Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Nu Nog Troosten???????
Geachte heer ######,
Hierbij delen wij u mee dat u scene in de nationale serie eruit is geknipt. Wij hopen dat u hier begript voor hebt.
De reden hiervoor is omdat u landgenoten in een kwaad daglicht staan en de uitspraken van bekenden nu erg actueel zijn. Wij denken dat het daarom niet ten goede voor onze serie zal zijn om u scene erin op te nemen. Nogamaal vragen wij hiervoor u begrip.
Hoogachtend bla bla abla bla
mensen ik ga sstuk hier
ik heb deze brief gisteren ontvangen
ik heb em kort hier naartoe getypt maar wat nu :(
ze zeggen wel dat ze cintact zullen opnemen om wat anders te doen maar ik denk dat ze liegen.
Waarom doen ze dit?? gunnen ze het mij niet of zo??? :(
camiliaa
02-02-2003, 18:09
hier wat zakdoekjes
Origineel gepost door camiliaa
hier wat zakdoekjes :( :( :( :rolleyes:
Bent_Fes
02-02-2003, 18:33
Welke serie?? GTST.... :D
mimi3000
03-02-2003, 19:47
ey death gaat dit over je rolletje in gtst????? Zo ja.....f.uck hun.....:vingers:
Bent_Fes
03-02-2003, 19:57
Origineel gepost door Bent_Fes
Welke serie?? GTST.... :D
Wajooow was maar een geintje, blijkt dat ik ook nog gelijk heb.....Maar zoals ik al in dat andere topic zei je moet schadevergoeding EISEN VAN DIE DOGS!!
femme_ahrilla
03-02-2003, 20:24
Origineel gepost door Death
Geachte heer ######,
Hierbij delen wij u mee dat u scene in de nationale serie eruit is geknipt. Wij hopen dat u hier begript voor hebt.
De reden hiervoor is omdat u landgenoten in een kwaad daglicht staan en de uitspraken van bekenden nu erg actueel zijn. Wij denken dat het daarom niet ten goede voor onze serie zal zijn om u scene erin op te nemen. Nogamaal vragen wij hiervoor u begrip.
Hoogachtend bla bla abla bla
mensen ik ga sstuk hier
ik heb deze brief gisteren ontvangen
ik heb em kort hier naartoe getypt maar wat nu :(
ze zeggen wel dat ze cintact zullen opnemen om wat anders te doen maar ik denk dat ze liegen.
Waarom doen ze dit?? gunnen ze het mij niet of zo??? :(
en je laat t hierbij zitten? :eek:
do you remember the time :(
Saidat0en
04-07-2003, 13:12
Welke serie..?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.