:09

Als de performance altijd zo is!

Baruch_Spinoza
27-01-2005, 18:11
Straks gaan ze beweren dat joden hierachter zaten :rolleyes: :D

gaviel
27-01-2005, 20:05
Gebeurd de laatste tijd wel vaak he? Wordt de server overbelast? Ik gelijk in paniek(heb net een nieuw modum...ehum) van grrr mijn modum doet het die verrrrrumleme upc grrr een nieuw modum mocht wat, zoethoudertje. Maar loos alarm gelllluuuukkig :D

newix
27-01-2005, 20:15
Gebeurd de laatste tijd wel vaak he? Wordt de server overbelast? Ik gelijk in paniek(heb net een nieuw modum...ehum) van grrr mijn modum doet het die verrrrrumleme upc grrr een nieuw modum mocht wat, zoethoudertje. Maar loos alarm gelllluuuukkig :D Eerlijk gezegd heb ik nooit anders meegemaakt op die twee maand dat ik hier kom. In het begin was het zelfs nog een stuk erger, toen er hier plots duizenden kwamen kijken (affaire Rifo). Maar nu is die grote storm toch al geluwd, en de problemen blijven precies bestaan. Ik ben een slecht slaper, en zit hier vaak 's morgens vroeg, rond 5u. Dan is er hier bijna geen kat. Maar ook dan is de site af en toe niet te bereiken. Ook deze nacht weer. Het is alsof de server om de zoveel tijd tien minuten tot een uur nodig heeft om zijn berichtjes te verwerken. Of misschien wordt er dan een backup gemaakt voor de AIVD? :)

Rebel_1963
27-01-2005, 20:32

Het is altijd hetzelfde hier, ik zou het juist vreemd vinden als de site eens NIET plat ligt. De AIVD? Lezen ze nog steeds mee?

gaviel
27-01-2005, 20:35
Gaviel...bedoel je nou modem? :hihi: Ja zekers zonder bodum ehum :D GRRRRR pistados ik pak zo de pistolos ;)

newix
27-01-2005, 20:36
De AIVD? Lezen ze nog steeds mee? Geen idee. AIVD, kan je ons iets laten weten? Een simpele goeiedag volstaat wel, hoor. En misschien een kleine verontschuldiging omdat we zo dikwijls voor een platte server staan? Thx.

gaviel
27-01-2005, 20:37
Eerlijk gezegd heb ik nooit anders meegemaakt op die twee maand dat ik hier kom. In het begin was het zelfs nog een stuk erger, toen er hier plots duizenden kwamen kijken (affaire Rifo). Maar nu is die grote storm toch al geluwd, en de problemen blijven precies bestaan. Ik ben een slecht slaper, en zit hier vaak 's morgens vroeg, rond 5u. Dan is er hier bijna geen kat. Maar ook dan is de site af en toe niet te bereiken. Ook deze nacht weer. Het is alsof de server om de zoveel tijd tien minuten tot een uur nodig heeft om zijn berichtjes te verwerken. Of misschien wordt er dan een backup gemaakt voor de AIVD? :) Oejoeioei griezellllll. BACKUP.......mna dus the king had toch gelijk......let op je woorden :maf: