Bekijk originele versie : Buikpijn
Asalaamoe alikoem
Heb een vraagje..wat doen jullie tegen menstruatie pijn als jullie ongesteld zijn?
;) :) :) :) ;).
Nadia_Tanger
25-01-2005, 21:11
Aleikoem Asalaam...
Jah wat k er aan doe... ik heb altyd kramp onder in mijn buik dan ga k meestal ff liggen en dan is et wel weer over.. en ze zeggen dat als je veel water drinkt het over gaat niej al de pijn ma iets minder.. hoop dat je der wat mee kan..
Boesa Nadia..;)
laylatoelkader
25-01-2005, 22:05
wat ook wel helpt een warme kruik tegen je buik of erop zetten, en warme thee drinken
probeer het maar meid,
ouafaetoen
25-01-2005, 22:09
sallam allaikoem wbr zuster,
Mijn nicht en ik hadden er ook erg veel last van. Wat ik meestal doe als ik gelijk ongesteld wordt dat is het nemen van een pilletje genaamd nuroven. Het is echt goed want ik heb namelijk elke pil wel geprobeerd en niets hielp. En natuurlijk een warme kruik en warme melk of thee drinken. Maar nuroven is het beste je kunt het bijna overal kopen, kruidvat, da bijvoorbeeld
had gisteren namelijk ook buikpijn is nu gelukkig over
allaikoem sallam
Classy.Lady
26-01-2005, 00:09
stel je voor dat ik dat ikdat ook heb ik heb het juist heel erg.ik kan niet opstaan. en ik kan niks doen tegen de pijn.
Me 2!
Wat ik je aanraad is warme cola te proberen..Mijn schoonzus wamt altijd cola voor me op en voegt er vanille toe en na een paar glazen gaat het een stuk beter.
Het is niet te drinken, maar je moet echt ff doorbijten.
Allahyechafiek meissie, want ik weet uit ervaring dat het echt extreem kan zijn..:(
Ik had het ook vroeger heel erg. zo erg dat er ook koorts kwam en dat ik niks kon. het was gewoon heel erg. ik had van alles geprobeerd, warme kruik, kruidenthee, marokkaanse kruiden nikssssss hielp, behalve toen ik het niet meer aankon een pilletje van de huisarts.
Bij mij was het een ramp, elke keer dat ik het aanvoelde komen moest ik al in mijn bed liggen, toen ik een keer naar huis ging en nog in tram was viel ik bijna flauw en dan moet ik overgeven. En om die reden kreeg ik dus een middel van de dokter, maar die hielp ook maar tijdelijk. maar dat heb je met alle pijnstillers. En toen ik trouwde en de pil gebruikte toen kreeg ik een lichte pijn. De eerste keer was ik zooooooo vrolijk en blij, eindelijk was het weg.
ik raad je aan als je er echt zo zwaar last van hebt als ik heb gehad, om naar de dokter te gaan.
Classy.Lady
26-01-2005, 13:17
Ik had het ook vroeger heel erg. zo erg dat er ook koorts kwam en dat ik niks kon. het was gewoon heel erg. ik had van alles geprobeerd, warme kruik, kruidenthee, marokkaanse kruiden nikssssss hielp, behalve toen ik het niet meer aankon een pilletje van de huisarts.
Bij mij was het een ramp, elke keer dat ik het aanvoelde komen moest ik al in mijn bed liggen, toen ik een keer naar huis ging en nog in tram was viel ik bijna flauw en dan moet ik overgeven. En om die reden kreeg ik dus een middel van de dokter, maar die hielp ook maar tijdelijk. maar dat heb je met alle pijnstillers. En toen ik trouwde en de pil gebruikte toen kreeg ik een lichte pijn. De eerste keer was ik zooooooo vrolijk en blij, eindelijk was het weg.
ik raad je aan als je er echt zo zwaar last van hebt als ik heb gehad, om naar de dokter te gaan.
Haha weyew lijkt wel alsof ik mezelf daar zie typen!
Is me ook allemaal precies zo overkomen! :D
Op 1 ding na..De pil werkt niet bij mij..:verdriet:
tanger_lady86
26-01-2005, 13:35
je moet warme cola drinken je moet het goed opwarmen
en dan een glas drinken'dan ben je zo van de pijn af
het is misschien niet zo lekker maar het help wel heel goed
succes met je buik pijn
lalaboeja123
27-01-2005, 20:02
Asalaamoe alikoem
Heb een vraagje..wat doen jullie tegen menstruatie pijn als jullie ongesteld zijn?
;) :) :) :) ;)
ik weet hoe extreem die pijn kan zijn
als ik er nu alleen al aan denk gaan mijn tenen spontaan krom staan
ik heb 't zo erg dat het lijkt alsof ik weeen heb. zoveel pijn en val dan ook nog eens flauw omdat ik de pijn niet meer kan verdragen. huisarts laten komen etc. niemand die wat kan doen
wat ik nu heb ondekt via een collega is een pijnstiller die je gewoon bij de drogisterij kan kopen. het heet Aleve Feminax en is speciaal ontwikkeld tegen menstruatiepijn.
de ene keer helpt 't bij mij en de andere keer moet ik er vier van slikken wil de pijn iets minder worden..........
ik haat ongesteld zijn!!! maar ja, wat doe je er tegen........
Classy.Lady
27-01-2005, 20:17
ik weet hoe extreem die pijn kan zijn
als ik er nu alleen al aan denk gaan mijn tenen spontaan krom staan
ik heb 't zo erg dat het lijkt alsof ik weeen heb. zoveel pijn en val dan ook nog eens flauw omdat ik de pijn niet meer kan verdragen. huisarts laten komen etc. niemand die wat kan doen
wat ik nu heb ondekt via een collega is een pijnstiller die je gewoon bij de drogisterij kan kopen. het heet Aleve Feminax en is speciaal ontwikkeld tegen menstruatiepijn.
de ene keer helpt 't bij mij en de andere keer moet ik er vier van slikken wil de pijn iets minder worden..........
ik haat ongesteld zijn!!! maar ja, wat doe je er tegen........
Yep..
Die Aleve Feminax hé..Wil je dat het ECHT resultaat heeft dan moet je er 2 van nemen voor dat die pijn begint.
En dan na een tijdje warme cola met vanille , ik heb het pas geprobeerd en walooeee pijn!
Dat was voor mij echt bijzonder want ik kom er nooit ongeschonden vandaan!
Dus meiden, voordat die pijn begint neem je al 2 pilletjes aleve feminax en daarna warme cola!
Hoe meer glazen warme cola trouwens hoe beter..
Zorg ook voor afleiding.
Dat maakt het hoe dan ook een stuk draagelijker..Dus een leuke dvd of wat dan ook erbij pakken, ga liggen en laat je lekker door anderen verwennen.
Mijn schoonzusjes zijn tbarka'Allah 3elihoem echte lieverds!Ze zitten altijd aan mn bed, de een masseert me dan terwijl de ander cola voor me opwarmt etc.
Echte sweety's zijn het! :verliefd:
Classy.Lady
28-01-2005, 18:53
Oefff...wat haat ik die pijn , gisteren was ik op school en ja hoor het begon weer k kon egt niet meer lopen ben na 1 uur les volgen gelijk naar huis gegaan en wallah die pijn dat is gewoon egt afschuwelijk k kon niet eens normaal lopen k leek net een oud wijf en k heb van alles geprobeert , maar walloe..:(
Probeer de tip die ik heb gegeven.
Classy.Lady
28-01-2005, 18:58
Walloe helpt niet meid , heb ik al geprobeert is me aangeraden door de dokter maar helaas zonder enig resultaat..:(
Ik heb die pil ook al sinds ie uit is en het hielp ook voor geen meter, dar niet van.
Maar let wel op, nu ik de 2 pilletjes ervan neem voor de pijn al begint en daarna warme cola met vanille neem heb ik er geen last van.
Misschien dat het verschil wel daarin zit?
Classy.Lady
28-01-2005, 19:04
Mischien wie weet..k zal het zeker uitproberen want die pijn is gewoon echt afschuwelijk ..bahh..! Nog bedankt voor de tip..:)
Ik weet het meissie..Gewoon ff proberen en laat me weten of het gelukt is of niet..;)
Allahyechafiek en alle andere meiden die ook hetzelfde meemaken!
Zinagirl21
29-01-2005, 01:43
Asalaamoe alikoem
;) :) :) :) ;)
Paracetamol innemen en dan slappuuh :o
lovespot
29-01-2005, 01:48
Wat goed helpt is Ibuprufen en I feel with you girlsss wat een pijn jullie moeten doorstaan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.