Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Coclusie Van De Meeting.....................................

Pagina's : [1] 2 3 4

_MaJesTeiT_
01-02-2003, 20:01

Hallo luitjes, Zoals jullie misschien weten komt er op zondag 9 februari2003 een meeting, alleen der zijn een aantal wijzingen..... Hij gaat wel door, alleen ben ik (en Salaama en Angel21) tot het besluit gekomen, dat de meeting in 2 stukken komt te vallen....... Waarom vragen jullie je af? Omdat het voor iedereen beter is en heeft niemand wat te zeuren daar over...... ;) Volgende week organiseer ik een meeting alleen voor meiden...... en op een andere dag komt er een meeting voor gemengd met iedereen...die zin heeft....en iedereen is tevreden..... Aankomende zondag 9 februari is de meeting dus voor meiden en als ik het goed heb zijn de volgende personen aanwezig: - Angel21 - Salaama - Misstarifest(miscchien) - Soumaya1 - Chaimaa - Samiratoen - Realfaatjuh(misschien) misschien ook Saidaatje, (hoop cina ook, ze heeft niks gezegd) Meiden die zin hebben om te komen zijn welkom en als jullie van plan om niet te komen, willen jullie dat effe tijd melden, want dan kunnen we daar rekening mee houden.......graag..... ;) Ik stuur je allen van de week een pm waar en wat we doen..... Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd..... Mensen het is beter, dat de meeting in 2 komt te staan.... Geen geklaag en hoop iedereen is blij..... Aanstaande zondag is het alleen voor meiden en op een andere dag gemengd.........voor iedereen beter..... ;) Gegroet

Hindaatje
01-02-2003, 20:04
Oh wat leuk,als ik kan en MAG komen van jullie,dan ben ik ook van de partij;) Liefs hinda

Hart4Islam
01-02-2003, 20:05
Origineel gepost door Saida Hallo luitjes, Zoals jullie misschien weten komt er op zondag 9 februari2003 een meeting, alleen der zijn een aantal wijzingen..... Hij gaat wel door, alleen ben ik (en Salaama en Angel21) tot het besluit gekomen, dat de meeting in 2 stukken komt te vallen....... Waarom vragen jullie je af? Omdat het voor iedereen beter is en heeft niemand wat te zeuren daar over...... ;) Volgende week organiseer ik een meeting alleen voor meiden...... en op een andere dag komt er een meeting voor gemengd met iedereen...die zin heeft....en iedereen is tevreden..... Aankomende zondag 9 februari is de meeting dus voor meiden en als ik het goed heb zijn de volgende personen aanwezig: - Angel21 - Salaama - Misstarifest(miscchien) - Soumaya1 - Chaimaa - Samiratoen - Realfaatjuh(misschien) misschien ook Saidaatje, (hoop cina ook, ze heeft niks gezegd) Meiden die zin hebben om te komen zijn welkom en als jullie van plan om niet te komen, willen jullie dat effe tijd melden, want dan kunnen we daar rekening mee houden.......graag..... ;) Ik stuur je allen van de week een pm waar en wat we doen..... Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd..... Mensen het is beter, dat de meeting in 2 komt te staan.... Geen geklaag en hoop iedereen is blij..... Aanstaande zondag is het alleen voor meiden en op een andere dag gemengd.........voor iedereen beter..... ;) Gegroet waarom op zondag ik wil er ook bij zijn subhannallah op zondags is t voor mijn of moskee dag of schoonmaak dag :( http://www.islam4u.5u.com/cgi-bin/framed/2180/globe3.gif

_MaJesTeiT_
01-02-2003, 20:05
Origineel gepost door Hindaatje Oh wat leuk,als ik kan en MAG komen van jullie,dan ben ik ook van de partij;) Liefs hinda je bent van harte welkom..... ;)

SowFunny
01-02-2003, 20:07

SowFunny zegt ik wist nog niets van die meeting SowFunny

Hindaatje
01-02-2003, 20:10
Origineel gepost door Saida je bent van harte welkom..... ;) Mooi zo...als angel21 komt,dan zal ik zeker me ebst doen om er te zijn :D

RaZer
01-02-2003, 20:13
Heb ik net alles geregeld.... gaat het niet door.. ;) Maar is goed.. Alvast veel plezier zondag (9 februari)...

Hindaatje
01-02-2003, 20:15
Origineel gepost door RaZer Heb ik net alles geregeld.... gaat het niet door.. ;) Maar is goed.. Alvast veel plezier zondag (9 februari)... Jammer :verliefd: :D

RaZer
01-02-2003, 20:18
Origineel gepost door Hindaatje Jammer :verliefd: :D haha.... ze zullen mij niet nog een keer weer in zo'n blije bui tegenkomen.. Ik had toen me belofte gemaakt en dan kom ik hem ook na.... maar de volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik dat doe.. ;)

Hindaatje
01-02-2003, 20:19
Origineel gepost door RaZer haha.... ze zullen mij niet nog een keer weer in zo'n blije bui tegenkomen.. Ik had toen me belofte gemaakt en dan kom ik hem ook na.... maar de volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik dat doe.. ;) Hahaha...Dus je komt ook? :)

SweetRose
01-02-2003, 20:20
ik zie nooit iemand van dit forum :verdriet:

RaZer
01-02-2003, 20:22
Origineel gepost door Hindaatje Hahaha...Dus je komt ook? :) het is alleen voor de dames... :D Eerst was dat niet en toen had ik gezegd ook te komen... Heb je de vorige topics hierover niet gezien?

RaZer
01-02-2003, 20:23
Origineel gepost door zin 'n midar ik zie nooit iemand van dit forum :verdriet: en dat terwijl jij de meeste posts heb... :( Heb je nog nooit iemand van het forum gezien?

SweetRose
01-02-2003, 20:30
Origineel gepost door RaZer en dat terwijl jij de meeste posts heb... :( Heb je nog nooit iemand van het forum gezien? nope niemand...:D en ik voel me goed in mijn vel ....:maf: :zwaai:

Angel
01-02-2003, 22:22

Origineel gepost door Hindaatje Mooi zo...als angel21 komt,dan zal ik zeker me ebst doen om er te zijn :D heey schatje, Ik zal er insha allah ook zijn. :)

Pagina's : [1] 2 3 4