Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Irakees meisje in Nederland doodgestoken!!!!!

Pagina's : [1] 2

killalot
24-01-2005, 22:53

In Culemborg is een Irakees meisje doodgestoken door haar 3 jaar oudere broer in het bijzijn van de hele familie notabene! Het meisje kwam haar pasgeboren baby aan de familie laten zien, maar dit bezoek liep dus fataal af! De broer is opgepakt. Gisteren is een stille tocht gehouden voor dit meisje, en terecht dus! Geen beter voorbeeld voor een stille tocht als dit! Ik vindt dit echt hééééél erg, dat zoiets gebeurdt.

Angel_Sweetness
24-01-2005, 22:54
Allah ie rahma.. Dat mensen soiets in staat zyn inshallah komt zyn straf!

Wegmeth3000
24-01-2005, 22:55
In Culemborg is een Irakees meisje doodgestoken door haar 3 jaar oudere broer in het bijzijn van de hele familie notabene! Het meisje kwam haar pasgeboren baby aan de familie laten zien, maar dit bezoek liep dus fataal af! De broer is opgepakt. Gisteren is een stille tocht gehouden voor dit meisje, en terecht dus! Geen beter voorbeeld voor een stille tocht als dit! Ik vindt dit echt hééééél erg, dat zoiets gebeurdt.maar maar maar de "eer" van de familie is toch gered? of niet soms/ ja toch jaaaa?

nadiak
24-01-2005, 22:56
Bron? Ik heb hier niets over gelezen

mohammedALI
24-01-2005, 22:59

Hierover is al een draadje

Wael_progressiv
24-01-2005, 23:03
Het was net op tv. Echt erg ja! Dat meisje stond bekend als een heel aardig net meisje, ze was ook kapster. En dan ineens vermoord worden.

smileyy
24-01-2005, 23:05
ja jullie rakelen het weer op:( ze is vandaag begraven en vanavond rond 7 uur was er een stille tocht voor haar.. ze had ruzie met haar broer omdat hij het niet accepteerde dat ze een kind had dus ze was niet getrouwd en toen zei hij dat hij het accepteerde en met haar wou praten en toen is ze gegaan.. meer vertel ik niet,alleen ze is in dat huis doodgestoken.. en meteen overleden:( :verdriet: ik hoop dat jullie nu genoeg weten.. voor derest..alsjeblieft niet nog 1 topic openen:moe: moge je het paradijs inshallah binnentreden schijman!! :zwaai:

smileyy
24-01-2005, 23:06
Het was net op tv. Echt erg ja! Dat meisje stond bekend als een heel aardig net meisje, ze was ook kapster. En dan ineens vermoord worden. was geen kapster ze werd tot die opleiding aangenomen alleen dat is niet doorgegaan en aardig is ze zeker ja!!

nadiak
24-01-2005, 23:16
Hij verdient de doodstraf!! Hij krijgt hoogstens 20jaar, meer niet. Maf rechtssysteem hebben we hè? Nadia

smileyy
24-01-2005, 23:18
20 jaa is genoeg en als hij terug naar alllah keer een lange straf!! eigenschuld moet hij zijn handen maar thuis houden!

Wael_progressiv
24-01-2005, 23:32
Hij krijgt hoogstens 20jaar, meer niet. Maf rechtssysteem hebben we hè? Nadia beste Nadiak, sterker nog...Nederland heeft zo een k*t-systeem dat moordenaar na 5 jaar alweer vrij kan komen... Soms lijkt het erop hoe kleiner de misdaad, hoe hoger de straf!!!

nadiak
24-01-2005, 23:37
beste Nadiak, sterker nog...Nederland heeft zo een k*t-systeem dat moordenaar na 5 jaar alweer vrij kan komen... Soms lijkt het erop hoe kleiner de misdaad, hoe hoger de straf!!! Tollerant totdat je de hoogsten raakt en die raak je in hun portemonaie daarom is de straf daarop hoger dan op moord :maf:

smileyy
26-01-2005, 15:39
beste Nadiak, sterker nog...Nederland heeft zo een k*t-systeem dat moordenaar na 5 jaar alweer vrij kan komen... Soms lijkt het erop hoe kleiner de misdaad, hoe hoger de straf!!! :schok: dat meen je niet!! dat hoop ik niet..!! anders krijgt hij zijn straf nog wel!! het recht zal zegevieren toch??!!:ego:

baby_selly
26-01-2005, 16:59
Ik kan met dit stukje geen mening vormen omdat de motieven niet duidelijk zijn. Als men een topic op zet wil die de kern het verhaal toevoegen. Dank u!

smileyy
27-01-2005, 15:41

Ik kan met dit stukje geen mening vormen omdat de motieven niet duidelijk zijn. Als men een topic op zet wil die de kern het verhaal toevoegen. Dank u! :confused: whatever:moe: je wilt een mening vormen over iemand die vermoord is?? never mind!!

Pagina's : [1] 2