Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 21 minuten

LZN
26-01-2005, 20:15

http://www.21minuten.nl/21minuten/index.asp? 21minuten geeft u de unieke mogelijkheid écht mee te denken over de toekomst van Nederland. Wij zorgen ervoor dat er naar u geluisterd wordt. In het voorjaar van 2005 worden de resultaten van het onderzoek namelijk aangeboden aan de Tweede Kamer en worden de resultaten via de media landelijk bekend gemaakt. De vragenlijst gaat over problemen die voor de hele Nederlandse samenleving en dus ook voor ú belangrijk zijn. Zo kunt u vragen verwachten als: ‘Over welke onderwerpen maakt u zich het meeste zorgen?’, ‘Hoe welvarend denkt u dat Nederland over 20 jaar is?’, ‘Hoe kunnen we de kwaliteit van het onderwijs verder verhogen?’ en ‘Moet de cultuur in Nederland veranderen en hoe dan?’ Na testen is gebleken dat er gemiddeld 21 minuten nodig zijn om mee te doen. Vandaar de naam van dit onderzoek: 21 minuten. Invullen dus allen, laat je mening horen!!!!!!!.

Tessie
26-01-2005, 20:40
http://www.21minuten.nl/21minuten/index.asp? 21minuten geeft u de unieke mogelijkheid écht mee te denken over de toekomst van Nederland. Wij zorgen ervoor dat er naar u geluisterd wordt. In het voorjaar van 2005 worden de resultaten van het onderzoek namelijk aangeboden aan de Tweede Kamer en worden de resultaten via de media landelijk bekend gemaakt. De vragenlijst gaat over problemen die voor de hele Nederlandse samenleving en dus ook voor ú belangrijk zijn. Zo kunt u vragen verwachten als: ‘Over welke onderwerpen maakt u zich het meeste zorgen?’, ‘Hoe welvarend denkt u dat Nederland over 20 jaar is?’, ‘Hoe kunnen we de kwaliteit van het onderwijs verder verhogen?’ en ‘Moet de cultuur in Nederland veranderen en hoe dan?’ Na testen is gebleken dat er gemiddeld 21 minuten nodig zijn om mee te doen. Vandaar de naam van dit onderzoek: 21 minuten. Invullen dus allen, laat je mening horen!!!!!!! Oh geweldig, weer een enquette. Zo doen ze net of de mening van een burger er toe doet. Dat word even bekenen en zo de prullenbak in gesodemieterd! "Ja ja mensen" willen ze zeggen, "jullie mening telt ook". Ammehoela! :kwaad: Maar ik ga toch maar netjes invullen. Wie weet word er dit keer toch naar de burgers geluisterd.

tonk
26-01-2005, 20:45
Leuk onderzoek! Ik heb de vragen met plezier ingevuld.

tonk
26-01-2005, 20:47
Oh geweldig, weer een enquette. Zo doen ze net of de mening van een burger er toe doet. Dat word even bekenen en zo de prullenbak in gesodemieterd! "Ja ja mensen" willen ze zeggen, "jullie mening telt ook". Ammehoela! :kwaad: Maar ik ga toch maar netjes invullen. Wie weet word er dit keer toch naar de burgers geluisterd. Geef ze het voordeel van de twijfel.

Tessie
26-01-2005, 20:55

Geef ze het voordeel van de twijfel. Nou vooruit. Maar ik hou niet van lange enquettes dus zal er ook lang over doen ;)

tonk
26-01-2005, 20:57
Ey Tonk, wat gebeurd met haar? Waarom die mooie lange haren geknipt? Dat lange haar had ik al 20 jaar. Ik wou eens wat anders. En ben erg blij met mijn korte koppie! (De avatar geeft helaas niet echt een goed beeld van hoe het er nu uit ziet. Tezeer verkleind.)

fire_fighter
27-01-2005, 22:32
Geef ze het voordeel van de twijfel. Nog paar minuutjes wachten, de 21 minuten zijn nog niet om :p

Epsco
27-01-2005, 22:48
Ik kan in 21 minuten in Den Haag zijn en een klinker door één van de ramen van het torentje gooien, dan laat je pas je mening horen!