Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mijn droom uitleggen

wafae123
24-01-2005, 18:00

heb een droom gekregen en zou graag de uitleg willen omdat ik die droom veel keren heb gedroomt.mijn droom was dat ik op een veld stons en ik begon die veld te zaaien .ik weet niet wat dat betekent ma ik heb die droom al drie keren gedroomt. ik zou graag dat julli me de betekenis weten .ik heb wel een dromenboek thuis maar das alleen in het arabisch.alvast bedank.

wafae123
24-01-2005, 18:25
bedankt voor de reactie zekeria. mag ik ook vragen vanwaar je die betekenis hebt aub

wafae123
24-01-2005, 18:27
bedankt voor je reactie zekeria.maar vanwaar heb je de betekenis van deze droom gehaalt.

Bug
24-01-2005, 21:45
heb een droom gekregen en zou graag de uitleg willen omdat ik die droom veel keren heb gedroomt.mijn droom was dat ik op een veld stons en ik begon die veld te zaaien .ik weet niet wat dat betekent ma ik heb die droom al drie keren gedroomt. ik zou graag dat julli me de betekenis weten .ik heb wel een dromenboek thuis maar das alleen in het arabisch.alvast bedank. Het betekent dat je goed werk zal verrichten, of bezig zal zijn met sociaal werk.

Aardbeitje
25-01-2005, 22:20

Als je wilt weten wat je droom betekend vraag het dan aan een islam geleerde. Want het is gevaarlijk als iemand een droom voorspelt die het niet zeker weet. Een profeet (vzmh) (ik weet niet meer zijn naam) heeft dit ooit meegemaakt. Hij had ooit een droom van iemand voorspeld wat een grap bleek te zijn. Uiteindelijk is de fout voorspelde droom uitgekomen. Het gebeurt niet in het dagelijks leven maar het kan een keer voor komen. Pas op met zomaar voorspellen van dromen. Laat het aan een islam geleerde over. Want zij halen alles uit de koran. En alleen dat kan waarheid zijn.