Bekijk originele versie : Alle rechten van Mohammed B. worden geschonden
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
mohammedALI
26-01-2005, 16:41
Nu wordt ook de naam van mohammed b. vollop in de media genoemd.
Dit terwijl dit in strijd is met de wet . Zeker nu hij nog verdachte is.
Dit is zeer ongebruikelijk en ruikt naar racisme , sinds de verdachte van arabische afkomst is.
Dit terwijl hij zeer respectvol naar de ouders van de verdachte toe gehandeld heeft.
Moeten we nu steeds verder afzakken of is een dialoog nog mogelijk ?
bron : www.zonnet.nl
Lohengrin
26-01-2005, 16:43
Is doorzakken (met het oog op carnaval) ook goed?
winstone
26-01-2005, 16:51
Dit is zeer ongebruikelijk en ruikt naar racisme , sinds de verdachte van arabische afkomst is.
Dit terwijl hij zeer respectvol naar de ouders van de verdachte toe gehandeld heeft.
Mo7amed b, heeft al zichzelf geschonden voordat zijn naam werd geschonden ! Het is tijd dat wij allochtonen in onze eigen boezem moeten kijken , een niet alleen de schuld te schijven naar anderen .
metalex79
26-01-2005, 16:52
Schrap jij dan ook de namen van Adolf H en Pol P uit je geschiedenisboekjes? Zijn ook nooit berecht geweest en daardoor slechts verdachte van de genocide van duizenden, zo niet miljoen mensen...
baby_selly
26-01-2005, 16:52
Muahahahhaha :haha: Verder hoop ik dat het recht van zijn reet ook geschonden word :nerd:
en jouw recht op leven ook geschonden wordt. Ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen :D
Patrick.
26-01-2005, 16:53
Is dat wel zo? Volgens mij wordt in de wet niet vermeld dat verdachten alleen met een afgekorte achternaam in de media mogen worden genoemd. Dat is meer een soort gedragscode die dan nu geschonden is. Bij Volkert van der G. werd ook vaak genoeg zijn volledige achternaam gebruikt en daar zijn ook geen maatregelen tegen genomen.
Lohengrin
26-01-2005, 16:56
Is dat wel zo? Volgens mij wordt in de wet niet vermeld dat verdachten alleen met een afgekorte achternaam in de media worden genoemd. Dat is meer een soort gedragscode die dan nu geschonden is. Bij Volkert van der G. werd ook vaak genoeg zijn volledige achternaam gebruikt en daar zijn ook geen maatregelen tegen genomen.
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al af. Ik weet eigenlijk niet of zoiets vastligt in de wet, zal wel de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) o.i.d. moeten zijn dan. Zijn er nog juridisch onderlegde mensen hier op het forum die onze vraag kunnen beantwoorden?
no_brains
26-01-2005, 16:59
Muahahahhaha :haha: Verder hoop ik dat het recht van zijn reet ook geschonden word :nerd:
Nou kohi, dat had ik niet van je verwacht.
Het is toch ook een feit dat z'n rechten geschonden worden.
Alle criminelen in NL hebben rechten, ook hij.
Is dat wel zo? Volgens mij wordt in de wet niet vermeld dat verdachten alleen met een afgekorte achternaam in de media mogen worden genoemd. Dat is meer een soort gedragscode die dan nu geschonden is. Bij Volkert van der G. werd ook vaak genoeg zijn volledige achternaam gebruikt en daar zijn ook geen maatregelen tegen genomen.
Zoiets staat mij ook bij.
Het is onhoudbaar om de achternaam van B. helemaal uit de media te houden.
Via de buitenlandse pers was die binnen de kortste keren bekend.
Misschien kan hij er zelf actie tegen ondernemen.
_Marcel_
26-01-2005, 17:01
Tot nu toe is Justitie respectvoller naar Mohammed Bouyeri, dan Mohammed B. naar Theo van Gogh is geweest......
Niet van mij verwacht? :confused: Sorry het boeit me echt geen bal of zijn rechten wel of niet geschonden worden, die van Theo werden ook geschonden. Van mij part zetten ze hem op de electrische stoel, zolang ík het maar niet hoef te doen :nijn:
Het is een goede gewoonte om de naam uit de media te houden.
Al is het alleen maar voor de familie.
IlLeGal_NaDoR
26-01-2005, 17:03
Dat recht is bij jou al ontnomen. Je bent waarschijnlijk nu geschikt als onderduikadres vol holbewoners :D
metalex79
26-01-2005, 17:04
Overdrijf je niet gewoon een beetje boel?????
hij is een islaMIETische Marokkaan...die doen niks anders!
IlLeGal_NaDoR
26-01-2005, 17:04
Nou kohi, dat had ik niet van je verwacht.
Het is toch ook een feit dat z'n rechten geschonden worden.
Alle criminelen in NL hebben rechten, ook hij.
Is mo b een crimineel? In jou ogen bedoel ik dan? :)
Autochtoon.com
26-01-2005, 17:05
Zijn rechten als mens worden met voeten getreden helaas. Het is geen net proces, net zoals Volkert van der Graaf geen eerlijk proces heeft gehad.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.