Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : players wannabe

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
02-02-2003, 00:09

wie heeft er ook last van sommige mensen die denken dat ze heel wat zijn, maar in werkelijkheid zijn ze het lachertje van een groep. sommige mensen denken dat ze players omdat ze zerma contact hebben met vrouwen niet wetend dat die vrouwen met hun omgaan omdat ze ze zielig vinden,

yasmine85
02-02-2003, 00:12
Origineel gepost door beppie_truus wie heeft er ook last van sommige mensen die denken dat ze heel wat zijn, maar in werkelijkheid zijn ze het lachertje van een groep. sommige mensen denken dat ze players omdat ze zerma contact hebben met vrouwen niet wetend dat die vrouwen met hun omgaan omdat ze ze zielig vinden, Ik ken wel iemand in ieder geval die zo is... wa7ed gast.. hele tijd overdrijven met hoeveel meisjes hij gehad heeft en blablabla... dan heb ik echt zoiets van :rolleyes: kiss

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:12
Origineel gepost door beppie_truus wie heeft er ook last van sommige mensen die denken dat ze heel wat zijn, maar in werkelijkheid zijn ze het lachertje van een groep. sommige mensen denken dat ze players omdat ze zerma contact hebben met vrouwen niet wetend dat die vrouwen met hun omgaan omdat ze ze zielig vinden, ja zulke mensen zijn er jammer genoeg ook hun ogen moeten gewoon geopend worden maar de vraag is wie gaat hun ogenen openen wie durft het?? denk niet viel alleen al vanwege medelijden

saloua_lopez
02-02-2003, 00:14
Hm.. ken er zat... maar jah ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Zulke mensen moet je nooooit een compliment geven.. maar juist naar beneden trekken dan weten ze waar de grens ligt... Kappen ze van zelf..... helpt echt!!!! :)

Military_Minded
02-02-2003, 00:15

Origineel gepost door beppie_truus wie heeft er ook last van sommige mensen die denken dat ze heel wat zijn, maar in werkelijkheid zijn ze het lachertje van een groep. sommige mensen denken dat ze players omdat ze zerma contact hebben met vrouwen niet wetend dat die vrouwen met hun omgaan omdat ze ze zielig vinden, een player is gewoon iemand die suc6vol is.......ik ken genoeg jongens die schooiers zijn.....maar wel de meisjes voor het uitkiezen hebben

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:17
Origineel gepost door Military Minded een player is gewoon iemand die suc6vol is.......ik ken genoeg jongens die schooiers zijn.....maar wel de meisjes voor het uitkiezen hebben lees goed beppie heeft het over players wannabe's

CLeOpaTrA01
02-02-2003, 00:19
Origineel gepost door Military Minded een player is gewoon iemand die suc6vol is.......ik ken genoeg jongens die schooiers zijn.....maar wel de meisjes voor het uitkiezen hebben Dat zijn niet sjomaar meisjes....maar meisjes die ook behoren tot t laagste...oftewel "soort zoekt soort".. :rolleyes: ...

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:22
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Dat zijn niet sjomaar meisjes....maar meisjes die ook behoren tot t laagste...oftewel "soort zoekt soort".. :rolleyes: ... ja die heb je ook maar dat wil niet zeggen dat alle meisjes die met hun omgaan zo zijn

beppie_truus
02-02-2003, 00:24
Origineel gepost door saloua_lopez Hm.. ken er zat... maar jah ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Zulke mensen moet je nooooit een compliment geven.. maar juist naar beneden trekken dan weten ze waar de grens ligt... Kappen ze van zelf..... helpt echt!!!! :) misschien moet ik dat maar gaan doen inderdaad :D

Military_Minded
Origineel gepost door mimi_tangaouia lees goed beppie heeft het over players wannabe's Klopt, ik heb het ook goed gelezen

Chatefemqemamu
Origineel gepost door beppie_truus wie heeft er ook last van sommige mensen die denken dat ze heel wat zijn, maar in werkelijkheid zijn ze het lachertje van een groep. sommige mensen denken dat ze players omdat ze zerma contact hebben met vrouwen niet wetend dat die vrouwen met hun omgaan omdat ze ze zielig vinden, Vind 't vooral een bron van vermaak... denk aan de uitspraak "what goes around comes around " ... :D

beppie_truus
02-02-2003, 00:26
Origineel gepost door mimi_tangaouia lees goed beppie heeft het over players wannabe's lezen is soms moeilijk voor sommige :D

beppie_truus
02-02-2003, 00:27
Origineel gepost door Lunatic007 Vind 't vooral een bron van vermaak... denk aan de uitspraak "what goes around comes around " ... :D is inderdaad een bron van vermaak dat soort mensen kan er nog om lachen :D

mimi_tangaouia
02-02-2003, 00:27
Origineel gepost door Military Minded Klopt, ik heb het ook goed gelezen ok mezian!!

minous21
02-02-2003, 00:29

Ja ik ken er wel een paar! zogenaamd veel meisjes gehad, stoer doen, de grootste mond, met geld smijten....maar als je eens verder kijkt (dan dat je neus lang is) dan zie je dat ze helemaal niets en dan ook niets voorstellen,..... Zielige vertoningen.....empthy

Pagina's : [1] 2