Bekijk volle/desktop versie : Voor de dames....wat zit er in jouw tas????



Pagina's : [1] 2 3

31-03-2002, 12:54
Als ik wel eens zie wat een rotzooi sommige meisjes in hun tas hebben zittenb vraag ik me wel eens af: Wat moet je ermee???? Ga je 3 weken op safari of zo??????

Dus bij deze de vraag: Dames wat zit er in jouw tas en waarom??

31-03-2002, 12:57


een koevoet en nog een aantal andere inbreek materiaal.

31-03-2002, 12:59
You don't wanna know....


lippenstift
portemonee
parfum (J'adore)
maandverband
gsm
stuk appel, ondertussen al wat beschimmeld
disc-man+wat cd tjes
autosleutels
agenda
zakmes
enz
enz

31-03-2002, 13:03
Effe kijken...

- Agenda + pen
- Leesboek (voor onderweg)
- Discman + 1 of 2 CD's
- Parfum (polo sport)
- Mijn debiele telefoon
- Portemonee
- Wat losse muntjes die de weg kwijt zijn.


31-03-2002, 13:13


<een balpen
<portemonnee
<bankafschriften
<een kam
<gsm
<mijn sleutels
<deostick



Beslama

31-03-2002, 13:22
ff mijn tas erbij halen
-een abonnement
-sleutels
-lipgloss
-agenda
-pen
-wax
-kauwgum
-discman met 1 cd
-elastiekjes
-zwitsal creme
nou dat was het dan dat zit er in mijn tas

laterZ:blauwkus:

31-03-2002, 13:24
wat een saaie inhoud hebben jullie zeg........ laat me raden jullie hebben zeker CD van cheb Hasni ofzo , zoals elke meisje heeft.

31-03-2002, 13:27
nee ik heb geen cheb hasni een mix van berberse muziek

laterZ:blauwkus:

31-03-2002, 13:28
Mispoes! Nix te Cheb Hasni. Wel goede muziek maar hou niet echt van hem.. Is mij te zwijmelig. Geef mij maar oude muziek uit de jaren 80 en begin 90. Die brengen altijd goede oude herinneringen bij mij naar boven

31-03-2002, 13:32
Oh dacht al........hebben jullie zeker ook lippglos van BOURJOIS hahahaa

bijna iedereen heeft die man.

wat voor muziek van jaren 90? ben ik wel benieuwd naar

31-03-2002, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door Roy
Als ik wel eens zie wat een rotzooi sommige meisjes in hun tas hebben zittenb vraag ik me wel eens af: [B]Wat moet je ermee???? Ga je 3 weken op safari of zo??????

Dus bij deze de vraag: Dames wat zit er in jouw tas en waarom?? [/B]
Wat je er mee moet met 'die rotzooi', wel je kan het NODIG hebben, bij. als je een wond in je vingers krijgt is het fijn als je pleisters bij je hebt toch?......zakdoekjes voor als je morst terwijl je je ijsje loopt te eten, vlekken op je jas zien er niet verzorgd uit.....w.c. doekjes voor tijdens een sanitaire stop ergens in the middle of nowhere...naast de praktische dingen heb ik ook veel onzin dingen, dingen die ik graag bij me heb, een foto, een extra haarband, een kaartje van iemand die speciaal is......en tas verteld heel veel over de eigenaar Roy......

ma'assalama .......Sahira.....

31-03-2002, 14:13
Wat dacht je van Marvin Gaye (Sexual heeling), Chris de Burg, Guy, Snow (Lady With the red dress). Sommige oude van Jodeci, Boy George, Collor me bad, UB40... Zo kan ik wel doorgaan meid...
Deze artiesten hebben nummers die ik toppers blijf vinden.. Doet me denken aan mijn jeugd en de tijd van toen die helaas voorbij is.
Ik luister ook naar Marokkaanse muziek uiteraard...


31-03-2002, 14:39


>telefoon
>zakdoekjes
>portomonee
>lipliner
>lipgloss
>handcreme
>kauwgom
>mini deo
>spiegeltje
dat was het ongeveer het heeft toch geen zin om er iets uit te halen want dan ligt het de volgende dag er toch weer in en dan is het weer een zooitje maar deze spulletjes moeten er altijd in zitten

31-03-2002, 15:12
boeken een kladschrift agenda (maar soms vergeet ik die) leesboek pen rekenmachientje zakdoekjes (als mn neus loopt) extra haarbandje (voor als 1 van mn leuke vriendinnetjes mn haarbandje uit mn haar trekt)..... and that was it


(hoe zet je zo'n avator achter je naam by the way???ik niet begrepen)

31-03-2002, 15:34
amai amai, wat jullie allemaal in jullie tas meepakken, niet te doen!
wat ik in mijn tas heb is:
xmijn portemonnee
xzakdoekjes
xeen chique balpen
xen een pakje tuttefrut (kauwgum)

dat was het....aja soms neem ik mijn gsm mee, maar alleen als ik die echt nodig heb!!

xxx
zin 'n midar

Pagina's : [1] 2 3