Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een etentje met de duivel

remii
02-02-2003, 19:39

Een etentje met de duivel tring trring ....de deurbel gaat en hirsi ali haast zich naar de intercom ... hallo ...???. ja goedenavond mevrouw hirsi ali ..met de beveiliging spreekt u ..voor uw deur staat de heer zalm .. gerrit zalm .hij had een afsraak met u ..?? ja dat klopt zegt hirsi ali ..stuur hem maar naar boven hoor...zalm loopt de trap op en zodra ze hem ziet springt ze hem om de nek en begroet hem met een flinke kus ...zeg ayaan ..ik zie al die beveiligingsmensen bij jouw voor de deur ..jeetje jouw huis lijkt wel een fort ..gaat alles goed met jou lieve ayaan vraagt zalm bezorgd ?? ...ja hoor meneer zalm vooral ik u nu zie ..ja ik ook hoor , en ik vind het ook fijn dat je mij hebt uitgenodigd voor een etentje glimlacht zalm , ik hoop dat je iets exotisch hebt klaar gemaakt ayaan ..misschien iets uit de somalische keuken ..?? somalisch….. ??? .kijkt hirshi ali verbaasd om ..ach welnee gerrit dat somalië is zo'n achtelijke cultuur ..wij zijn nu in holland en wij moeten ons ook gedragen als echte hollanders ..zalm knikt instemmend en neemt plaats aan de eettafel en schenkt alvast de wijn in terwijl hirsi ali het eten opdient ...zooo kijk eens gerrit ..heerlijke hollandse spruitjes met hollandse aardappelen en een mals stukje varkensvlees met daaroverheen heerlijke saus hollandaise ...hmmm dat ruikt erg lekker ayaan eet smakelijk , hirsi ali neemt nu ook plaats en terwijl ze keurig haar mes en vork ter hand neemt zegt ze ..zeg gerrit ik zat te denken he ..wat vind je ervan als ik mijn haar laat blonderen ..?? blonderen zegt gerrit ..?? ja blonderen ..dan lijk ik net een beetje op een hollandse vrouw weet je zegt ze lachend ...hahaha lach nu ook zalm ...ja het zou je wel leuk staan hoor ayaan ..maar hoe kom je daar zo ineens op ..?? wel... vervolgt hirsi ali ...vanochtend liep ik door de binnenstad en toen passeerde ik zo'n groepje ***-marokkanen en die scholden mij uit voor asielzoekster ...grrr dat maake mij zo woedend ..hoe durven die onder ontwikkelde berggeiten mij zo te noemen ..anyway toen dacht ik bij mezelf ..ayaan je moet af van je afrikaanse verleden ..je moet af van dat achterlijke imago ...je bent nu een echte hollandse vrouw , oh eh by the way gerrit ...ik ben ook langs geweest bij de burgelijke stand ..want ik ben ook van plan mijn naam te veranderen ...gerrit zalm verslikt zich bijna in een spruitje ....maar ayaan ..waarom toch ...??? je hebt al een goede naamsbekendheid opgebouwd , en trouwens hoe wil je je zelf gaan noemen dan ..?? wel ik heb daarover al nagedacht hoor gerrit ...ik ga mezelf loesje van dijk noemen ...een echte oer-hollandse naam dus droomt hirsi ali voor zich uit , weet je gerrit ...ik vind jullie hollanders zo supergoed , jullie zijn zo knap en slim ...maar jullie hebben helaas 1 foutje gemaakt en dat is dat jullie zoveel moslims hebben binnen gelaten in ons land zalm kijkt bedenkelijk ..jeetje ayaan en dat allemaal doordat die groepje marokkaanse kamelendrijvers jou hebben uitgescholden voor asielzoekster ..?? net toen hirsi ali een flinke hap wilde nemen uit haar stukje varkensvlees , begonnen de aderen boven haar wenkbrauwen op te zwellen en zette ze een vies lelijke zure gezicht op....grrr die lelijke marokkanen ..oehhh wat haat ik ze ...en die turken ook ...al die moslims ..ze moeten allemaal het land uit gezet worden ..allemaal spuwt ze dat tuig , ze verpesten onze mooie hollandse landschap ....hihihi lach gerrit zalm heel goedkoop ..wel ayaan we hebben ze nodig he , om onze straten en fabrieken goed schoon te maken ...en bovendien hebben we ook te maken met europese regels we kunnen ze niet zo maar het land uit gooien he ... ja helaas zucht hirsi ali ........wij hollanders geven ze het goede voorbeeld over onze normen en waarden maar ze blijven vast houden aan die achterlijke culturen van hun bah ... we kunnen op zn minst ze verplichten hun kinderen hollandse namen te geven is dat nou zoveel gevraagd voor die gastvrijheid die wij ze bieden ...de ondankbare woestijnkamelen ... rustig nou ...lieve ayaan ...denk aan jou bloeddruk lieverd fluistert gerrit zalm haar toe vergezeld met een warme glimlach en legt bij wijze van troost zijn hand op haar schouder .. ayaan lijkt een beetje gekalmeerd en staat op om een zakdoekje te pakken .. als ze een traantje weg veegt zegt ze ..gerrit ...denk je dat god een hollander is..?? ach ik weet het niet hoor ayaan ik weet het niet ..ik zelf geloof niet in god weet je verontschuldigd zalm zich .. hirsi ali neemt weer plaats en neemt een slokje van haar wijn en kijkt gerrit zalm diep aan ... weet je gerrit ...jullie hollanders zijn zo geweldig ..het zou me dus ook niets verbazen als god ook een hollander was vandaar dat ik het vroeg namelijk een half uur later loopt zalm buiten in de richting van zijn auto en steekt onderweg een sigaretje op ....wat een maf wijf denk hij bij zich zelf ...ze is nog rechtser dan de lpf en het vlaams blok samen en neurotisch gestoorder dan winnie de jong ..maar ach ...gelukkig staat ze wel aan onze kant , dat is een hele geruststelling verzucht zalm ...

_MaJesTeiT_
02-02-2003, 20:02
Remii is BACK..... :D Welkom thuis...... ;)

remii
02-02-2003, 20:08
Origineel gepost door Saida Remii is BACK..... :D Welkom thuis...... ;) heyy saidaa... hmm..jij bent vast voorzitster van de welkomstcommitee... :D :D

bouzeggaouia
02-02-2003, 20:16
ha hahahahahahahaha ouallah echt een DUIVELTJE leuk verhaal by the way :giechel: :giechel:

Wal
02-02-2003, 20:23

:D:D:D:D:D:D:D

mimi3000
02-02-2003, 20:26
:melig: :melig: MUHAHAHAHAHAHAHA

_MaJesTeiT_
02-02-2003, 20:37
Origineel gepost door remii heyy saidaa... hmm..jij bent vast voorzitster van de welkomstcommitee... :D :D ben geen voorzitster, maar de gastvrouw des Marokko.nl........ :D ;) Ik hou hier alles een beetje in de gaten en weet wie weg is en wie binnen komt........ :D ;) Welkom terug......neem een kopje koffie..... ;)