Bekijk originele versie : Moslims in Groot-Brittannië in actie tegen bloot
LONDEN - In Groot-Brittannië zijn moslims een campagne begonnen tegen reclameborden waarop in hun ogen te veel bloot is te zien. In buurten waar veel moslims wonen, scheuren islamitische activisten posters met schaars geklede vrouwen van de borden of ze bekladden de blote lichaamsdelen en gezichten. Dat meldde The Times zaterdag op zijn website.
Posters met reclame voor onder meer parfum, haarverf en lingerie hebben het al moeten ontgelden. De actiegroep noemt zich Muslims Against Advertising (MAAD) en heeft een website met adviezen hoe de activisten het best te werk kunnen gaan. Ook staat daarop een lijst van gewraakte advertenties.
Het zondige Westen is een gruwel voor veel moslims, hier wordt de Mammon van de Sex vereerd en dat is natuurlijk iets anders dan Allah de zegen afsmeken.
Deliverance
23-01-2005, 09:18
Het zondige Westen is een gruwel voor veel moslims, hier wordt de Mammon van de Sex vereerd en dat is natuurlijk iets anders dan Allah de zegen afsmeken.
We hebben er honderden jaren over gedaan om van Nederland een prettig levend 'Sodom en Gomorra' te maken.
Engeland gaat veel te ver in het toegeven aan de moslims en Nederland gaat helaas ook die kant op.
Laten we beginnen met alle hoofddoeken afrukken als moslims hier overgaan tot het beschadigen van reclameborden.
En dat vind ik nou eens een goede actie van die moslims!
Al dat bloot, daar erger ik me ook groen en geel aan.
Ik zou denk ik wel wat meer feeling met de actie hebben als het Dolle Mina's waren geweest.
Dolle Mina's zouden het doen omdat bloot vrouwen te zeer degradeerd tot lustobjecten.
Bij deze moslims is de reden (denk ik) dat bloot in het openbaar niet mag.
tigers77
23-01-2005, 09:29
Alleen is het me wel opgevallen dat als ik op Vakantie ga naar Bv Turkije, dat er daar op het strand geen hoofddoek gedragen hoeft te worden, en dat ze daar in overheidsgebouwen geen eens een hoofddoek mogen dragen.
Moeten ze hier ook maar eens instellen.
http://www.caidure.com/afhakers/pray%5B1%5D.jpg
Ha, ha, ha die Grendel ...... altijd ad rem. :)
Ha, ha, ha die Grendel ...... altijd ad rem. :)
Ik heb diep respect voor die gelovigen op die foto.
Die laten zich niet afschrikken door een Bh-tje of een stringetje :D
Speciaal voor al die gasten :
http://stellargraffiti.com/My%20Pictures/Yzrb%20Yellow%20bikini.jpg
Wees beschaafd a.u.b :kwaad:
Triest, "onze" moslim kan ergens niet mee omgaan en weer moet de rest van de wereld zich maar aanpassen...
Die plaatjes zijn leuk :)
Hahaha,beetje Respect voor de Vrouw kan geen Kwade zijn toch :D
En dat vind ik nou eens een goede actie van die moslims!
Al dat bloot, daar erger ik me ook groen en geel aan.
Ik zou denk ik wel wat meer feeling met de actie hebben als het Dolle Mina's waren geweest.
Dolle Mina's zouden het doen omdat bloot vrouwen te zeer degradeerd tot lustobjecten.
Bij deze moslims is de reden (denk ik) dat bloot in het openbaar niet mag.
Ik heb geen moeite met dat bloot, de tijd der puriteinen ligt ver achter ons.
En dat moslims zich eraan storen vind ik dan weer storend, hier is het tonen van bloot niks abnormaals..en daar moeten ze zich maar naar schikken..of moeten we voor hen in burqa gaan lopen.
Diit is het westen met zijn gewoonten en normen, willlen deze moslims dat niet aanvaarden staat het hen volledig vrij terug te keren naar die landen waar men nog in het jaar stilletjes leeft.
Te nemen of te laten zou ik zeggen.
Wij moeten ons niet aanpassen aan hun zeden en gewoonten, maar net andersom
HaagseHafida
23-01-2005, 10:36
Dit gebeurd ook al in Nederland, alleen door christelijke groeperingen...
Denk maar aan de posters van de Asta......
Goed gezegd zuster :)
Die Christelijke fundi-watjes kunnen ook nergens tegen.
Als die gaan rampetampen, moet eerst het licht uit :D
Ik vind acties tegen half naakte vrouwen een beetje overdreven. Ik kan acties tegen de sex-industrie wel begrijpen, omdat vrouwen hier op grote schaal worden onderdrukt en misbruikt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.