Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 6 amerikaantjes dood...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

moppi
25-01-2005, 18:28

US soldiers killed Meanwhile, six US soldiers were killed in two separate incidents around Baghdad. A US soldier was killed in a bomb blast in Baghdad on Monday, the US army said in a statement on Tuesday. "A Task Force Baghdad Soldier died of wounds at approximately 7pm (1600 GMT) on 24 January. The soldier sustained the injuries when a patrol was attacked with an improvised explosive device in western Baghdad," the military said. Also on Monday, five 1st Infantry Division soldiers died and two were injured in a vehicle accident near Khan Bani Saad, north of Baghdad, a US military statement said on Tuesday. One of the wounded was in a serious condition. The deaths raise the number of US soldiers killed in Iraq to 1374 since the March 2003 invasion, 296 of them in non-combat incidents, according to the latest figures from the Pentagon.

mohammedALI
25-01-2005, 19:11
hoop dat ze nog een paar kaasjes dood schieten voordat ze in mei terug komen. Ze komen er veel te goedkoop van af.

Arthas
25-01-2005, 19:13
hoop dat ze nog een paar kaasjes dood schieten voordat ze in mei terug komen. Ze komen er veel te goedkoop van af. Nee kaasjes zijn veel te aardig om doodgeschoten te worden. Neem hun land nou, leven ze niet in vrede en welvaart met hun moslim broeders?

SweetYY_Neda
25-01-2005, 19:15
FeestJuh :boogie:

Cabal
25-01-2005, 19:17

FeestJuh :boogie: Stel er komen morgen 6 palestijnen om en ik ga roepen "feestjuh" wat zou je daarvan vinden? ;)

islamicgirl3
25-01-2005, 19:18
Nee kaasjes zijn veel te aardig om doodgeschoten te worden. Neem hun land nou, leven ze niet in vrede en welvaart met hun moslim broeders? Precies. Dat noem ik dan ook het toppunt van scheinheiligheid. Vredig doen, terwijl er aan de andere kant van Europa moslim broeders worden afgeslacht, mede dankzij hun laag denkniveau, wat als gevolg heeft dat Harry Potter nu aan de macht is.

moppi
25-01-2005, 19:20
Stel er komen morgen 6 palestijnen om en ik ga roepen "feestjuh" wat zou je daarvan vinden? ;) palestijnen worden vermoord door bezetters..zionisten in dat geval...amerikaantjes worden vermoord omdat zij irak BEZETTEN! dat is heel wat anders he Cabal ;)...Palestijnen en Irakezen vechten om hun eigen land...iets wat Nederlanders ook deden in WO2 en de 80 jarige oorlog!!

Arthas
25-01-2005, 19:22
Precies. Dat noem ik dan ook het toppunt van scheinheiligheid. Vredig doen, terwijl er aan de andere kant van Europa moslim broeders worden afgeslacht, mede dankzij hun laag denkniveau, wat als gevolg heeft dat Harry Potter nu aan de macht is. Heb ik een laag denk niveau? Ja dat van potter klopt wel (toen mocht ik nog niet stemmen). Wat voor zin heeft het om kwaad te worden, terwijl als je blij bent het net zo weinig effect op de wereld politiek heeft.

Arthas
25-01-2005, 19:23
palestijnen worden vermoord door bezetters..zionisten in dat geval...amerikaantjes worden vermoord omdat zij irak BEZETTEN! dat is heel wat anders he Cabal ;)...Palestijnen en Irakezen vechten om hun eigen land...iets wat Nederlanders ook deden in WO2 en de 80 jarige oorlog!! Alleen nu vermoorden ze elkaar ook nog, en dat deden wij niet.

RECHTUIT
25-01-2005, 19:24
hoop dat ze nog een paar kaasjes dood schieten voordat ze in mei terug komen. Ze komen er veel te goedkoop van af. Ik bid elke dag in de hoop dat er een paar Nederlanders sterven in Irak voor ze terugkomen.Wie Moslims in gevaar brengt of dood mag van mij sterven . Als vuile Nederlandse varkenselite aardolie wil dan moeten zij daarvoor betalen en niet zoals ze nu bezig zijn door leger te sturen en Moslims af te slachten . Ik hoop dat er vele Nederlandse nazi millitairen daar zullen sterven. Wie bereid is om te doden moet gedood worden.

moppi
25-01-2005, 19:26
Alleen nu vermoorden ze elkaar ook nog, en dat deden wij niet. helaas wel arthas...weet je nog protestanten (calvinisme, lutherisme ofzoiets :o) tegen katholieken..is die tijd werden ze onthoofd of op de brandstapel gezet:( helaas doen ze dat nu ook in Irak...

RECHTUIT
25-01-2005, 19:26
FeestJuh :boogie: Coool ik doe mee.Lalalalalaalalalalolololollililililillalalalaa laaaaaa.

moppi
25-01-2005, 19:27
Ik bid elke dag in de hoop dat er een paar Nederlanders sterven in Irak voor ze terugkomen.Wie Moslims in gevaar brengt of dood mag van mij sterven . Als vuile Nederlandse varkenselite aardolie wil dan moeten zij daarvoor betalen en niet zoals ze nu bezig zijn door leger te sturen en Moslims af te slachten . Ik hoop dat er vele Nederlandse nazi millitairen daar zullen sterven. Wie bereid is om te doden moet gedood worden. ik denk niet dat de Nederlanders olie krijgen...

Mahdoumeh
25-01-2005, 19:27
palestijnen worden vermoord door bezetters..zionisten in dat geval...amerikaantjes worden vermoord omdat zij irak BEZETTEN! dat is heel wat anders he Cabal ;)...Palestijnen en Irakezen vechten om hun eigen land...iets wat Nederlanders ook deden in WO2 en de 80 jarige oorlog!! PRECIES!!!!!!!!!!!!!!! ;)

moppi
25-01-2005, 19:28

PRECIES!!!!!!!!!!!!!!! ;) :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11