Bekijk originele versie : ik heb gehoord dat de meeste meiden op jongens vallen met geld!!
is dat bij jou ook het geval of niet :confused:
bij mij zelf niet val niet on geld maar het jongen moet eerlijk enzo... zijn
snap ie ;)
CAMILLIA_3
08-03-2005, 17:52
Nee totaal niettttttttttttttttttt
Ik zorg zelf wel voor me geld, er zijn belangrijkere dingen dan geld enzo.
Maare wat ik wel belangrijk vind is dat hij goed gestudeerd heeft, we kunnen samen werken aan een toekomst. En niet zo van; als hij geen mercedes heeft of heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel geld (zodat jij kan winkelen) dat je hem afwijst :ego: das niet ok hoor. maar ja ieder zijn mening.
Want geld alleen zal ja echt niet gelukkig maken, het zorgt voor welvaart maar niet voor het welzijn en die is 1.000.000.000.000.000 malen belangrijker hoor.
ciau
tfoe!!! ik zou nooit bij een jongen blijven om zijn geld :kwaad:
ik heb genoeg geld :ego:
toen ik mijn verloofde leerde kennen, had hij helemaal niet zoveel geld
maaaaaaaaaaaarr........... nu wel :stout:
mooi meegenomen toch? :maf2:
zina_love
08-03-2005, 20:47
By my niet..''
WhiteRose
08-03-2005, 23:58
Mijn Mama Zegt Altijd: Wajez Enem Igesa Garas Tmenjet Bezef! :maf:
hafsaaaatje
09-03-2005, 10:16
Geld erotiseert da
hafsaaaatje
09-03-2005, 10:18
Geld erotiseert da is gewoon een feit :o ,maar als je het geld als hoofdcriterium gebruikt,dan heb je een probleem :maf:
Greetz hafsa
Sjemmelia
09-03-2005, 10:24
Waarom zou ik iemand willen vanwege 't geld? Ik heb toch zelf ook hersens gekregen, dus als ik geld wil dan kan ik er zelf voor zorgen. Ik wil een man die het geloof praktiseerd, humor heeft, loyaal is en die van me houdt de rest is bijzaak.
ik ben ook op een jongen gevallen met veel geld, maar daarom ben ik niet op hem gevallen.
kijk om zijn eigenschappen, daar ben ik hard op gevallen
ik ben trouwens gisterenavond nog gevallen op de trap gelukkig naar boven toe tegen de bovenste tree aan, pijnlijk
:hihi:
Waarom zou ik iemand willen vanwege 't geld? Ik heb toch zelf ook hersens gekregen, dus als ik geld wil dan kan ik er zelf voor zorgen. Ik wil een man die het geloof praktiseerd, humor heeft, loyaal is en die van me houdt de rest is bijzaak.
Je haalt de woorden uit me mond ;)
ahlam-85
09-03-2005, 22:15
ewa safi dat is puur onzin,
ik weet niet waarom ik om iemands geld zou vallen.
ik werk zelf ook en heb ook mijn inkomen.
ik heb het alhamdoelilah niet slecht.
tuurlijk je wilt iemand hebben die een huis heeft en een baan heeft........
---------
He meid zullen we??
Ik heb veel geld jij word mijn vrouw ik geef je een peugoet 206je met abs en bbs cds al in kruiscontrolle als je interesse hebt mail me even zo geregeld. :goedzo: :goedzo:
:maf:
is lief van je maar nee dank je...
ben verloofd :o
:D
abdellatif7
10-03-2005, 01:27
M.O.B :moe:
miss_kadafi18
17-03-2005, 13:11
Mijn Mama Zegt Altijd: Wajez Enem Igesa Garas Tmenjet Bezef! :maf:
nou in het arabies graag
macro-lady
18-03-2005, 18:04
geld maak niet gelukkig:)
dus wrm op een jongen vallen die veel geld heeft?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.