Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar blondeer jij je haar???

Pagina's : [1] 2

LZN
23-01-2005, 22:05

Meiden, Waar blonderen jullie gehele haar en wat heeft het jullie gekost?? Graag de beste kappers hieronder vermelden + prijskaartje aangezien de prijskaartje enorm verschilt!! Kom op allemaal!! groeten, samira.

Tjoepita
23-01-2005, 22:22
draag een blonde hoofdoek 5 euro bij hadj alloes hoefkade 113

sammielove
25-01-2005, 14:45
ik heb men haren zelf geblondeerd ik heb een geblondeerde pak gekocht bij de ETOS.

BintElmagreb
25-01-2005, 17:11
ik heb men haren zelf geblondeerd ik heb een geblondeerde pak gekocht bij de ETOS. Hoeveel kostte dat pakje en beschadigd het je haar niet? :confused: Dat je haar misschien overeind gaan staan, niet meer zacht blijft of het niet echt blond wordt, maar lichtbruin. Wassalaam.

LallaCasaouia
25-01-2005, 19:19

Meiden, Waar blonderen jullie gehele haar en wat heeft het jullie gekost?? Graag de beste kappers hieronder vermelden + prijskaartje aangezien de prijskaartje enorm verschilt!! Kom op allemaal!! groeten, samira IK HEB ZELF LICHTBRUIN MET BLONDE PLUKJES DUS NIET HELEMAAL DAT VIND IK LELIJK IK VERF OF KNIP ME HAAR ALTIJD BIJ ARBIA IN DE KINKERSTRAAT IN AMSTERDAM ZE IS BEST DUUR MAAR ECHT GOED HOOR ZE WEET OOK ALTIJD PRECIES WELKE KLEUR BIJ JE STAAT T ENIGE NADEEL IS DAT ZE VAAK ALLEEN IS EN DUS ERG DRUK HEEFT XXX CASAOUIA

sammielove
28-01-2005, 11:19
Hoeveel kostte dat pakje en beschadigd het je haar niet? :confused: Dat je haar misschien overeind gaan staan, niet meer zacht blijft of het niet echt blond wordt, maar lichtbruin. Wassalaam. hmm ik heb em voor 12.00 euro gehaald en bij mijn is het heel blond blond wit is het geworden en daarna heb ik een andre kleur gedaan die ik wou,en het beschadigd wel je haren je krijgt droog haar van als je gaat blonderen verven is veel beter dan blonderen.thallah

hamaswaalqaeda
28-01-2005, 11:34
ik hou van echte marokanen he,,, en niet van dat domme blonde gedoe

leila_tetouania
28-01-2005, 12:37
is echt slecht voor jullie haar dames dat blonderen....als je toch zo nodig je haar wil verven hou het dan een beetje natuurlijk, anders lijket zo nep en dat kan echt lelijk zijn. uiteindelijk iset jullie keus maar natuurlijk is zoals iedereen weet altijd beter. groetjes:)

OujDa_LaDy
28-01-2005, 14:52
Als Je Te Donker Haar Hebt Moet Je Toch Eerst Bleken..??

hamaswaalqaeda
28-01-2005, 15:12
lieve zusters,,,, ik hou van jullie om wat jullie zijn, ik hou van jullie echtheid en niet om wat jullie hebben, en niet om jullie perceptie deceptie salaam

selmo
28-01-2005, 22:55
Het blonderen van het haar is haraam, ma buite da is het ook heel slecht voor het haar, want je haren gaan er kapot van & dan heb je heel droog haar, echt blond zal het ni worde, je zal hoe dan ook een geel kleurtje hebbe......

LallaCasaouia
28-01-2005, 23:16
wat heeft het jou gekost, bij arbia!! dan kan ik een schatting maken!! bedankt samira Ik had het toen na ramadan geverfd geknipt de puntjes en gefohnt en met verfen deed ze dan eerst een basiskleur en dan die plukken erdoor ik had voor dit 90 euro betaald ;)

princessofmaroc
28-01-2005, 23:42
Bij Beauty Noeha

esiyaa
29-01-2005, 13:05
Het blonderen van het haar is haraam, ma buite da is het ook heel slecht voor het haar, want je haren gaan er kapot van & dan heb je heel droog haar, echt blond zal het ni worde, je zal hoe dan ook een geel kleurtje hebbe...... Salaam oe alaikom zuster, Het blonderen van haren is niet haram. Het verven van je haren in het zwart is wel haram. Wa Allaho a3lam. Wa salaam oe alaikom

hamaswaalqaeda
29-01-2005, 16:01

Salaam oe alaikom zuster, Het blonderen van haren is niet haram. Het verven van je haren in het zwart is wel haram. Wa Allaho a3lam. Wa salaam oe alaikom neee me niet kwlijk voor mijn komende opmerking: dat is het domste wat ik ooit gehoord heb,,, blond wel maar zwart niet,, logica???? het is haraam

Pagina's : [1] 2