Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geld.. Geld.. Geld..

oOBentagadirOo
26-01-2005, 18:17

Hoe zien jou uitgaven eruit.. :D Waar geef je geld aan uit..!? En werk je..? Of profiteer je van je studiefinanciering..:hihi: En heb je een abbo of prepaid..:maf: :zwaai:

LallaCasaouia
26-01-2005, 18:22
Hoe zien jou uitgaven eruit.. :D Waar geef je geld aan uit..!? En werk je..? Of profiteer je van je studiefinanciering..:hihi: En heb je een abbo of prepaid..:maf: :zwaai: K werk 5 dagen hardcore van 9 tot 6 me euro's gaan naar me auto kleding veeellllll kleding en schoenen en ik heb een abbo waar ik spijt van heb want die rekeningen zijn pijnlijk :eek:

oOBentagadirOo
26-01-2005, 18:30
:hihi: Aha.. ik ook.. die abbo.. :eek: Elke keer weer een preek van mijn mams.. :(

LallaCasaouia
26-01-2005, 18:38
:hihi: Aha.. ik ook.. die abbo.. :eek: Elke keer weer een preek van mijn mams.. :( Ewilie mijn moeder ook ze schreeuwt gewoon dat telefoon duur is terwijl ik aan de tel. ben ela schande :o maar ze heeft wel gelijk man ik had laatst een rekening van 350 gehad tfooeoe man daar gaat me replay broek die ik zo graag wou hebben :(

oOBentagadirOo
26-01-2005, 18:49

hahahaha.. :hihi: Leuk he..? Wij genieten van ons leven.. terwijl "jullie" al jullie geld uitgeven voor ons.. :hihi: :goedzo: Ga zo door whahaha

oOBentagadirOo
26-01-2005, 18:52
Ewilie mijn moeder ook ze schreeuwt gewoon dat telefoon duur is terwijl ik aan de tel. ben ela schande :o maar ze heeft wel gelijk man ik had laatst een rekening van 350 gehad tfooeoe man daar gaat me replay broek die ik zo graag wou hebben :( Erg is dat he.. wat je allemaal voor dat geld zou kunne kopen.. :eek: Me moeder gaat me dan nog slechter laten voelen.. echt gemeen.. :( Maar ze hebben gelijk.. abbo s echt niks.. Je gaat automatisch bellen.. ook al heb je jezelf voorgenomen om dat niet te doen.. :(

Nihat
26-01-2005, 18:54
Ik Geef Het Meest Uit Aan Kleding!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laconfiance
26-01-2005, 20:44
nou mijn geld gaat naar allerlei rekeningen en kleding. Toen ik een prijzige auto had aangeschaft die mij gelijk blut had gemaakt zat ik een maand met minder geld en dat was echt wennen, geen kleding/schoenen die maand. Moest zelfs minder bellen aangezien ik een abbon. heb is het zeker opletten. Maar na die maand kon ik weer lekker genieten van mijn geld. Heb zelfs geld over nu maar dat gaat naar het spaarfonds want stel je voor dat mijn auto 'ziek' wordt.

LallaCasaouia
26-01-2005, 20:48
nou mijn geld gaat naar allerlei rekeningen en kleding. Toen ik een prijzige auto had aangeschaft die mij gelijk blut had gemaakt zat ik een maand met minder geld en dat was echt wennen, geen kleding/schoenen die maand. Moest zelfs minder bellen aangezien ik een abbon. heb is het zeker opletten. Maar na die maand kon ik weer lekker genieten van mijn geld. Heb zelfs geld over nu maar dat gaat naar het spaarfonds want stel je voor dat mijn auto 'ziek' wordt. JE HEBT GELIJK AUTO KOST GELD MAN GELUKKIG IS DIT ME LAATSTE MAAND AUTO VERZEKERING AANGEZIEN HIJ NAAR DE SLOOP IS VANWEGE EEN ONGELUK AFGELOPEN ZATERDAG :traan1:

oOBentagadirOo
26-01-2005, 22:53
nou mijn geld gaat naar allerlei rekeningen en kleding. Toen ik een prijzige auto had aangeschaft die mij gelijk blut had gemaakt zat ik een maand met minder geld en dat was echt wennen, geen kleding/schoenen die maand. Moest zelfs minder bellen aangezien ik een abbon. heb is het zeker opletten. Maar na die maand kon ik weer lekker genieten van mijn geld. Heb zelfs geld over nu maar dat gaat naar het spaarfonds want stel je voor dat mijn auto 'ziek' wordt. soo soo.. geld over.. dat is iets wat ik niet ken.. :o !! Ik moet sparen voor mijn rijbewijs en ik moet collegegeld betalen..! Ik krijg maar 75 euro per maand van studiefinanciering.. :eek: :kwaad: Maar komt goed..

oOBentagadirOo
26-01-2005, 22:57
JE HEBT GELIJK AUTO KOST GELD MAN GELUKKIG IS DIT ME LAATSTE MAAND AUTO VERZEKERING AANGEZIEN HIJ NAAR DE SLOOP IS VANWEGE EEN ONGELUK AFGELOPEN ZATERDAG :traan1: achhhhhh meskiena.. :( Komt goed..

ClassyCasaouia
27-01-2005, 03:42
350 euro aan telefoonrekening? Narriii hoe krijg je het voor elkaar!! Masgoootaaaaaaaa jeh gti!! Ik op z'n hoogst 150 euro (in de zomervakantie) en toen ging ik al bijna flauwvallen. Mijn geld gaat naar m'n abbo, trainen, ziekenfonds, mammie, internet, kleding, etos, eten en drinken. Wat blijft er over...........? Za3ter!!! Ik leef altijd krap!! :traan1:

LallaCasaouia
27-01-2005, 11:27
350 euro aan telefoonrekening? Narriii hoe krijg je het voor elkaar!! Masgoootaaaaaaaa jeh gti!! Ik op z'n hoogst 150 euro (in de zomervakantie) en toen ging ik al bijna flauwvallen. Mijn geld gaat naar m'n abbo, trainen, ziekenfonds, mammie, internet, kleding, etos, eten en drinken. Wat blijft er over...........? Za3ter!!! Ik leef altijd krap!! :traan1: Ewa je weet gewoon dat je kan bellen en dan gaat dat automatisch gewoon uit verveling maar ik heb m al opgezegd ;)