Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kheb mooie sorra nodig! who can help me?

Pagina's : [1] 2

LZN
02-02-2003, 14:08

Ik heb een mooie sorra nodig voor op een geboortekaartje. Kan iemand me helpen?? 't moet er natuurlijk over gaan als je een baby heb gekregen enzo. Alvast Sokran xx Thalla xx.

Rihem
02-02-2003, 14:35
Niet veel reacties zo te zien.. Ik zou zeggen koop een boek..

masterabdel
02-02-2003, 16:47
koop een Koran zal ik zeggen :D

MuzzyAA
02-02-2003, 17:11
kzou zeggen daar zij die sourats niet voor he slimmerik maar tja integratie bla bla bla dus

masterabdel
02-02-2003, 20:53

Origineel gepost door MuzzyAA kzou zeggen daar zij die sourats niet voor he slimmerik maar tja integratie bla bla bla dus die dame zoekt een soera en jij komt hier met integratie waar moet dat opslaan eigenlijk als ik het vragen mag???????? :confused:

bentbled
04-02-2003, 17:27
ik vind alle sourats mooi, en waarom neem je niet gewoon al-fatiha? Begin van de koran begin van een nieuw leven

AdamX
04-02-2003, 17:35
je moet niet naar een soera zoeken, maar naar een aya over de geboorte en die zijner geneog in de koran, als je ze niet kan vinden, ik help je wel, laat het em weten

Anya
24-02-2003, 15:57
en als je nou gewoon de naam van het kindje erop schrijft met de geboorte datum,

Anya
24-02-2003, 16:13
ja dat kan ook...

yamina_b
25-02-2003, 21:46
salam lieverd WELVAART EN KINDEREN ZIJN EEN SIERAAD VAN HET LEVEN VAN DEZE WERELD....SOURAH 18:46 DEGENE DIE GEEN MEDEDOGEN VOOR DE KLEINTJES TOONT EN DE RECHTEN VAN DE OUDEREN NIET RESPECTEERT, BEHOORT NIET TOT ONS...HADITH, OVERGELEVERD DOOR AHMAD EN AL-HAKIM DE PROFEET (SAWS) ZEI: VREES ALLAH EN BEHANDEL AL JE KINDEREN GELIJK (ZOWEL JONEGN ALS MEISJE) HIJ GEEFT VROUWELIJK NAGESLACHT AAN WIE HIJ WIL EN GEEFT MANNELIJK NAGESLACHT AAN WIE HIJ WIL. WAARLIJK, HIJ IS DE ALWETENDE EN IS TOT ALLES IN STAAT...SOURAH 42:49,50) ER IS NIEMAND DIE 3 DOCHTERS OF 3 ZUSTERS HEEFT EN HEN GOED BEHANDELT, DIE NIET DOOR ALLAH NAAR HET PARADIJS VERWEZEN ZLA WORDEN...OVERGELEVERD DOOR BOECHARIE (VAN ABOE-SAID AL-KHOEDRI) IEDER VAN JULLIE IS EEN HERDER EN IEDER IS VERANTWOORDELIJK VOOR DEGENE DIE ONDER ZIJN ZORG VALLEN. EEN HEERSER IS EEN HERDER; EEN MAN IS EEN HERDER VOOR ZIJN GEZIN; EEN VROUW IS EEN HERDERIN VOOR HET HUIS VAN HAAR MAN EN HAAR KINDEREN. IEDER VAN JULLIE IS EEN HERDER EN IEDER VAN JULLIE IS VERANTWOORDELIJK VOOR DIEGENE WAAR HIJ DE ZORG OVER HEEFT...BOECHARIE EN MOSLIM nou ik hoop dat je er wat aan hebt..ik vind ze niet allemaal even passend, maar er zitten mooie tussen. persoonlijk vind ik de eerste prachtig (past ook goed op het kaartje, aangezien die meestal erg klein zijn)...bij nader inzien...alles wat hadith & koran is, is prachtig :Iluvu: salam muhaleikom je zuster in islam, ps: is trouwen een erg goed idee, ik zal het meteen aan mijn zus zeggen, die ook bijna zal bevallen, ook al komt de meeste famile uit belgie en verstaan ze geen nls, maargoed.... :rolleyes: yamina

yamina_b
27-02-2003, 21:55
salam muhaleikom ik had gister een aantal hadith en sourah's opgeschreven, maar helaas staat het er nu niet meer :( mohim ik zal er kort een aantal opschrijven 'WELVAART EN KINDEREN ZIJN EEN SIERAAD VAN HET LEVEN VAN DEZE WERELD...' SOURAH 18:46 'de vriendelijkheid en liefde van de profeet jegens moslimkinderen was erg groot. hij overlaadde hen met zijn vriendelijkheid en genegenheid. Anas heeft overgeleverd dat wanneer de profeet (saws) langs een groep kinderen liep hij tegen hen glimlachte en groette' ..overgeleverd door boecharie en moslim 'degene die geen mededogen voor de kleintjes toont en de rechten van de ouderen niet respecteert, behoort niet tot ons'...overgeleverd door ahmad en al-hakim 'rasoul(saws) zei: vrees allah en behandel je kinderen gelijk'... hij geeft vrouwelijk nageslacht aan wie hij wil en HIJ geeft mannelijk nageslacht aan wie Hij wil. of hij geeft zowel mannelijk al vrouwelijk en Hij laat onvruchtbaar wie Hij wil. waarlijk, Hij is de alwetende en is tot alles in staat'...sourah 42:49-50 ik hoop dat je hier wat aan hebt persoonlijk vind ik de eerste heel erg mooi nou...thala fi rasek wasalam muhaleikom :zwaai:

Pagina's : [1] 2