Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tussen je Oren

Pagina's : [1] 2 3 4

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:10

Het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden als iemand echt ziek is tussen zijn oren bijv als diegene stemmetjes hoort en zelfs vriendjes en vriendinntjes gaat verzinnen en zelfs namen gaat geven maar het is eigenlijk een ziekte, hoe die onstaat kan verschillende redenen hebben bijv, heel veel stress,maar ook heel veel tegenslagen in het leven zoals mislukte relaties, minderwaardigheidscomplex aan innerlijk en uiterlijk en ga zo maar door!!! en ja als mensen gaan beweren dat ze niet in alleen gezelschap zijn dan zijn ze wel heel erg zielig dat soort mensen worden ook vaak als een bedreiging voor de samenleving gezien soms is het wel zo omdat ze diep in hun ziekte zitten dat ze niet meer weten wat ze doen, maar soms zijn ze ook weer niet gevaarlijk zulke mensen zijn gewoon zielig en moeten gewoon geholpen worden dus bied ze je helpende hand door ze bijv naar een dokter te sturen van bijv een psychiaterische kliniek ofzo DEZE MENSEN HEBBEN HULP NODIG!!!!!

Vin
02-02-2003, 00:13
Origineel gepost door mimi_tangaouia Het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden als iemand echt ziek is tussen zijn oren bijv als diegene stemmetjes hoort en zelfs vriendjes en vriendinntjes gaat verzinnen en zelfs namen gaat geven maar het is eigenlijk een ziekte, hoe die onstaat kan verschillende redenen hebben bijv, heel veel stress,maar ook heel veel tegenslagen in het leven zoals mislukte relaties, minderwaardigheidscomplex aan innerlijk en uiterlijk en ga zo maar door!!! en ja als mensen gaan beweren dat ze niet in alleen gezelschap zijn dan zijn ze wel heel erg zielig dat soort mensen worden ook vaak als een bedreiging voor de samenleving gezien soms is het wel zo omdat ze diep in hun ziekte zitten dat ze niet meer weten wat ze doen, maar soms zijn ze ook weer niet gevaarlijk zulke mensen zijn gewoon zielig en moeten gewoon geholpen worden dus bied ze je helpende hand door ze bijv naar een dokter te sturen van bijv een psychiaterische kliniek ofzo DEZE MENSEN HEBBEN HULP NODIG!!!!! ok maar dan moet ie niet naar die dokter luisteren die in zijn hoofd zit:D:D ik heb GEHOORD dat dat niet goed is :D:D

Guadaloupe
02-02-2003, 00:13
ik ken er geen :confused:

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:14
Origineel gepost door Vin ok maar dan moet ie niet naar die dokter luisteren die in zijn hoofd zit:D:D ik heb GEHOORD dat dat niet goed is :D:D kig kig kig :D

beppie_truus
02-02-2003, 00:14

Origineel gepost door Guadaloupe ik ken er geen :confused: ik ken er wel een helaas :D

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:29
Origineel gepost door beppie_truus ik ken er wel een helaas :D lullig voor je

beppie_truus
02-02-2003, 00:42
Origineel gepost door mimi_tangaouia lullig voor je ja ik weet het, maar heb het contact verbroken :D

Military_Minded
02-02-2003, 00:43
Origineel gepost door beppie_truus ja ik weet het, maar heb het contact verbroken :D dat is hard

beppie_truus
02-02-2003, 00:48
Origineel gepost door Military Minded dat is hard hoezo???????????

Military_Minded
02-02-2003, 00:49
Origineel gepost door beppie_truus hoezo??????????? Ik denk dat die persoon je hulp nodig had :(

Asri
02-02-2003, 00:49
Origineel gepost door mimi_tangaouia Het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden als iemand echt ziek is tussen zijn oren bijv als diegene stemmetjes hoort en zelfs vriendjes en vriendinntjes gaat verzinnen en zelfs namen gaat geven maar het is eigenlijk een ziekte, hoe die onstaat kan verschillende redenen hebben bijv, heel veel stress,maar ook heel veel tegenslagen in het leven zoals mislukte relaties, minderwaardigheidscomplex aan innerlijk en uiterlijk en ga zo maar door!!! en ja als mensen gaan beweren dat ze niet in alleen gezelschap zijn dan zijn ze wel heel erg zielig dat soort mensen worden ook vaak als een bedreiging voor de samenleving gezien soms is het wel zo omdat ze diep in hun ziekte zitten dat ze niet meer weten wat ze doen, maar soms zijn ze ook weer niet gevaarlijk zulke mensen zijn gewoon zielig en moeten gewoon geholpen worden dus bied ze je helpende hand door ze bijv naar een dokter te sturen van bijv een psychiaterische kliniek ofzo DEZE MENSEN HEBBEN HULP NODIG!!!!! Maarre Winny de Jong is ook sexy hoor! -Y- Sorry ...ik moet ff gaan kotsen...brb

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:51
Origineel gepost door beppie_truus ja ik weet het, maar heb het contact verbroken :D dat kan en optie zijn maar die keuze moet jij maken

beppie_truus
02-02-2003, 00:51
Origineel gepost door Military Minded Ik denk dat die persoon je hulp nodig had :( nou weet je wat het is ik ben niet degene die getraind is in het helpen van dit soort problemen dus ik waag me er ook niet aan. maar afijn de reden dat ik niet meer met die persoon contact heb heeft te maken met het feit dat ik niet wil gaat zitten raden met wie ik nou weer een gesprek heb.

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:52
Origineel gepost door Asri Maarre Winny de Jong is ook sexy hoor! -Y- Sorry ...ik moet ff gaan kotsen...brb hier heb je een teiltje :D

Military_Minded
02-02-2003, 00:58

Origineel gepost door beppie_truus nou weet je wat het is ik ben niet degene die getraind is in het helpen van dit soort problemen dus ik waag me er ook niet aan. maar afijn de reden dat ik niet meer met die persoon contact heb heeft te maken met het feit dat ik niet wil gaat zitten raden met wie ik nou weer een gesprek heb. Vriendschap is belangrijker

Pagina's : [1] 2 3 4