Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tandarts

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mimi_tangaouia
01-02-2003, 19:37

HELP!!! maandag moet ik naarde tandarts ik heb drie gaatjes ik ben zo bang dat het pijn doet ik kwam vandaag een vriendin tegen en die zei tegen mij dat ze nooit verdoving neemt omdat die prik nog pijner doet dan het boren bij elkaar wie wil zijn ervaringen met mij delen

Lady_Cazawia
01-02-2003, 19:38
:stout: ik zal maar niks zeggen :stout:

wafa_armani
01-02-2003, 19:38
ff je tanden op elkaar zetten..:D...en gewoon flink doorbijten..:hihi:

mimi_tangaouia
01-02-2003, 19:40
was dat met of zonder verdoving

wafa_armani
01-02-2003, 19:41

ik heb nooit gaatjes gehad...(hamdoulillah)...dus kan niet met je meepraten ;)...

loubiaa
01-02-2003, 19:41
whaaaaaaaa!! ik moet maandag ook naar de tandarts.. :( Wollah ik HAAT de tandartss trekt je mond eerst helemaal open en daarna gaatie je nog meer pijn doen..:( maja ik moet duz maandag omdat ik op me bek ben gegaan man. heel stuk tanderaf..:( maareh mimi_tangaouia.. :melig: et doet inderdaad wel pijn.. hehe maar gewoon ff sterke meid wezen ;) :blauwkus:

GillDeLaTouret
01-02-2003, 19:46
als de tandarts de veroving inspuit, dan voel je er direct nix meer van!! het heeft gelijk effect!! http://www.omroep.nl/nos/jeugdjournaal/images/uitleg/2001/jaaroverzicht/overiggroen/prik-close.jpg

mimi_tangaouia
01-02-2003, 19:47
Origineel gepost door loubiaa whaaaaaaaa!! ik moet maandag ook naar de tandarts.. :( Wollah ik HAAT de tandartss trekt je mond eerst helemaal open en daarna gaatie je nog meer pijn doen..:( maja ik moet duz maandag omdat ik op me bek ben gegaan man. heel stuk tanderaf..:( maareh mimi_tangaouia.. :melig: et doet inderdaad wel pijn.. hehe maar gewoon ff sterke meid wezen ;) :blauwkus: oooo wat erg :schok: ik ben zo bang :huil:

mimi_tangaouia
01-02-2003, 19:49
Origineel gepost door GillDeLaTouret als de tandarts de veroving inspuit, dan voel je er direct nix meer van!! het heeft gelijk effect!! http://www.omroep.nl/nos/jeugdjournaal/images/uitleg/2001/jaaroverzicht/overiggroen/prik-close.jpg maar doet dat prikje je ook pijn

SowFunny
01-02-2003, 19:49
SowFunny zegt als je naar een goedkope tandarts gaat doet het absoluut zeer SowFunny zegt ook een tandarts die in zijn huisje werkt is iets duurder maar minder pijnlijker believe me Sowie heeft al van jongs af ervaring...... SowFunny

mimi_tangaouia
01-02-2003, 19:50
Origineel gepost door SowFunny SowFunny zegt als je naar een goedkope tandarts gaat doet het absoluut zeer SowFunny zegt ook een tandarts die in zijn huisje werkt is iets duurder maar minder pijnlijker believe me Sowie heeft al van jongs af ervaring...... SowFunny :schok:

ferozkalloe34
tja dat komt er van he ,veel snoepen en weinig tanden poetsen. maar voor het boren heb je geen verdoving nodig . het doet geen pijn en als je stil bent en flink is de tandarts sneller klaar. enkel boren en vullen en hard fohnen met een lasertje

GillDeLaTouret
Origineel gepost door mimi_tangaouia maar doet dat prikje je ook pijn deee aller eerste steek voel je wel, mar dan verdoofd het gelijk en voel je niet eens dat de tandarts in je mond zit te boren met zijn apparatuur! sterkte bij de tandarts:zwaai:

SowFunny
01-02-2003, 19:52
Origineel gepost door mimi_tangaouia :schok: SowFunny zegt ook om je gerust te stellen prikje doet nooit zeer....tandarts had ooit een volwassen kies uitgetrokken zonder verdoving om bepaalde redenen...believe me ik viel ter plaatse flauw van de pijn SowFunny

mimi_tangaouia
01-02-2003, 19:55

Origineel gepost door ferozkalloe34 tja dat komt er van he ,veel snoepen en weinig tanden poetsen. maar voor het boren heb je geen verdoving nodig . het doet geen pijn en als je stil bent en flink is de tandarts sneller klaar. enkel boren en vullen en hard fohnen met een lasertje mijn tanden heb ik altijd goed verzorgd wat is het nou doet het nou wel of niet pijn iedereen zegt iets anders ik snap er niks meer van ik ben al overstuur en dit maakt het helemaal erger :confused: :(

Pagina's : [1] 2 3 4 5