Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep aan alle moslims en moslima's

Pagina's : [1] 2

chica_tangawia
23-01-2005, 17:17

Hierbij wil ik jullie allemaal oproepen om de uitspraken van mevrouw Hirsi Ali voortaan gewoon te negeren. Ik weet dat dit best moeilijk is, maar laat haar maar. Je moet je niet meer druk maken om haar. Ze zal uiteindelijk toch dan in gaan zien dat ze dit alles voor NOPPES doet en voor NIEMAND! Dan houd ze van zelf wel een keer op. Heb eerder medelijden met haar onwetendheid en met haar blindheid. Ze is net een struisvogel die de kop in het zand steekt en maar blijft lopen zonder te weten waar naar toe te gaan. Todat ze een keer tegen een harde rots opknalt en niet meer verder kan. :auw2: Dus relaxe, als je haar hoofd op tv ziet, gewoon wegzappen. Want wij weten wel beter dan naar die bull van dr te gaan zitten luisteren. :o Is beter voor ons en onze bloeddruk ;)

FireBlade
23-01-2005, 17:27
Waarom negeren ? Ik geloof haar net zoals alle andere hollanders.

BlueAngel
23-01-2005, 17:28
Heb haar nooit interessant gevonden en haar uitspraken nog minder:) Blue

BlueAngel
23-01-2005, 17:29
Waarom negeren ? Ik geloof haar net zoals alle andere hollanders. Sinds wanneer is het een kwestie van wel of niet geloven? Blue

0rgoglio
23-01-2005, 17:33

Tjeezus zeg hé...Oproep dit, oproep dat....Hebben jullie nou echt helemaal niets anders om over te discussieren?! Dat zo'n roetmop uit het vernietigde Somalie jullie zó bezig kan houden zeg! Orgo :D PS: bekijk het leven toch eens wat positiever mensen toch.

Nl_Moslima23
23-01-2005, 17:36
Waarom negeren ? Ik geloof haar net zoals alle andere hollanders. Praat voor jezelf, deze nederlander geloofd niet in haar :ego:

master_hamidd
23-01-2005, 18:05
Ik weet ni of jullie het weten hollanders maar ze heeft het tege de moslima's die dit moete negeren. Natuurlijk hebbe jullie hier geen moeite mee omdat Hirsi Ali het ook ni over jullie hebben!!

Nl_Moslima23
23-01-2005, 19:09
Ik weet ni of jullie het weten hollanders maar ze heeft het tege de moslima's die dit moete negeren. Natuurlijk hebbe jullie hier geen moeite mee omdat Hirsi Ali het ook ni over jullie hebben!! :( Over deze NLder praat ze wel... ze veroordeeld het geloof niet de afkomst....

chica_tangawia
24-01-2005, 00:01
aaaaaaanyway, ik heb het tegen de mensen die zich wel kappot aan haar irriteren.

miss_tetouan425
24-01-2005, 00:13
Je hebt helemaal gelijk a shamalia dyalna, Zolang moslims fel reageren zal zij popiejopie blijven, maar zodra je haar uitspraken, boeken, films negeert...ach...she'll be history b4 u know it....

Sanah
24-01-2005, 00:37
aaaaaaanyway, ik heb het tegen de mensen die zich wel kappot aan haar irriteren. Ga dan haar mond reinigen met TIDE, misschien heeft ze daarna wat positievers in te brengen over de Moslima's.

Aitouzien_Girl
24-01-2005, 11:40
Hierbij wil ik jullie allemaal oproepen om de uitspraken van mevrouw Hirsi Ali voortaan gewoon te negeren. Ik weet dat dit best moeilijk is, maar laat haar maar. Je moet je niet meer druk maken om haar. Ze zal uiteindelijk toch dan in gaan zien dat ze dit alles voor NOPPES doet en voor NIEMAND! Dan houd ze van zelf wel een keer op. Heb eerder medelijden met haar onwetendheid en met haar blindheid. Ze is net een struisvogel die de kop in het zand steekt en maar blijft lopen zonder te weten waar naar toe te gaan. Todat ze een keer tegen een harde rots opknalt en niet meer verder kan. :auw2: Dus relaxe, als je haar hoofd op tv ziet, gewoon wegzappen. Want wij weten wel beter dan naar die bull van dr te gaan zitten luisteren. :o Is beter voor ons en onze bloeddruk ;) Ben het helemaal met je eens.... We moeten haar gewoon negeren.... Want dat wijf kraamt tog alleen maar ONZIN uit....

mohammedALI
24-01-2005, 22:55
De verknipte vrouw heeft nu aansluiting gezocht bij wilders . Maar ze kwam van een koude kermis.

smileyy
24-01-2005, 23:08
ze mag zeggen wat ze wilt ik luister er wel naar.omdat ik wil weten wat ze nou weer beweert:moe: maar ik laat haar praten.. ze kan het niet erger maken dan het is.. en als ik maar weet dat het niet zo is dan interesseert me de rest neit..en als de mensen me ernaar vragen vertel ik ze de waarheid..hoe het echt zit.en dan begrijpen ze het meer.. laat haar lekker praten tenslotte we zitten in nederland!!:) trek het je niet teveel aan..

atropos
24-01-2005, 23:16

Tjeezus zeg hé...Oproep dit, oproep dat....Hebben jullie nou echt helemaal niets anders om over te discussieren?! Dat zo'n roetmop uit het vernietigde Somalie jullie zó bezig kan houden zeg! Orgo :D PS: bekijk het leven toch eens wat positiever mensen toch. niets is grimmiger dan de glimlach van een jakhals...

Pagina's : [1] 2