Bekijk originele versie : Tussen je Oren
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:10
Het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden als iemand echt ziek is tussen zijn oren
bijv als diegene stemmetjes hoort en zelfs vriendjes en vriendinntjes gaat verzinnen en zelfs namen gaat geven
maar het is eigenlijk een ziekte, hoe die onstaat kan verschillende redenen hebben
bijv, heel veel stress,maar ook heel veel tegenslagen in het leven zoals mislukte relaties, minderwaardigheidscomplex aan innerlijk en uiterlijk en ga zo maar door!!!
en ja als mensen gaan beweren dat ze niet in alleen gezelschap zijn dan zijn ze wel heel erg zielig
dat soort mensen worden ook vaak als een bedreiging voor de samenleving gezien
soms is het wel zo omdat ze diep in hun ziekte zitten dat ze niet meer weten wat ze doen, maar soms zijn ze ook weer niet gevaarlijk
zulke mensen zijn gewoon zielig en moeten gewoon geholpen worden
dus bied ze je helpende hand door ze bijv naar een dokter te sturen van bijv een psychiaterische kliniek ofzo
DEZE MENSEN HEBBEN HULP NODIG!!!!!
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden als iemand echt ziek is tussen zijn oren
bijv als diegene stemmetjes hoort en zelfs vriendjes en vriendinntjes gaat verzinnen en zelfs namen gaat geven
maar het is eigenlijk een ziekte, hoe die onstaat kan verschillende redenen hebben
bijv, heel veel stress,maar ook heel veel tegenslagen in het leven zoals mislukte relaties, minderwaardigheidscomplex aan innerlijk en uiterlijk en ga zo maar door!!!
en ja als mensen gaan beweren dat ze niet in alleen gezelschap zijn dan zijn ze wel heel erg zielig
soms is het wel zo omdat ze diep in hun ziekte zitten dat ze niet meer weten wat ze doen, maar soms zijn ze ook weer niet gevaarlijk
dus bied ze je helpende hand door ze bijv naar een dokter te sturen van bijv een psychiaterische kliniek ofzo
ok maar dan moet ie niet naar die dokter luisteren die in zijn hoofd zit:D:D
ik heb GEHOORD dat dat niet goed is :D:D
Guadaloupe
02-02-2003, 00:13
ik ken er geen :confused:
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:14
Origineel gepost door Vin
ok maar dan moet ie niet naar die dokter luisteren die in zijn hoofd zit:D:D
ik heb GEHOORD dat dat niet goed is :D:D
kig kig kig :D
beppie_truus
02-02-2003, 00:14
Origineel gepost door Guadaloupe
ik ken er geen :confused:
ik ken er wel een helaas :D
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:29
Origineel gepost door beppie_truus
ik ken er wel een helaas :D
lullig voor je
beppie_truus
02-02-2003, 00:42
lullig voor je
ja ik weet het, maar heb het contact verbroken :D
Military_Minded
02-02-2003, 00:43
dat is hard
beppie_truus
02-02-2003, 00:48
Origineel gepost door Military Minded
dat is hard
hoezo???????????
Military_Minded
02-02-2003, 00:49
hoezo???????????
Ik denk dat die persoon je hulp nodig had :(
Maarre Winny de Jong is ook sexy hoor!
-Y-
Sorry ...ik moet ff gaan kotsen...brb
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:51
dat kan en optie zijn maar die keuze moet jij maken
beppie_truus
02-02-2003, 00:51
Origineel gepost door Military Minded
Ik denk dat die persoon je hulp nodig had :(
nou weet je wat het is ik ben niet degene die getraind is in het helpen van dit soort problemen dus ik waag me er ook niet aan.
maar afijn de reden dat ik niet meer met die persoon contact heb heeft te maken met het feit dat ik niet wil gaat zitten raden met wie ik nou weer een gesprek heb.
mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:52
Origineel gepost door Asri
Maarre Winny de Jong is ook sexy hoor!
-Y-
Sorry ...ik moet ff gaan kotsen...brb
hier heb je een teiltje :D
Military_Minded
02-02-2003, 00:58
nou weet je wat het is ik ben niet degene die getraind is in het helpen van dit soort problemen dus ik waag me er ook niet aan.
maar afijn de reden dat ik niet meer met die persoon contact heb heeft te maken met het feit dat ik niet wil gaat zitten raden met wie ik nou weer een gesprek heb.
Vriendschap is belangrijker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.