Bekijk originele versie : Nederland maakt Mohammed.B een martelaar
matahari
26-01-2005, 20:54
Een rechtzaak zoals Mohammed.B heeft gehad heeft zelf van der Graaf niet gehad.Weten ze dan niet dat ze hem hierdoor als martelaar door het leven zullen laten gaan.
Een rechtzaak zoals Mohammed.B heeft gehad heeft zelf van der Graaf niet gehad.Weten ze dan niet dat ze hem hierdoor als martelaar door het leven zullen laten gaan.
Welke rechtszaak?
Ze zijn nog niet eens echt begonnen.
matahari
26-01-2005, 21:01
Welke rechtszaak?
Ze zijn nog niet eens echt begonnen.
Het hele circus eromheen, en ze zijn vandaag begonnen hoor :)
Hoezo dan? Je hebt het over het circus erom heen. Wat bedoel je daar mee? Zijn er meer cameraploegen? Heb je die geteld? En wat hebben die dan te maken met zijn rechtszaak? Waarom wordt ie een martelaar dan? In welk opzicht verdient ie medelijden?
Of klets je maar wat?
Het hele circus eromheen, en ze zijn vandaag begonnen hoor :)
Met een proforma zitting dus.
Dat circus zal nog wel erger worden denk ik.
Ook omdat er een rechtzaak tegen meerdere personen aan de gang is.
Ik zie ook niet hoe je het kan vermijden.
Jij?
M.B. wil de volle mep krijgen , dat liet ie zijn advocaat vandaag zeggen.
Totaal bij bewustzijn en verstand in cool bloed met voorbedachte rade voor Allah en de Moslims. Zoiets..
Ik zag vandaag een x-rector van M.B. , hij vertelde dat M.B. regelmatig bekend stond voor zijn openbaar drankmisbruik , dat zal ook wel voor Allah geweest zijn?
Een martelaar voor de Marokkanen en een loser voor de Kazen.
Ik vind wel dat ze dit met elke moordenaar moeten doen. Kaas of geen kaas. Ze mogen nooit meer rechten hebben in de samenleving.
Ik kan je wel vertellen dat dit nog een staartje krijgt. Als de Marocs hier gaan juichen als hij maar een jaartje of een paar krijgt dan ben ik voorgoed racist en ik niet alleen.
Het moet maar eens over zijn vind ik!
Marrakick
26-01-2005, 21:16
Ik denk dat ze het perfect aanpakken.
Iedereen weet dat Mohammed B. in koele bloede heeft gehandeld en dat de jihad zijn drijfveer was.
De rechter blijft erop hameren dat hij een ontoerekeningsvatbaarheid onderzoek wil hebben. De advovaat van Mohammed is daar uiteraard tegen.
Stel dat Mohammed B. ten dele ontoerekeningsvatbaar wordt verklaart. Dan krijgt hij weliswaar een relatief lagere straf, maar wel tbs, hetgeen voor een moslim veel erger is.
Nederland wint dan enorm doordat ze daarmee de jihad strijders tot debielen, gekken en geestelijk ontoerekingsvatbaar verklaren. Dat is een enorm gezichtsverlies voor de jihad strijders en de enige goede oplossing voor ons allemaal.
Want iemand die denkt dat Mohammed B. helemaal goed in zijn koppie is, die..nu ja dat kun je zelf wel raden.
Waarom denk je dat hij als een martelaat beschouwd zal worden? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één ruimdekend persoon zal zijn die deze gestoorde godsdienstmisbruiker als een martelaar zal zien, ongeacht hoe zijn proces er ook uit gaat zien (het proces is nog niet begonnen, vandaag was er slechts de proforma-zitting).
Ik zag trouwens net tijdens het journaal dat deze idioot zichzelf als een krijger beschouwt en niet als een "gewone" crimineel behandelt wenst te worden door hem naar het Pieter baan-centrum te sturen voor onderzoek. Wat een fantast! Ja, je bent een stoere krijger hoor als je een ongewapend persoon (vanachter??) neer schiet! :goedzo:
Onzin! Je kunt geen martelaar worden!! Het overkomt je als je je bv. verdedigt en helaas sterft tijdens deze daad. Maar willens en wetens??.......Je mag geen onheil over jezelf heen halen en daarna hopen beloond te worden met het martelaarschap!! Bovendien, wat heeft de islaam aan zulk soort daden..het woekerd alleen angst en haat aan.
Ik denk dat ze het perfect aanpakken.
Iedereen weet dat Mohammed B. in koele bloede heeft gehandeld en dat de jihad zijn drijfveer was.
De rechter blijft erop hameren dat hij een ontoerekeningsvatbaarheid onderzoek wil hebben. De advovaat van Mohammed is daar uiteraard tegen.
Stel dat Mohammed B. ten dele ontoerekeningsvatbaar wordt verklaart. Dan krijgt hij weliswaar een relatief lagere straf, maar wel tbs, hetgeen voor een moslim veel erger is.
Nederland wint dan enorm doordat ze daarmee de jihad strijders tot debielen, gekken en geestelijk ontoerekingsvatbaar verklaren. Dat is een enorm gezichtsverlies voor de jihad strijders en de enige goede oplossing voor ons allemaal.
Want iemand die denkt dat Mohammed B. helemaal goed in zijn koppie is, die..nu ja dat kun je zelf wel raden.
Ik denk dat hier helemaal niemand bij wint. Ja die Modamned B mag van mij levenslang krijgen en dat moet ook gebeuren. Maar de problemen blijven voort duren. Kazen tegen de Marokkanen.
Als een kaas overeden was geweest had ik ook gezegd eigen schuld dikke buld. Marocs denken dat we tegen ze zijn....gewoon uit het niets...............
Ik ga hier over ophouden want het leidt echt nergens naar.
Een martelaar voor de Marokkanen en een loser voor de Kazen.
Ik vind wel dat ze dit met elke moordenaar moeten doen. Kaas of geen kaas. Ze mogen nooit meer rechten hebben in de samenleving.
Ik kan je wel vertellen dat dit nog een staartje krijgt. Als de Marocs hier gaan juichen als hij maar een jaartje of een paar krijgt dan ben ik voorgoed racist en ik niet alleen.
Het moet maar eens over zijn vind ik!Dus omdat die Mo.B een moordenaar is en als hij een jaar of 2 krijgt wordt jij racist .Dus door een GEK ga jij 1MILJOEN mensen haten die niks met moorden en stelen te maken hebben?
Mens, dan ben jij geen haar beter dan die Mo.B. of zelfs erger.
Dat denk ik niet.
Je suggereert zelf in je laatste zin toch ook dat hij niet normaal kan zijn?
Ja, maar die gebrekkige ontwikkeling van zijn geestesvermogens (of ziekelijke stoornis) moet dan wel door klinisch onderzoek worden aangetoond. Je zou zeggen "dat zie je zo toch ook wel", maar zo werkt het niet.
Als hij niet meewerkt aan dat onderzoek zal dat veel moeilijker zijn vast te stellen. (Overigens kan de rechter dan nog TBS opleggen)
In dat geval kan ie waarschijnlijk levenslang wasknijpertjes maken. Maar dat moet te doen zijn voor een bijna hoog-opgeleide maar pathologische mafkees.
Dus omdat die Mo.b een moordenaar is en als hij een jaar of 2 krijgt wordt jij racist :maf:Dus door een GEK ga jij 1MILJOEN mensen haten die niks met moorden en stelen te maken hebben?
Nee ik weet het, slaat nergens op. Maar ik word het onderhand beu allemaal. Het is net als O.J. ****ing Simpson. Vrijspraak maar hij moet wel miljoenen betalen aan zijn ex schoonfamilie. Hij was schuldig anders hoef je niet te betalen maar omdat ze bang waren werd hij niet veroordeeld. Dát vind ik hypocriet en ontzettend hypocriet van die Afro Amerikanen!
Je bent een moordenaar of je bent het niet.
Heel simpel eigenlijk!
MrBrownstone
26-01-2005, 21:33
Nederland maakt van niemand een Martelaar, wat een onzin. De enige die een martelaar van hem maken zijn diegene die hem als Martelaar zien.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.