Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Familiebezoekjes in Marokko...

Pagina's : [1] 2

Marocca
02-02-2003, 12:43

De tijd van het grote aantal familiebezoekjes is weer bijna aangebroken :p Je weet toch:zehma op vakantie gaan maar men houdt zich dan meer bezig met familie dan wat anders.... Ik moet ALTIJD mee naar familie en ik kan jullie zeggen:das niet altijd even leuk! :kwaad: Elk jaar dezelfde vragen: "Woww..Je bent zo veranderd...." "Wanneer ga je nu met mijn zoon trouwen?" "Hoe oud ben je en wat volg je?" "Mag je dit en dat?" blablablabla :rolleyes: IK probeer dan toch altijd aan die bezoekjes te ontglippen en SOMS lukt het dan ook :D Hebben jullie dit ook? :( Liefs by Marocca

chicamaroquia
02-02-2003, 12:45
je moest 'ns weten, maar ik gebruik elk jaar dezelfde smoes! maandelijkse periode, m'n vader trapt er denk ik niet meer in, dus heb je al een smoes voor me voor dit jaar? :D

Onslaught
02-02-2003, 12:45
hahahaha ben een tijdje niet geweets dus sorry maar zeg niets meer ander dnek je weer we gaan die kant op :D

Marocca
02-02-2003, 12:48
Origineel gepost door chica*******a je moest 'ns weten, maar ik gebruik elk jaar dezelfde smoes! maandelijkse periode, m'n vader trapt er denk ik niet meer in, dus heb je al een smoes voor me voor dit jaar? :D Je zegt dat tegen uw vader ofwat??? :D Hmmmm....een smoesje...??? :rolleyes: Ik ga er eens over nadenken want ik ben geen professional op dit gebied :D

Marocca
02-02-2003, 12:49

Origineel gepost door Onslaught hahahaha ben een tijdje niet geweets dus sorry maar zeg niets meer ander dnek je weer we gaan die kant op :D hahaha...Onslaughtje toch.... :p you know I am just kiddin' :D duzzzz zeg maar wat je denkt... ;)

chicamaroquia
02-02-2003, 12:51
Origineel gepost door Marocca Je zegt dat tegen uw vader ofwat??? :D Hmmmm....een smoesje...??? :rolleyes: Ik ga er eens over nadenken want ik ben geen professional op dit gebied :D NEEEEEEEE, ik zeg 't tegen mijn mama en zei zegt dan dat ik 'ziek' ben, dan weet m'n vader ook wel wat er aan de hand is :o

GoudenGids
02-02-2003, 12:52
Als ik geen zin heb dan zeg ik t gewoon...maar vaak wil ik wel mee :D is gezellig...maar als t mensen zijn die ik vaag ken van toen ik drie was, dan krijg je me niet mee :D

Marocca
02-02-2003, 12:54
Origineel gepost door chica*******a NEEEEEEEE, ik zeg 't tegen mijn mama en zei zegt dan dat ik 'ziek' ben, dan weet m'n vader ook wel wat er aan de hand is :o hahaha...ach zo.... :D Very smart....:stout: Maar dit smoesje kan je inderdaad niet elke dag gebruiken he..Dus denk er eens over na en verzin een ander smoesje :p

Marocca
02-02-2003, 12:55
Origineel gepost door GoudenGids Als ik geen zin heb dan zeg ik t gewoon...maar vaak wil ik wel mee :D is gezellig...maar als t mensen zijn die ik vaag ken van toen ik drie was, dan krijg je me niet mee :D Ik heb nooooooooit zin tenzij er in dat gezien een goeie vriendin van mij bijzit...Leeftijdsgenoten dus :D Maar je hebt echt familie leden die zo lastig kunnen zijn he.. :( Steeds opnieuw die vragen... :kwaad:

Marocca
02-02-2003, 12:57
Origineel gepost door Mixed_Angel hahahahhaa standaard, maar bij mij is het eerste week en laatste week, pffffffffffff drukste weken :kwaad: :kwaad: En wat moet ik dan zeggen???? Bij mij is het elke week druk!! :kwaad: Als wij niet bij hen gaan,komen zijn bij ons.... :( Weet je;die mensen hebben dan ook steeds een leger kinderen bij hen dus jah... :( Je kan je al voorstellen... :rolleyes: :D

Marocca
02-02-2003, 13:01
Wat zijn bij jullie zoal de "lastige" vragen? :D

Marocca
02-02-2003, 15:41
Origineel gepost door Mixed_Angel heb je vriend ( veel gevraagd door nichten enz :kwaad: wat denken ze wel niet) of mag ik geld :kwaad: ( groeit tog niet uit me rug) en ja bij ons ook elkeeeee dag druk, maar dan kinderen die zonder ouders komen :kwaad: hahahhaha......:hihi: wat je daar zegt over dat geld heb ik ook al vaak gehoord :( Ik heb nauwelijks geld genoeg voor mezelf en dan komen zij zeuren :rolleyes: Of deze vraag: kan je mij plzzzzz kleren lenen...? Maar dan zie je ze nooit terug :kwaad:

Liloesh
02-02-2003, 15:45
Origineel gepost door Marocca De tijd van het grote aantal familiebezoekjes is weer bijna aangebroken :p Je weet toch:zehma op vakantie gaan maar men houdt zich dan meer bezig met familie dan wat anders.... Ik moet ALTIJD mee naar familie en ik kan jullie zeggen:das niet altijd even leuk! :kwaad: Elk jaar dezelfde vragen: "Woww..Je bent zo veranderd...." "Wanneer ga je nu met mijn zoon trouwen?" "Hoe oud ben je en wat volg je?" "Mag je dit en dat?" blablablabla :rolleyes: IK probeer dan toch altijd aan die bezoekjes te ontglippen en SOMS lukt het dan ook :D Hebben jullie dit ook? :( Liefs by Marocca suggelbabe segt: lieveld, je bent niet de enige. elk meisje dat vanhieluit gaat, woldt aangvallen met zo'n vlagen. als el bij mij bezoek komt, dan ben ik ziek ;) en dan valt niemand mij lastig..maal als je op een feest zit, dan kun je niets ondelnemen...en die vlagen blijven maal telug komen :( :(

Marocca
02-02-2003, 15:49
Origineel gepost door Mixed_Angel kleren als je nee zegt, zeggen ze, oke als je weer terug gaat, kun je het wel laten dan kun je daar nieuwe kopen :rolleyes: :kwaad: nogmaals geld groeit niet dus hoe kan ik nou andere kopen :( ja zeker...Die denken dat hier alles voor het rapen ligt... :kwaad:

Marocca
02-02-2003, 15:50

Origineel gepost door suggerbabe suggelbabe segt: lieveld, je bent niet de enige. elk meisje dat vanhieluit gaat, woldt aangvallen met zo'n vlagen. als el bij mij bezoek komt, dan ben ik ziek ;) en dan valt niemand mij lastig..maal als je op een feest zit, dan kun je niets ondelnemen...en die vlagen blijven maal telug komen :( :( hehehe....zeker.....Maar in Marokko vindt ik het maar raar om te zeggen dat ik ziek ben...Die heksen van Marokko geloven dat sowieso niet :D

Pagina's : [1] 2