Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stoere marokkanen ze3ma

Pagina's : [1] 2 3 4

salina83
02-02-2003, 19:47

salaam, Dit is mij net overkomen. Ik stond in de tram met maisa en er kwam een antiliaanse man binnen. (het was heel vol in de tram). Hij zag ons staan ( met hoofddoek)en voor ons een oude turkse dame gesluierd. Dus hij kijkt ons vies aan en zegt het stinkt hier. Wij denken niets van aantrekken laat hem maar praten. Gaat hij naast de turkse dame staan en haar man(rond de 60 70)en begint allerlei gekke opmerkingen te maken, over islam en onderdrukking. Mijn bloed begint te koken als hij tegen de turkse man zegt met mij moet je geen ruzie zoeken , terwijl de man niets heeft gezegt en meskien alleen maar staat te knikken en glimlachen terwijl hij beledigt word. Er zitten drie stoeren marokkanen ze3ma naast me en niemand die wat zegt. Niemand die voor onze mede moslims opkomt :kwaad: Kijkt hij me aan en werpt me een kus toe.Ik keek hem vies aan en hij zegt tegen die turkse meneer kijk ik mag nooit een turkse versieren en jullie lopen allemaal langs de hoeren. Nou toen kon ik niet meer. Ik heb staan schreeuwen als een gek :o . Ik weet niet eens meer wat ik allemaal heb gezegt, ik herinner me alleen nog maisa's gezicht en dat ze ze me probeerde weg te duwen :D . en dat die zogenaamde stoeren jongens zeiden dat ik rustig moest doen en dat ik moest uitstappen voordat die antiliaan me wat aan zou doen :kwaad: Ik ben lange tijd niet zo kwaad geweest, lange tijd!!!!! maar ik kon het gewoon niet meer over mijn kant laten gaan. Ik dacht en als het mijn vader was geweest? Nou ik hoop inch allah dat er ook iemand zal zijn die voor ze opkomt. Het is een heel verhaal geworden :D maar ik wou dit even met jullie delen. En ik hoop inch allah dat jullie wel zouden helpen :zwaai:

samiratjee
02-02-2003, 19:53
:boos: om zulke dingen kan ik me echt boos maken, die stomme marokkanen die niet eens opkomen voor elkaar....:boos:

SAMMYGIRL
02-02-2003, 19:54
en of ik zou helpen, juist van die marokkanen had ik verwacht dat ze zouden helpen schijterds :rolleyes: maar wie is maisa??????

salina83
02-02-2003, 19:57
Origineel gepost door SAMMYGIRL en of ik zou helpen, juist van die marokkanen had ik verwacht dat ze zouden helpen schijterds :rolleyes: maar wie is maisa?????? Ja dat had ik ook. Ik d8 juist je weet wel die cs marokkanen die helpen wel. Maar ze deden gewoon niets ze waren bang voor ze. :kwaad: maar maisa is ook een yasmina lid en tevens mijn hartsvriendin :) :zwaai:

remii
02-02-2003, 19:59

wauw klasse hoor meid ...ik kan zeggen dat wij met recht trots op jou mogen zijn ...en wat die jongens betreft die geven waarschijnlijk minder om de islam dan die antiliaanse gek zelf helaas

Corleone
02-02-2003, 20:03
die antilliaam had vast een lijntje op :D :jeweetog:

salina83
02-02-2003, 20:04
Origineel gepost door remii wauw klasse hoor meid ...ik kan zeggen dat wij met recht trots op jou mogen zijn ...en wat die jongens betreft die geven waarschijnlijk minder om de islam dan die antiliaanse gek zelf helaas dank je wel maar klasse is het niet hoor. ik heb er geen moment bij stilgestaan dat hij me wat aan zou kunnen doen. en op dat moment interesseerde het me niet. de woede overheerste.maar nou piep ik wel anders :( ik hoop niet dat ik hem ooit 's avonds tegenkom op straat. :zwaai:

LaZina
02-02-2003, 20:42
ik vind t echt tof van je dat jij tenminste reageerde (en hoe ;) ).... en echt stom dat die 3 marokkanen nix deden.... MOSLIMS moeten vaker voor elkaar opkomen!! en tis tog eigenlijk belachelijk (maar wel begrijpelijk hoor deze dagen) dat jij nu denkt: damzz wat had me wel niet kunnen overkomen... daardoor durven mensen neit meer voor elkaar op te komen, ze zijn bang om zelf ook 'aangevallen' te worden. maarre u go girl hoor!!! al een beetje gekalmeerd? beslama x x x x

NadorPrins
02-02-2003, 20:44
ik begrijp jullie wel!! dat marokkanen!! netzo als waar ze overal voor komen in de arabische landen!! om het hoekje zeggen ze wel dat e zulke dingen willen aanpakken en oplossen!!! maar als het erop neer komt!! ...is het ieder voor zich!!

salina83
02-02-2003, 20:48
Origineel gepost door LaZina ik vind t echt tof van je dat jij tenminste reageerde (en hoe ;) ).... en echt stom dat die 3 marokkanen nix deden.... MOSLIMS moeten vaker voor elkaar opkomen!! en tis tog eigenlijk belachelijk (maar wel begrijpelijk hoor deze dagen) dat jij nu denkt: damzz wat had me wel niet kunnen overkomen... daardoor durven mensen neit meer voor elkaar op te komen, ze zijn bang om zelf ook 'aangevallen' te worden. maarre u go girl hoor!!! al een beetje gekalmeerd? beslama x x x x hahahahaha. ja ik ben wel weer gekalmeerd ja. moet wel mijn moeder mag absoluut niet weten wat ik heb gedaan anders kom ik de deur niet meer uit :D . :zwaai:

nour_el_3oejoen
02-02-2003, 20:50
DIE K#LOOTZAK ( ANTILLIAAN) HAD ZN BEK DICHT MOETEN HOUDEN....VUILE $%#%$#%

salina83
02-02-2003, 20:51
Origineel gepost door NadorPrins ik begrijp jullie wel!! dat marokkanen!! netzo als waar ze overal voor komen in de arabische landen!! om het hoekje zeggen ze wel dat e zulke dingen willen aanpakken en oplossen!!! maar als het erop neer komt!! ...is het ieder voor zich!! dat heb ik nou nooit gemerkt dat wij marokkanen niet voor elkaar opkomen. ik heb twee broers dus ik hoefde maar te knikken en ze kwamen aangerend. ik dacht dat dat voor iedereen gold. maar ben er vandaag helaas achter gekomen dat dat niet zo is, helaas! :zwaai:

mimi3000
02-02-2003, 20:54
shietttttttttttt dat gebeurt zo vaak......Dat ik mensen zie die stoer praten tegen die oudjes en allochtonen uitschelden....Dan schrikken ze nogal als ik ze helemaal naar de ter.ing uitscheld omdat ze verw8en dat ik shie btata ben :D :D Vind het altijd zo leuk om die verbaasde blikken op hun gezicht te zien

salina83
02-02-2003, 20:58
Origineel gepost door Nawera Goed zo meiske :goedzo: :blauwkus: dank je wel lieverd! :zwaai:

-Reda-
02-02-2003, 21:01

die jongens zijn sukkels...ik weet nog dat ik samen met mn ma (!) een man bijna hadden genakt omdat hij mn oma beledigde...maar mn ma! wajoow ik had haar nog nooit zo pissed gezien:eek: ik hield het op praten met die gast, maar mn ma wou hem slaan met een sleutelbos in haar hand :D Now that's my mama:D me is proud of her :bril:

Pagina's : [1] 2 3 4