Bekijk originele versie : Meningsverschillen met ouders???
Hebben jullie vaak meningsverschillen met jullie ouders?? :rolleyes:
Ik neem aan dat iedereen er ooit wel eens gehad heeft... :(
En waarover hebben jullie het meest discussies?
*Uitgaan?
*Kledij?
*School?
*enz... :D
xxxxxxxxMaroccaxxxxxxxx :verliefd:
suggelbabe segt ik heb altijd luzie met mijn oudels :( en ik betwijfel of het nog goed zal komen :(
SweetRose
02-02-2003, 18:31
euhm..gewoon over de ruzies die ik heb met mijn zusje..
en ik krijg altijd ongelijk :verdriet:
:maf2:
:zwaai:
Over van alles, en iedere dag weer
Origineel gepost door suggerbabe
suggelbabe segt ik heb altijd luzie met mijn oudels :( en ik betwijfel of het nog goed zal komen :(
meen je dit suggerbabe? :(
Kan toch niet....:verdriet:
If ya want some help,just send me a pm... ;)
Origineel gepost door zin 'n midar
euhm..gewoon over de ruzies die ik heb met mijn zusje..
en ik krijg altijd ongelijk :verdriet:
:maf2:
:zwaai:
I understand ya absolutely;sweetheart :D
Ik maak het ook elke dag mee... :rolleyes:
Origineel gepost door Rihem
Over van alles, en iedere dag weer
vanalles.? :confused:
Vertel.....:stout:
If ya want:D
Origineel gepost door Marocca
meen je dit suggerbabe? :(
Kan toch niet....:verdriet:
If ya want some help,just send me a pm... ;)
suggelbabe segt jawel het is zo...maar ik denk niet dat iemand mij nog zal kunnen helpen :(
Ruzie met mijn zusje, ze geven haar altijd gelijk..
Als ik weer een keer kook, dan is het nooit goed of teveel zout of te weinig..
Als ik geen zin heb om te koken dan is het van, jeetje mina die man van jou later zal lijden..
Als ik nieuwe schoenen heb gekocht dan is het nooit O wat mooi, maar eerder ga je een schoenenzaak beginnen..
En ja daar hoor ik ze weer roepen, kom naar beneden ik ben benieuwd wat ze nu weer te melden hebben..
Ben zo terug
Origineel gepost door suggerbabe
suggelbabe segt jawel het is zo...maar ik denk niet dat iemand mij nog zal kunnen helpen :(
Is het echt ernstig???
Maar iedereen heeft wel eens problemen met ouders maar dat wordt meestal snel bijgelegd en opgelost...Dus je mag er niet TE zwaar aan tillen...Mohiem,je weet...Als je me nodig hebt... :( Je woont ook in Belgica dus kom maar eens op bezoek,dan help ik je wel:D
GillDeLaTouret
02-02-2003, 18:45
ik heb nooit ruzzies, met niemand :D
Origineel gepost door Rihem
Ruzie met mijn zusje, ze geven haar altijd gelijk..
Als ik weer een keer kook, dan is het nooit goed of teveel zout of te weinig..
Als ik geen zin heb om te koken dan is het van, jeetje mina die man van jou later zal lijden..
Als ik nieuwe schoenen heb gekocht dan is het nooit O wat mooi, maar eerder ga je een schoenenzaak beginnen..
En ja daar hoor ik ze weer roepen, kom naar beneden ik ben benieuwd wat ze nu weer te melden hebben..
Ben zo terug
:hihi: Je maakt hetzelfde mee...Net als ik.....
Als ik kleren ga kopen ofsow is hun antwoord altijd:moeten we geen tweede klerenkast gaan kopen? :rolleyes:
Of als ik eventjes boven zit:wat zit je daar nu weer te doen?Ook als ik huiswerk aan het maken ben,roepen ze...Als ik naar beneden ga en vraag wat er is zeggen ze:euh...niks...zet je hier wat bij ons :p
duzzzz ;)
Origineel gepost door GillDeLaTouret
ik heb nooit ruzzies, met niemand :D
Binnenkort met mij als je mij geen gsm koopt... :rolleyes:
Voor mijn valentijn :D
:stout:
Origineel gepost door Marocca
Is het echt ernstig???
Maar iedereen heeft wel eens problemen met ouders maar dat wordt meestal snel bijgelegd en opgelost...Dus je mag er niet TE zwaar aan tillen...Mohiem,je weet...Als je me nodig hebt... :( Je woont ook in Belgica dus kom maar eens op bezoek,dan help ik je wel:D
suggelbabe segt die van mij zijn al jalen aan de gang...maar ik zal je te weten te vinden hé :(
GillDeLaTouret
02-02-2003, 18:48
ja he het is bijna El3ied, nog 9 daagjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.