Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Burgers in NL moeten hun medeburgers in hun waarde laten!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

NisriN
23-01-2005, 16:18

Ik heb het dan met name over Nederlanders - Marokkanen, Marokkanen - Nederlanders. We hebben veel meegemaakt hier in Nederland de afgelopen tijd. Vrouwen met hoofddoeken worden gediscrimineerd, Omdat ze een hoofddoek dragen. Ze worden niet eens meer aangenomen als ze soliciteren voor een baan. En waarom? Alleen omdat ze een hoofddoek dragen! Dit is dus totale onzin. Je hoort een mens (in dit geval even een vrouw) te accepteren om hoe zij is. En niet om zijn/haar uiterlijk! Maar helaas willen de meeste dit niet snappen.Het doet me pijn als ik verhalen voor van mijn zusters omdat ze niet worden aangenomen vanwege het dragen van een Hijaab. Als ze een tijdje later terug komen om te soliciteren zonder Hijaab worden ze wel aangenomen. Snappen jullie dit? Ik niet. Ondanks het feit dat de Moslima wordt gediscrimineerd, Worden de rest van de burgers in NL van Marokkaanse afkomst ook gediscrimineerd. Ze geven ons de schuld van de dood van Theo van Gogh. Ik heb het met name over de meeste. En nu is het weer geen koek en ei in Nederland. De meerderheid gunt Ali El B geen stille tocht. Waarom niet? Omdat hij een tasje heeft gestolen. Ik bedoel, Oke, Hij was slecht bezig maar dat betekend niet dat we hem niet meer hoeven te herdenken.Het is en blijft een mens, Nietwaar? Laat iedereen in zijn waarde, Crimineel of niet. Ik wil hier dus mee zeggen dat als er hier mensen zijn die andere geen respect tonen dat ze daar eens wat aan moeten doen. Niet iedereen over 1 kam scheren. Leef je eigen leven en laat leven. Marokkanen EN Nederlanders. Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie gaat veranderen, Echt. Want, Waar gaat het heen met deze wereld!! Gegroet,

Baruch_Spinoza
23-01-2005, 16:29
Ik heb het dan met name over Nederlanders - Marokkanen, Marokkanen - Nederlanders. We hebben veel meegemaakt hier in Nederland de afgelopen tijd. Vrouwen met hoofddoeken worden gediscrimineerd, Omdat ze een hoofddoek dragen. Ze worden niet eens meer aangenomen als ze soliciteren voor een baan. En waarom? Alleen omdat ze een hoofddoek dragen! Dit is dus totale onzin. Je hoort een mens (in dit geval even een vrouw) je accepteren om hoe zij is. En niet om zijn/haar uiterlijk! Maar helaas willen de meeste dit niet snappen.Het doet me pijn als ik verhalen voor van mijn zusters omdat ze niet worden aangenomen vanwege het dragen van een Hijaab. Als ze een tijdje later terug komen om te soliciteren zonder Hijaab worden ze wel aangenomen. Snappen jullie dit? Ik niet. Ondanks het feit dat de Moslima wordt gediscrimineerd, Worden de rest van de burgers in NL van Marokkaanse afkomst ook gediscrimineerd. Ze geven ons de schuld van de dood van Theo van Gogh. Ik heb het met name over de meeste. En nu is het weer geen koek en ei in Nederland. De meerderheid gunt Ali El B geen stille tocht. Waarom niet? Omdat hij een tasje heeft gestolen. Ik bedoel, Oke, Hij was slecht bezig maar dat betekend niet dat we hem niet meer hoeven te herdenken.Het is en blijft een mens, Nietwaar? Laat iedereen in zijn waarde, Crimineel of niet. Ik wil hier dus mee zeggen dat als er hier mensen zijn die andere geen respect tonen dat ze daar eens wat aan moeten doen. Niet iedereen over 1 kam scheren. Leef je eigen leven en laat leven. Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie gaat veranderen, Echt. Want, Waar gaat het heen met deze wereld!! Gegroet, Waarom bel je slachtofferhulp niet?

Amakuku
23-01-2005, 16:33
Waarom bel je slachtofferhulp niet? ROFLMAO :D

NisriN
23-01-2005, 16:34
Waarom bel je slachtofferhulp niet? Dit is wat ik bedoel, Waarom reageren als het je niet aanstaat? :rolleyes:

TatTwamAsi
23-01-2005, 16:37

Ik heb het dan met name over Nederlanders - Marokkanen, Marokkanen - Nederlanders. We hebben veel meegemaakt hier in Nederland de afgelopen tijd. Vrouwen met hoofddoeken worden gediscrimineerd, Omdat ze een hoofddoek dragen. Ze worden niet eens meer aangenomen als ze soliciteren voor een baan. En waarom? Alleen omdat ze een hoofddoek dragen! Dit is dus totale onzin. Je hoort een mens (in dit geval even een vrouw) je accepteren om hoe zij is. En niet om zijn/haar uiterlijk! Maar helaas willen de meeste dit niet snappen.Het doet me pijn als ik verhalen voor van mijn zusters omdat ze niet worden aangenomen vanwege het dragen van een Hijaab. Als ze een tijdje later terug komen om te soliciteren zonder Hijaab worden ze wel aangenomen. Snappen jullie dit? Ik niet. Het uiterlijk is o zo belangrijk in een sollicitatie. Ik ga toch ook niet in mijn voetbaltenue solliciteren omdat ik een voetbalfanaat ben? Dus als je met je hoofddoek aan wilt geven dat je een Islamfanaat bent, kijkt die werkgever meestal nog ff verder. Ondanks het feit dat de Moslima wordt gediscrimineerd, Worden de rest van de burgers in NL van Marokkaanse afkomst ook gediscrimineerd. Ze geven ons de schuld van de dood van Theo van Gogh. Ik heb het met name over de meeste. Mohammed B. is de verdachte van de moord op TvG. Veel te veel Marokkanen vinden het maar wat prachtig dat TvG dood is. Dat vinden de meeste Nederlanders niet zo fijntjes. En nu is het weer geen koek en ei in Nederland. De meerderheid gunt Ali El B geen stille tocht. Waarom niet? Omdat hij een tasje heeft gestolen. Ik bedoel, Oke, Hij was slecht bezig maar dat betekend niet dat we hem niet meer hoeven te herdenken.Het is en blijft een mens, Nietwaar? Laat iedereen in zijn waarde, Crimineel of niet. Het is begrijpelijk dat zijn familie en vrienden om hem rouwen. Een stille tocht is niet op zijn plaats, omdat er geen sprake is van bewust zinloos geweld, maar een noodlottig ongeluk, dat door Ali el B. zelf is uitgelokt. Ik wil hier dus mee zeggen dat als er hier mensen zijn die andere geen respect tonen dat ze daar eens wat aan moeten doen. Niet iedereen over 1 kam scheren. Leef je eigen leven en laat leven. Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie gaat veranderen, Echt. Want, Waar gaat het heen met deze wereld!! Gegroet, Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie (Marokkanen) gaat veranderen, Ècht ;)

BlueAngel
23-01-2005, 16:41
Ik heb het dan met name over Nederlanders - Marokkanen, Marokkanen - Nederlanders. We hebben veel meegemaakt hier in Nederland de afgelopen tijd. Vrouwen met hoofddoeken worden gediscrimineerd, Omdat ze een hoofddoek dragen. Ze worden niet eens meer aangenomen als ze soliciteren voor een baan. En waarom? Alleen omdat ze een hoofddoek dragen! Dit is dus totale onzin. Je hoort een mens (in dit geval even een vrouw) je accepteren om hoe zij is. En niet om zijn/haar uiterlijk! Maar helaas willen de meeste dit niet snappen.Het doet me pijn als ik verhalen voor van mijn zusters omdat ze niet worden aangenomen vanwege het dragen van een Hijaab. Als ze een tijdje later terug komen om te soliciteren zonder Hijaab worden ze wel aangenomen. Snappen jullie dit? Ik niet. Ondanks het feit dat de Moslima wordt gediscrimineerd, Worden de rest van de burgers in NL van Marokkaanse afkomst ook gediscrimineerd. Ze geven ons de schuld van de dood van Theo van Gogh. Ik heb het met name over de meeste. En nu is het weer geen koek en ei in Nederland. De meerderheid gunt Ali El B geen stille tocht. Waarom niet? Omdat hij een tasje heeft gestolen. Ik bedoel, Oke, Hij was slecht bezig maar dat betekend niet dat we hem niet meer hoeven te herdenken.Het is en blijft een mens, Nietwaar? Laat iedereen in zijn waarde, Crimineel of niet. Ik wil hier dus mee zeggen dat als er hier mensen zijn die andere geen respect tonen dat ze daar eens wat aan moeten doen. Niet iedereen over 1 kam scheren. Leef je eigen leven en laat leven. Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie gaat veranderen, Echt. Want, Waar gaat het heen met deze wereld!! Gegroet, Een zeer kwalijke zaak, wanneer een crimineel mij onrecht zou aandoen of een naaste zal ik hem zeer zeker niet in zijn waarde laten. Blue

Kholdstare
23-01-2005, 16:43
En waarom? Alleen omdat ze een hoofddoek dragen! Dit is dus totale onzin. Je hoort een mens (in dit geval even een vrouw) je accepteren om hoe zij is. En niet om zijn/haar uiterlijk! Inderdaad, dus waarom zou je dan een hoofddoek om doen? Voor de meeste mensen staat dit nog steeds aan het verbergen van je vrouwelijkheid aan de mannen. Respecteer je uiterlijk, waarom zou je het verbergen, het gaat toch om wie je bent? Verder vind ik je bericht echt weer zo'n klaagzang die we al genoeg horen: "Oh, waarom krijgen de Marokkanen geen respect, help, het is jullie schuld."

Grote_Duivel
23-01-2005, 16:45
Ik heb het dan met name over Nederlanders - Marokkanen, Marokkanen - Nederlanders. We hebben veel meegemaakt hier in Nederland de afgelopen tijd. Vrouwen met hoofddoeken worden gediscrimineerd, Omdat ze een hoofddoek dragen. Ze worden niet eens meer aangenomen als ze soliciteren voor een baan. En waarom? Alleen omdat ze een hoofddoek dragen! Dit is dus totale onzin. Je hoort een mens (in dit geval even een vrouw) je accepteren om hoe zij is. En niet om zijn/haar uiterlijk! Maar helaas willen de meeste dit niet snappen.Het doet me pijn als ik verhalen voor van mijn zusters omdat ze niet worden aangenomen vanwege het dragen van een Hijaab. Als ze een tijdje later terug komen om te soliciteren zonder Hijaab worden ze wel aangenomen. Snappen jullie dit? Ik niet. Ondanks het feit dat de Moslima wordt gediscrimineerd, Worden de rest van de burgers in NL van Marokkaanse afkomst ook gediscrimineerd. Ze geven ons de schuld van de dood van Theo van Gogh. Ik heb het met name over de meeste. En nu is het weer geen koek en ei in Nederland. De meerderheid gunt Ali El B geen stille tocht. Waarom niet? Omdat hij een tasje heeft gestolen. Ik bedoel, Oke, Hij was slecht bezig maar dat betekend niet dat we hem niet meer hoeven te herdenken.Het is en blijft een mens, Nietwaar? Laat iedereen in zijn waarde, Crimineel of niet. Ik wil hier dus mee zeggen dat als er hier mensen zijn die andere geen respect tonen dat ze daar eens wat aan moeten doen. Niet iedereen over 1 kam scheren. Leef je eigen leven en laat leven. Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie gaat veranderen, Echt. Want, Waar gaat het heen met deze wereld!! Gegroet, Waar gaat heen met de wereld? Maak je geen zorgen, ik zal alles in zetten om de mensheid te redden. 1. In de eerste plaats moet er een vrouwenbeweging komen die zal moeten opkomen voor deze vrouwen. Oprotten met dat moderne racisme van witte Nederlanders. Ik zweer het je, je zult hier later nog van me over horen. 2. We moeten de huidige politici en media een harde lesje leren over wat het betekent om een multiculturele samenleving is. Ik heb reeds al naar de VVD geschreven over het liberalisme, en met resultaat. O.a heb ik benadrukt dat een groot aantal VVD'rs gigantisch tegenstrijdig zijn in hun opvattingen over het liberalisme. Deze kritiek hebben ze uiteindelijk begrepen en binnen de eigen partij is dit besproken...er is door politici dezelfde kritiek geuit op Hirsi Ali.

NisriN
23-01-2005, 16:45
Het uiterlijk is o zo belangrijk in een sollicitatie. Ik ga toch ook niet in mijn voetbaltenue solliciteren omdat ik een voetbalfanaat ben? Dus als je met je hoofddoek aan wilt geven dat je een Islamfanaat bent, kijkt die werkgever meestal nog ff verder.;) Vergelijk een voetbaltenue niet met een Hijaab. Mohammed B. is de verdachte van de moord op TvG. Veel te veel Marokkanen vinden het maar wat prachtig dat TvG dood is. Dat vinden de meeste Nederlanders niet zo fijntjes.. Ik keur het af wat Mohammed B gedaan heeft. Dus ik keur ook hetgene af wat Theo van Gogh heeft gedaan en gezegd. Het is begrijpelijk dat zijn familie en vrienden om hem rouwen. Een stille tocht is niet op zijn plaats, omdat er geen sprake is van bewust zinloos geweld, maar een noodlottig ongeluk, dat door Ali el B. zelf is uitgelokt.. Het is ook door Ali El B uitgelokt maar dat wil nog niet zeggen dat je geen stilel tocht voor hem hoeft te houden! Ik hoop nu echt dat er iets bij jullie (Marokkanen) gaat veranderen, Ècht ;) Een schoon milieu begint bij jezelf.

Rafi
23-01-2005, 16:46
In principe heb je gelijk; Mensen moeten elkaar in de waarde laten (overigens een tasjesdief heeft zijn eigen waarde al weggegooid maar nu heb ik het over normale mensen) Elkaar in de waarde laten. Dat gaat niet alleen op voor Nederlanders of Marokkanen maar voor ieder individu in een samenleving. Niet nodig om daarbij onderscheid te maken in afkomst of geloof.

NisriN
23-01-2005, 16:48
Een zeer kwalijke zaak, wanneer een crimineel mij onrecht zou aandoen of een naaste zal ik hem zeer zeker niet in zijn waarde laten. Blue Ik heb het over zijn stille tocht. Dat je dat wel moet houden, Crimineel of niet.

NisriN
23-01-2005, 16:53
Inderdaad, dus waarom zou je dan een hoofddoek om doen? Voor de meeste mensen staat dit nog steeds aan het verbergen van je vrouwelijkheid aan de mannen. Respecteer je uiterlijk, waarom zou je het verbergen, het gaat toch om wie je bent? Verder vind ik je bericht echt weer zo'n klaagzang die we al genoeg horen: "Oh, waarom krijgen de Marokkanen geen respect, help, het is jullie schuld." Daarom dragen vrouwen ook een Hijaab.Ook omdat ze dat willen en zich er beter bij voelen. En die vrouwen verbergen hun uiterlijk niet! Je laatste woorden, Tja daar kan ik niets aan toevoegen. "Oh, waarom krijgen de Marokkanen geen respect, help, het is jullie schuld." Heb ik dat gezegd? Zo ja.. Bewijs! :rolleyes: Ik heb niet gezegd dat de Marokkanen nooit wat uitvreten!

NisriN
23-01-2005, 16:59
In principe heb je gelijk; Mensen moeten elkaar in de waarde laten (overigens een tasjesdief heeft zijn eigen waarde al weggegooid maar nu heb ik het over normale mensen) Elkaar in de waarde laten. Dat gaat niet alleen op voor Nederlanders of Marokkanen maar voor ieder individu in een samenleving. Niet nodig om daarbij onderscheid te maken in afkomst of geloof. Met jou kan ik praten. Jij snapt me volkomen.

TatTwamAsi
23-01-2005, 17:06
Vergelijk een voetbaltenue niet met een Hijaab. Een nonnenhabit dan? Het gaat er om dat als je op een sollicitatiegesprek in de eerste seconde (want dat ziet die werkgever) al blijk geeft dat je jouw normen & waarden belangrijker vindt dan welke normen & waarden de werkgever ook heeft, hij ook denkt dat je je dus niet wilt aanpassen aan ZIJN normen & waarden. Ik keur het af wat Mohammed B gedaan heeft. Dus ik keur ook hetgene af wat Theo van Gogh heeft gedaan en gezegd.Ik begrijp je denk ik, maar het woordje "dus" niet. Het is ook door Ali El B uitgelokt maar dat wil nog niet zeggen dat je geen stilel tocht voor hem hoeft te houden! Schatje (want zo noem je mij ook), als jij een stille tocht wilt houden moet je dat vooral doen. Niemand die je tegenhoudt. Maar sta er niet raar van te kijken dat veel mensen dat afkeuren, omdat je op die manier een notoire crimineel ophemelt. Een schoon milieu begint bij jezelf. Goed dat je me er aan helpt herinneren.

.karim
23-01-2005, 17:07

Ik geloof ook dat dat de beste oplossing is, maar dan krijg je nog het volgende probleem.. Wie is er ook daadwerkelijk zo sterk om zo te kunnen oordelen? Ik denk dat het voor de Nederlanders makkelijker is om problemen uit de weg te gaan, over 1 kam te scheren dan wat jij voor stelt, zonde! Ik heb er ook problemen mee, ik ben zo 'geintegreerd' als het maar kan.. Maar toch word ik vaak genoeg beoordeeld op mijn naam en mn afkomst, hoe het ik ook doe! Ik word er niet meer boos om, ik vind het gewoon spijtig dat mensen zo kunnen denken. Karim..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13