Bekijk originele versie : het gaat goed...35 amerikaantjes omgekomen in Irak...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
nou nou weer Amerikaanse doden...dit keer door een helicopter crash...en de andere vier waren gedood door de opstandelingen in de iraakse provincie al-anbar...
bron :rtl4...
RECHTUIT
26-01-2005, 17:27
:letsparty
nou nou weer Amerikaanse doden...dit keer door een helicopter crash...en de andere vier waren gedood door de opstandelingen in de iraakse provincie al-anbar...
bron :rtl4...
:hoera: :hoera: :boogie: :banana: Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Het gaat goed? Triest figuur
meer sarcastisch bedoeld triest wijf :rolleyes:
RECHTUIT
26-01-2005, 17:32
Ik ben gewoon een beetje eerlijk.
:banana: :boogie: :letsparty :letsparty JJJiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
MrBrownstone
26-01-2005, 17:34
Ik vraag me af of Amerika er niet goed aan doet om zich gewoon terug te trekken. Dit hele gedoe schiet ook niet op. Volgens mij zijn ze nog steeds om precies dezelfde vierkante meter aan vechten als vorig jaar. Maar dan staan de normale burgers die wel graag willen stemmen om zo hun president te kiezen er alleen voor tegen lui als Al Zarkawi (hoe je het ook precies schrijft), die schijnbaar van mening is dat hij wel even uit mag maken wat er in een ander land dan de zijne dient te moeten gebeuren.
Het is eigenlijk te zot voor woorden als ik m'n eigen bericht teruglees.
meer sarcastisch bedoeld triest wijf :rolleyes:
misschien meen jij het niet, maar er zijn onwijs veel mensen die wél echt zo denken. erg jammer.
misschien meen jij het niet, maar er zijn onwijs veel mensen die wél echt zo denken. erg jammer.
dan hoef je me niet meteen voor triest figuur uit te maken...
Ik vraag me af of Amerika er niet goed aan doet om zich gewoon terug te trekken. Dit hele gedoe schiet ook niet op. Volgens mij zijn ze nog steeds om precies dezelfde vierkante meter aan vechten als vorig jaar. Maar dan staan de normale burgers die wel graag willen stemmen om zo hun president te kiezen er alleen voor tegen lui als Al Zarkawi (hoe je het ook precies schrijft), die schijnbaar van mening is dat hij wel even uit mag maken wat er in een ander land dan de zijne dient te moeten gebeuren.
Het is eigenlijk te zot voor woorden als ik m'n eigen bericht teruglees.
yeps je hebt gelijk maar als ze zich wegtrekken, is er kans op burgeroorlogen groot, tenminste als je de cnn moet geloven...
RECHTUIT
26-01-2005, 17:55
Garantie prijs, de sjiïeten zullen nu zondag waarschijnlijk al massaal op stembusgang gaan om hun meerderheid uit te buiten.
Ondertussen gaat alles ginder zijn gewone gang..(aanslagen inbegrepen op eigen volk..politie, politiekers , vrouwen en kinderen )
Strijdkrachten weg uit Irak, en de onderlinge slachting van moslims altegaar kan beginnen.
Wedden dat ook dat dan weer de schuld van de Amerikanen zal zijn?
Zij gij Dom geboren of gedraag jij je express Dom.
Tuurlijk is dat de schuld van de Christelijke Amerikaanse Nazihonden.
Alsof dat Irakezen nu wel veilig zijn.
Jij vuile nazi hond.Jij bent al vergeten dat die homo Amerikanen al meer dan
200 000 Irakezen hebben afgeslacht door laffe homo aanvallen vanuit 10km in de lucht.De aanvallen van de Irakezen op de afvaliggen en op de Christelijke nazi troepen is bedoelt om die amerikaanse en Nederlandse nazi honde weg te jagen.
Dus als iedereen vertrekt zal Irak mss dankzij vuile Christelijke nazi honden in een burgeroorlog terechtkomen.Maar er zullen zeker niet zoveel mensen sterven als er nu zijn.
Jij DOMME vuile christelijke Nazi hond.
Garantie prijs, de sjiïeten zullen nu zondag waarschijnlijk al massaal op stembusgang gaan om hun meerderheid uit te buiten.
Ondertussen gaat alles ginder zijn gewone gang..(aanslagen inbegrepen op eigen volk..politie, politiekers , vrouwen en kinderen )
Strijdkrachten weg uit Irak, en de onderlinge slachting van moslims altegaar kan beginnen.
Wedden dat ook dat dan weer de schuld van de Amerikanen zal zijn?
nou pistados als je logisch nadenkt is het eigenlijk ook de schuld van de Amerikanen...moslims slachten nu hun eigen broeders en Amerikanen etc etc...maar toen Saddam er was gebeurde dat niet...Saddampje deed dat zelf!
Zij gij Dom geboren of gedraag jij je express Dom.
Tuurlijk is dat de schuld van de Christelijke Amerikaanse Nazihonden.
Alsof dat Irakezen nu wel veilig zijn.
Jij vuile nazi hond.Jij bent al vergeten dat die homo Amerikanen al meer dan
200 000 Irakezen hebben afgeslacht door laffe homo aanvallen vanuit 10km in de lucht.De aanvallen van de Irakezen op de afvaliggen en op de Christelijke nazi troepen is bedoelt om die amerikaanse en Nederlandse nazi honde weg te jagen.
Dus als iedereen vertrekt zal Irak mss dankzij vuile Christelijke nazi honden in een burgeroorlog terechtkomen.Maar er zullen zeker niet zoveel mensen sterven als er nu zijn.
Jij DOMME vuile christelijke Nazi hond.
200000 :eek: :(
RECHTUIT
26-01-2005, 18:12
200000 :eek: :(
Minimum.Zij steken de juiste aantal weg om geen Islamitsche opstand te krijgen.
Ik schat veel meer.Ze bombarderen dagelijks de steden van Irak.
En in steden wonen heel veel mensen .Dagelijks tientallen steden worden door de laffe aanvallen van Christelijke Amerikaanse NAzi honden getroffen.
Maar wraak zal zoet zijn als wij binnen de 50 jaar opnieuw aan de macht komen.
Zeker weten.
Bosna_1984
26-01-2005, 18:20
wat een gedoe om die 35 amerikanen....dankzij de "hulp"van de amerikanen in irak zijn er nu daar honderd duizenden onschuldige burgers gedood en ik heb nog geen ene keer op tv gezien dat men aan die onschuldige burgers ook maar even denkt. En wat te denken over die mannen die door de amerikanen zo vernederd en mishandeld worden??? Laat die 'zo democratische' (dus niet!!!) amerikanen zich maar terugtrekken. ze doen helemaal niks voor irak, maar zijn gewoon op macht beluste ON-DEMOCRATISCHE monsters
Amerika is naar irak gegaan om te helpen.
Maar wat ze met Iraakse gevangenen hebben
gedaan vind ik een schande.
Alleen mij zul je nooit zien staan juichen
dat er iemand dood is.Turk,Amerikaan ,Marokaan ,NEderlander.
iedereen heeft recht om te leven.
Ik ben dus tegen oorlog. ;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.