Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opleiding MER

Pagina's : [1] 2 3 4

House
02-02-2003, 02:52

Salaam mensen, Ik wou effe vragen of er mensen zijn die op dit moment de opleiding MER(Managent, economie en recht) studeren. Of misschien zijn er mensen die deze opleiding hadden gevolgd?

yasminne
02-02-2003, 02:56
Managment Economie en rechten. Ja mijn zus volgt het. Als je vragen hebt kun je het altijd gerust vragen! (kan ik voor tussenpersoontje spelen)

House
02-02-2003, 03:01
Origineel gepost door yasminne Managment Economie en rechten. Ja mijn zus volgt het. Als je vragen hebt kun je het altijd gerust vragen! (kan ik voor tussenpersoontje spelen) Hmm effe kijken of ik vragen heb :) Is het een beetje een interessant opleiding; hoelang doet ze erover; wat vooropleiding deed ze; Is het moeilijk :) ; Waar studeert ze, welke school (deze vraag hoe niet beantwoordt te worden als ze dat niet wil) Dat was het ongeveer, als een vraag me opeens binnenschiet val ik je weer lastig :D

MuzzyAA
02-02-2003, 03:07
sousie???? dooie opleiding damn zeker niet doen wah

House
02-02-2003, 03:09

Origineel gepost door MuzzyAA sousie???? dooie opleiding damn zeker niet doen wah ja sousie. waarom niet doen? en hoezo dood

yasminne
02-02-2003, 03:12
Ze heeft het wel naar haar zin. Het is de moeite waard om die opleiding te doen, dus intressant is het wel. Het duurt 4 jaartjes. Ze had vorig jaar haar Directie secataresse diploma behaald. Zoals ik zei ze studeert de mer en ze zit op Hoog Holland (Diemen) En wat wijzer geworden.

House
02-02-2003, 03:15
Origineel gepost door yasminne Ze heeft het wel naar haar zin. Het is de moeite waard om die opleiding te doen, dus intressant is het wel. Het duurt 4 jaartjes. Ze had vorig jaar haar Directie secataresse diploma behaald. Zoals ik zei ze studeert de mer en ze zit op Hoog Holland (Diemen) En wat wijzer geworden. Je bedoeld zeker InHolland, of niet? Maar voor nu ben weet ik genoeg, maar denk niet dat je van me af bent :)

yasminne
02-02-2003, 03:24
Ja je hebt gelijk in Holland. (sorry) ( maar denk niet dat je van me af bent ) We zullen zien!!!!!!!!

House
02-02-2003, 15:33
Origineel gepost door Mixed_Angel ja moet je doen :D is lekke breed :p alleen dat recht gedoe is minder :( ps: volge jij het nu ook, of ben je van plan het te volgen :rolleyes: pps: je verdient alleen niet goed als je klaar bent met studie ( statistisch gezien) :p daar streven we tog immers naar geld geld geld :D :zwaai: Ja ik weet dat je er verschillende kanten mee op kan. En ja ik ben misschien van plan om het te gaan volgens insha allah. Hmmm hoe weet jij dat het niet goed verdient? :)

House
02-02-2003, 15:47
Origineel gepost door Mixed_Angel inshalah wie weet doe ik het ook :stout: maar op je vraag hoe ik dat weet, hehehhee op onderzoek uit gaan, ik heb informatieboekjes en daar staat het in :p :D aaah ben je speciaal voor mij op onderzoek gegaan, sa7it :D

House
02-02-2003, 15:56
Origineel gepost door Mixed_Angel hahhahahaa neeee d8 het niet was ooit voor mezelf op onderzoek uit gegaan vandaar dat ik het weet, :p Je mag het best toegeven hoor :stout: Maar waarom vind je het gedeelte rechten niks aan?

NA3_NA3
02-02-2003, 16:33
Origineel gepost door Mixed_Angel ja moet je doen :D is lekke breed :p alleen dat recht gedoe is minder :( ps: volge jij het nu ook, of ben je van plan het te volgen :rolleyes: pps: je verdient alleen niet goed als je klaar bent met studie ( statistisch gezien) :p daar streven we tog immers naar geld geld geld :D :zwaai: inderdaad rechten is echt minder!!! ik was er een paar jaar geleden mee begonnen ik was na een maandje al gestopt!! was zoooo saai en vooral de rechten waren kloten

Angel
02-02-2003, 16:36
Ik heb vorige jaar de algemene MER gedaan. Ik ben nu bezig met een afstudeerrichting van de MER. dus als je vragen hebt, brand maar los. :)

House
02-02-2003, 16:37
Origineel gepost door NA3 NA3 inderdaad rechten is echt minder!!! ik was er een paar jaar geleden mee begonnen ik was na een maandje al gestopt!! was zoooo saai en vooral de rechten waren kloten Ja het hangt natuurlijk ook van waar je interesses liggen he. Maar mag ik vragen wat voor opleiding je nu volgt?

NA3_NA3
02-02-2003, 16:41

Origineel gepost door House Ja het hangt natuurlijk ook van waar je interesses liggen he. Maar mag ik vragen wat voor opleiding je nu volgt? commerciele economie

Pagina's : [1] 2 3 4