Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe marokkaanse jongens over de marokkaanse meiden denken?

Pagina's : [1] 2 3 4

zehwania
02-02-2003, 17:48

Ik zou graag willen weten hoe de meeste marokkaanse jongens over de meiden denken graag serieus reageren? Alvast bedankt

Asri
02-02-2003, 17:50
Origineel gepost door zehwania Ik zou graag willen weten hoe de meeste marokkaanse jongens over de meiden denken graag serieus reageren? Alvast bedankt Je hebt tegenwoordig ook zoekfunctie bij dit forum. Maak er eens gebruik van...Zoek en gij zult vinden ...zij 3amie Hmad een keertje :D -Y-

camiliaa
02-02-2003, 17:51
dit lees ik echt te vaak......... i really don't care zolang Allah (swt) niet slecht over mij denkt.........

fatimab
02-02-2003, 17:54
aya als je je daar om druk gaat maken!!!! wat ze denken wie trekt er zich nu iets van aan?????

zehwania
02-02-2003, 17:55

Origineel gepost door camiliaa dit lees ik echt te vaak......... i really don't care zolang Allah (swt) niet slecht over mij denkt......... ewa mensen wie dit niet kan schelen hoeven hier niet eens op te reageren, maar ik wil het wel weten

Asri
02-02-2003, 17:57
Origineel gepost door zehwania ewa mensen wie dit niet kan schelen hoeven hier niet eens op te reageren, maar ik wil het wel weten Heb je het nodig voor je onderzoek ofsjo? Tip: volg mijn advies...er zijn zoveel topics over dit soort zaken geweest Je hoeft alleen boven de banner op "zoeken" te klikken :D -Y-

camiliaa
02-02-2003, 17:57
Origineel gepost door zehwania ewa mensen wie dit niet kan schelen hoeven hier niet eens op te reageren, maar ik wil het wel weten meisje hoe oud ben je????? gedraag je naar wat jij denkt dat goed is. ik neem aan dat je het verschil weet tussen goed en kwaad?? wat wil je met de mening van deze jongens, ga je je dan naar hun verwachtingen gedragen??? meisje meisje, you need a lot to learn :jammer:

zehwania
02-02-2003, 18:01
Origineel gepost door camiliaa meisje hoe oud ben je????? gedraag je naar wat jij denkt dat goed is. ik neem aan dat je het verschil weet tussen goed en kwaad?? wat wil je met de mening van deze jongens, ga je je dan naar hun verwachtingen gedragen??? meisje meisje, you need a lot to learn :jammer: Nee hoor, ik gedraag me zoals ik zelf wil. Ik verander niks aan me zelf ik ben wie ik ben en daar ben ik trots op. Mensen moeten je nemen zoals je bent, zodra dat niet zo is respecteren de mensen je niet. IK heb dit nodig voor iets waar ik mee bezig ben.

camiliaa
02-02-2003, 18:02
Origineel gepost door zehwania Nee hoor, ik gedraag me zoals ik zelf wil. Ik verander niks aan me zelf ik ben wie ik ben en daar ben ik trots op. Mensen moeten je nemen zoals je bent, zodra dat niet zo is respecteren de mensen je niet. IK heb dit nodig voor iets waar ik mee bezig ben. ewaaa zeg dat dan.... :D respect is the keyword

Death
02-02-2003, 18:04
Origineel gepost door zehwania Nee hoor, ik gedraag me zoals ik zelf wil. Ik verander niks aan me zelf ik ben wie ik ben en daar ben ik trots op. Mensen moeten je nemen zoals je bent, zodra dat niet zo is respecteren de mensen je niet. IK heb dit nodig voor iets waar ik mee bezig ben. hmm e verandert nix dus hmmm geen goeie voorbeeld van intigratie :P een beetje aanpassen mag toch wel?? troiuwens over je vraag heb je het over bnet a ness of bnet a zanka??

zehwania
02-02-2003, 18:04
Origineel gepost door camiliaa ewaaa zeg dat dan.... :D respect is the keyword Ewa ja ik wist niet dat ik jullie uitleg schuldig was waarom ik deze vraag stel

zehwania
02-02-2003, 18:06
Origineel gepost door Death hmm e verandert nix dus hmmm geen goeie voorbeeld van intigratie :P een beetje aanpassen mag toch wel?? troiuwens over je vraag heb je het over bnet a ness of bnet a zanka?? Kan je misschien wat duidelyker zyn met reageren? Want ik begryp je niet zo goed! ;)

Asri
02-02-2003, 18:06
Origineel gepost door zehwania Ewa ja ik wist niet dat ik jullie uitleg schuldig was waarom ik deze vraag stel Klik hier: http://forums.marokko.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=378742&sortby=lastpost&sortorder=descending Het was niet zoveel gevraagd wat ik je adviseerde Succes ermee...of het representatief is ...geen ID -Y-

Death
02-02-2003, 18:07
Origineel gepost door zehwania Kan je misschien wat duidelyker zyn met reageren? Want ik begryp je niet zo goed! ;) bem je bent a nes?? of bent A ZANKA????? duidelijk genoeg?? :zwaai:

Liloesh
02-02-2003, 18:07

suggelbabe segt: ik blijf zoals ik ben..ik ben niet van die meiden die zeggen: oh nee daal komt ne knappe malokkaan af..just be youlself en je slaagt vool de test

Pagina's : [1] 2 3 4