Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deel 2 Verlieft op mijn beste vriend

MSsVEGETA
01-02-2003, 22:02

Salaam mensen Een paar weken geleden heb ik jullie gevraagd of het wel zo'n goed idee was om met een goeie vriend een relatie aan te gaan Ik heb die risico genomen en het gevoel was wederijdz :giechel: Ik wou het jullie effe melden En even zeggen dat het heel goed is uitgelopen en dat ik blij ben dat ik die risico heb genomen Bedankt voor de mensen die me gesteund Ik ben echt gelukkig :Iluvu: Xxxxxxxxxxxxxxxjes Beslama :zwaai:

mimi_tangaouia
01-02-2003, 22:07
gefeliciteerd meid heel veel geluk saampjes :Iluvu: :zwaai:

MSsVEGETA
01-02-2003, 22:08
dank je wel lievi!!! hahaha

minous21
01-02-2003, 22:08
Heel veel Geluk Samen...:love: Maar verliefd (schrijf je met D ipv T)......

MSsVEGETA
01-02-2003, 22:10

oooooh hahahaha Foutje Moet kunnen

minous21
01-02-2003, 22:13
Origineel gepost door MSsVEGETA oooooh hahahaha Foutje Moet kunnen Tuurlijk....ik maak ze dagelijks! Maar nogmaal veel geluk in de Toekomst!! Liefs Me

MSsVEGETA
01-02-2003, 22:16
thank youuuuuuuuuuuuuu ;)

saloua_lopez
02-02-2003, 00:18
Succes Meid..... Hmm... ik krijg wel een uitnodiging he ;) Kus Saloua.....

amel
02-02-2003, 10:57
ik ben heel erg blij voor je, wel volhouden hoor!!!!!!!!!!!!!

Kimaatje
02-02-2003, 11:50
Origineel gepost door MSsVEGETA Salaam mensen Een paar weken geleden heb ik jullie gevraagd of het wel zo'n goed idee was om met een goeie vriend een relatie aan te gaan Ik heb die risico genomen en het gevoel was wederijdz :giechel: Ik wou het jullie effe melden En even zeggen dat het heel goed is uitgelopen en dat ik blij ben dat ik die risico heb genomen Bedankt voor de mensen die me gesteund Ik ben echt gelukkig :Iluvu: Xxxxxxxxxxxxxxxjes Beslama :zwaai: Gefeliciteerd meid, ik hoop je jullie oud en gelukkig mogen worden :zwaai:

Hindaatje
02-02-2003, 11:56
Origineel gepost door MSsVEGETA Salaam mensen Een paar weken geleden heb ik jullie gevraagd of het wel zo'n goed idee was om met een goeie vriend een relatie aan te gaan Ik heb die risico genomen en het gevoel was wederijdz :giechel: Ik wou het jullie effe melden En even zeggen dat het heel goed is uitgelopen en dat ik blij ben dat ik die risico heb genomen Bedankt voor de mensen die me gesteund Ik ben echt gelukkig :Iluvu: Xxxxxxxxxxxxxxxjes Beslama :zwaai: Ik hoop ook voor je dat t zo blijft :) Want bij mji was t niet het geval... :(

MSsVEGETA
02-02-2003, 12:26
Jullie zijn schatjes Dank jullie wel xxxxxxxxxxxxxxxxjes