Bekijk originele versie : Wie van de meiden kan spuitend klaarkomen!!!
Singletje
27-01-2005, 13:30
:stout:
ieuww is dat sexy ofzo :confused:
Habibinur
27-01-2005, 15:19
als dat zo is dan zou ik maar even naar de dokter gaan en als jij met zo iemand sex heb gehad is er eeeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeele grote kans dat het een vent is geweest
Singletje
27-01-2005, 15:48
Mijn mohtje is geeen vent :confused:
Deliverance
27-01-2005, 16:00
als dat zo is dan zou ik maar even naar de dokter gaan en als jij met zo iemand sex heb gehad is er eeeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeele grote kans dat het een vent is geweest
Misschien kun je beter eerst sexuele voorlichting krijgen voordat je je bemoeit met zulke zaken.
Of heb je de sexuele voorlichting op de Marokkaanse manier gehad?
Eerst trouwen en dan vertellen we wel verder?
Bijna elke vrouw kan spuitend klaarkomen. Alleen weten ze niet hoe.
casa_babygurl3
27-01-2005, 16:34
EEn vrouw kan zeker spuitend klaarkomen...maar wel heel weinig....
Dat lukt haar alleen als een man haar G spot op de juiste manier kan bereiken..Veel mannen weten dat niet...trouwens niet iedere vrouw weet waar het zit.
Enne ...nee ik heb er geen ervaring mee...heb alleen teveel geleerd over sexuele voorlichting.
maar het lijkt me inderdaad iewwwww...weet ook niet why!
Dimizzle
27-01-2005, 19:14
ghehe, newsflash!!! vrouwen kunnen daadwerkelijk spuitend klaarkomen. Natuurlijk niet met sperma, maar wel met vocht van de vagina. Dit kan je bereiken door de G-spot ontzettend te stimuleren. Hierdoor komt het vocht die in de vochtklier zit vrij, dit gebeurd met wat druk, vandaar dat het spuit. Ik zou het niet te vaak proberen want je word er wijder en wijder en wijder van...Maarehmm het is dus mogelijk....ik heb et zelfs een keer bewerkstelligt bij een meisje. Nadeel is wel alleen de situatie waarmee je achterblijft, dus als je et doet, doe het niet op je bed....
Singletje
27-01-2005, 19:48
[quote]
ghehe, newsflash!!! vrouwen kunnen daadwerkelijk spuitend klaarkomen. Natuurlijk niet met sperma, maar wel met vocht van de vagina. Dit kan je bereiken door de G-spot ontzettend te stimuleren. Hierdoor komt het vocht die in de vochtklier zit vrij, dit gebeurd met wat druk, vandaar dat het spuit. Ik zou het niet te vaak proberen want je word er wijder en wijder en wijder van...Maarehmm het is dus mogelijk....ik heb et zelfs een keer bewerkstelligt bij een meisje. Nadeel is wel alleen de situatie waarmee je achterblijft, dus als je et doet, doe het niet op je bed....
opschepper :rolleyes:
hahahaha G spot kunnen ze geen ANWB borden neerzetten met waar het precies is :hihi:
Lady_Yas
27-01-2005, 22:28
heuh bestaat dat dus????????
en waar ligt in hemelsnaam gspot????????
heuh bestaat dat dus????????
en waar ligt in hemelsnaam gspot????????
paar centimeter in de vagina aan de kant van je buik
....toch ?
sielieboy
28-01-2005, 19:07
Huh zo doen met vocht in vagina? Dat ze plast als ze komt of zooo?
nog nooit sex gehad zeker...
Sletjeshater
29-01-2005, 00:43
Volg je advies zelf op en ga zelf naar de dokter want je weet blijkbaar geen moer van het vrouwelijkgeslacht.
:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.