Bekijk originele versie : Zijn nog meer jongens die niet op Marokkaanse meiden vallen?
alqadafi
02-02-2003, 00:24
Zijn nog meer jongens die niet op Marokkaanse meiden vallen?
Mijn familie wilt dat ik met een Marokkaanse meid moet gaan trouwen, maar ik val niet op Marokkaanse meiden!
AlMoet-Oukil
02-02-2003, 00:32
Dan ga je toch niet met een marokkaanse trouwen...
sjeeeees, moet het wereld nieuws worden ofzo..
waa ini gra...
eej hou zulke topic bij je
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:33
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil
Dan ga je toch niet met een marokkaanse trouwen...
sjeeeees, moet het wereld nieuws worden ofzo..
waa ini gra...
eej hou zulke topic bij je
heey gozer moet jij eens even luisteren dit forum kan voor jou een grote grap zijn maar voor andere is dit forum ook een uitlaatklep dus laat lekker die jongenzijn hart luchten
duidelijk????
ok goed zo!!! :D
SweetRose
02-02-2003, 00:35
Is er een reden waarom je er ni op valt..of is het gewoon zo?
:rolleyes:
(tzzzz ik zou beter in mijn bed kruipen :maf2: )
AlMoet-Oukil
02-02-2003, 00:35
Origineel gepost door mimi_tangaouia
heey gozer moet jij eens even luisteren dit forum kan voor jou een grote grap zijn maar voor andere is dit forum ook een uitlaatklep dus laat lekker die jongenzijn hart luchten
duidelijk????
ok goed zo!!! :D
Jaa ik heb ook een probleem...
bij mij is het probleem GELD..gaan jullie me helpen???
neej toch...mijn familie wilt GELD zien..maar ik heb geen GELD..
zijn nog meer mensen die in hun familie GELD wilt...???
alqadafi
02-02-2003, 00:36
Ik ben vrij om te posten wat ik wil!
Als je last van hebt moet je niet reageren. klaar!
Mischien zijn nog meer mensen die niet op marokkaanse meiden vallen, ben benieuwd of ik de enige ben. vandaar deze topic.
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:37
Jaa ik heb ook een probleem...
bij mij is het probleem GELD..gaan jullie me helpen???
neej toch...mijn familie wilt GELD zien..maar ik heb geen GELD..
zijn nog meer mensen die in hun familie GELD wilt...???
nee we kunnen niet je probleem weg halen dat moet je zelf doen maar wat je wel kan doen is over je probleem praten en misschien omdat jou probleem niet via het forum op te lossen is hoeft het nog niet te zijn dat jij andere gaat afkraken op hun problemen
we moeten elkaar wel een beetje in elkaars waarde laten
AlMoet-Oukil
02-02-2003, 00:38
Origineel gepost door alqadafi
Ik ben vrij om te posten wat ik wil!
Als je last van hebt moet je niet reageren. klaar!
Mischien zijn nog meer mensen die niet op marokkaanse meiden vallen, ben benieuwd of ik de enige ben. vandaar deze topic.
Ja je bent nu de ENIGE... ben je nu blij ?
alqadafi
02-02-2003, 00:39
Ja je bent nu de ENIGE... ben je nu blij ?
nee ik ben niet blij, ben je nu blij?
CLeOpaTrA01
02-02-2003, 00:40
Origineel gepost door zin 'n midar
Is er een reden waarom je er ni op valt..of is het gewoon zo?
:rolleyes:
(tzzzz ik zou beter in mijn bed kruipen :maf2: )
Jij en nu naar bed gaan.. :p ...?!?!?!
Who u think ur foolin'...:D...??
PS: alqadafi...Wat is nou t geen waardoor je afknapt op Marokkaanse meide??
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:41
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
Ik voel me aangetrokken tot saddam hussein :verliefd: z'n macht is sexy...
:hihi: allah ye 7fed...........
ik val helaas alleen op marokkaanse ladiezzzzz :stout:
willie sounoe ket koul :schok:
AlMoet-Oukil
02-02-2003, 00:41
Tering!!!!!!!!!!!
Mensen hebben honger..mensen gaan dood..onze moslim broerders gaan dood en komt ene ACHMED hier in Nederland die het goed heeft ff zeggen dat ie niet op Marokkaanse meiden valt...wat een gozer!!!!
Wij moesten ons eens dik schamen..denken jullie nou echt dat wij de HEMEL in komen ????????????????????????????????????????????
whaha ongelooflijk!!!!
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:48
Tering!!!!!!!!!!!
Mensen hebben honger..mensen gaan dood..onze moslim broerders gaan dood en komt ene ACHMED hier in Nederland die het goed heeft ff zeggen dat ie niet op Marokkaanse meiden valt...wat een gozer!!!!
Wij moesten ons eens dik schamen..denken jullie nou echt dat wij de HEMEL in komen ????????????????????????????????????????????
whaha ongelooflijk!!!!
what's your point ???
dit is een forum hier kan je over alles praten wat jij maar wilt
over je schimmel tussen je tenen, dat je ergert dat de bus iedere keer te laat komt, je enge nachtmerrie, het nieuwsonderwepr van de dag, je geldproblemen en ga zo maar door
maar als je het over deze onderwerpen hebt hoeft het niet te betekenen dat je je hele leven om dit onderwerp draait
dit is gewoon de mening van die jongeman en hij vraagt gewoon om reacties maar niet zulke van jou
die kun je beter achterwege houden
en als ik een topic start over dat ik over dat ik me druk maak over waar ik de leukste schoenen kan kopen dan hoeft het ook niet te betekenen dat mijn
leven alleen maar om draait
ik denk dat iedereen bijna bewust is van wat voor ellende er hier op de planeet gebeurd
we worden er hier op het forum dagelijkse mee geconfronteerd dus kom aub niet met zulke woorden
alqadafi
02-02-2003, 00:49
Tering!!!!!!!!!!!
whaha ongelooflijk!!!!
Wat doe je hier op dit forum?
Als ik dit niet mag zeggen, wat post jij hier allemaal op dit forum?
Ik ben vrij om te zeggen wat ik wil, en als je last van hebt moet je niet reageren.zo makkelijk is dat!
Wat doe jij voor die mensen die honger lijden?en wat doe jij voor die mensen die dood gaan? jij doet ook niks! jij zit hier ook op dit forum.
alqadafi
02-02-2003, 00:50
Origineel gepost door mimi_tangaouia
what's your point ???
dit is een forum hier kan je over alles praten wat jij maar wilt
over je schimmel tussen je tenen, dat je ergert dat de bus iedere keer te laat komt, je enge nachtmerrie, het nieuwsonderwepr van de dag, je geldproblemen en ga zo maar door
maar als je het over deze onderwerpen hebt hoeft het niet te betekenen dat je je hele leven om dit onderwerp draait
dit is gewoon de mening van die jongeman en hij vraagt gewoon om reacties maar niet zulke van jou
die kun je beter achterwege houden
en als ik een topic start over dat ik over dat ik me druk maak over waar ik de leukste schoenen kan kopen dan hoeft het ook niet te betekenen dat mijn
leven alleen maar om draait
ik denk dat iedereen bijna bewust is van wat voor ellende er hier op de planeet gebeurd
we worden er hier op het forum dagelijkse mee geconfronteerd dus kom aub niet met zulke woorden
Ik dank u wel voor die wijze woorden van u! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.