Bekijk originele versie : Vragen over Sex
Salaam mensen..
Hoeveel jongens en meisjes zitten met vragen over sex die ze aan niemand durven stellen..ik denk dat er veel zijn..
Onwetendheid brengt twijfel en onzekerheid..
Misschien vinden sommigen het niet goed..maar met afkeuring help je niemand..
Maar bedenk dat je zo de mensen die antwoorden zoeken op misschien simpele vragen uitsluit.
Hier kan men over verschillende zaken spreken en vragen..zaken die rechtstreeks met sex te maken hebben..wees alstublieft correct..
Sarahsalima
01-02-2003, 18:09
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam mensen..
Hoeveel jongens en meisjes zitten met vragen over sex die ze aan niemand durven stellen..ik denk dat er veel zijn..
Op deze website vindt je allerlei soorten vragen met antwoorden..
Maar bedenk dat je zo de mensen die antwoorden zoeken op misschien simpele vragen uitsluit.
Vragen die jij dom en haram vind..moet je niet lezen.
Lees alleen de vragen die jou belangen..veel succes.
http://www.sexwoordenboek.nl/vragen.html
MJ, tegenwoordig zit niemand met vragen over sex.
De jeugd van tegenover weet meer dan je denkt, maar toch heel attent van jou ;)
Origineel gepost door Sarahsalima
MJ, tegenwoordig zit niemand met vragen over sex.
De jeugd van tegenover weet meer dan je denkt, maar toch heel attent van jou ;)
Denk je dat..en waarom zou men geen vragen kunnen hebben..
Het is niet dat je er niet over spreekt..dat je dan geen enkele vraag hebt..
Als men een vraag heeft en het niet durft aan iemand te stellen..kan men altijd de vraag met antwoord opzoeken..ik maak het gewoon gemakkelijker voor deze mensen..
Dus..diegene die geen vragen heeft..heeft niets aan deze topic..duidelijk.
ik vind het goed dat je het hebt geopend, MJ
Want sex is bij de marokkanen taboe. Terwijl je daar gewoon vragen over mag hebben en stellen.
Salaam mensen..
Goed van je dat je zo'n topic geopend hebt....Er zijn zovele marokkaanse jongeren(vooral meisjes dan) die met vragen zitten en waar ze om bepaalde redenen (taboe?,schaamte?;....) nergens mee terecht kunnen...Hopelijk zal deze site hen dan helpen want in deze maatschappij is het belangrijk om van jongs af aan te weten waarom het gaat...Iedereen moet dan ook weten waar zijn of haar grenzen liggen..Dit kan voor het grootste deel opgelost worden door een antwoord op hun vragen met betrekking tot seks..
Thanxxx MJ....
Salaam mensen..
Meisjes en jongens weten meer dan je denkt. :)
Tegenwoordig kan je alles lezen in bladen, biologieboek etc.
Mijn zus was verbaasd toen ik bepaalde dingen vertelde, die zij op mijn leeftijd niet wist. :D:D
Bepaalde dingen kom je gewoon met toeval te weten en sommige dingen zoek je op. :D
Kennis is macht. :D:D
PS: Mijn grote zus is mijn vraagbaak. :D:D
Hart4Islam
01-02-2003, 18:51
Salaam mensen..
oki aghi thanks voor d ecite maar we zoeken een cite met islamitschie regelement niet die van koffaars
SowFunny
01-02-2003, 18:53
SowFunny zegt ze lacht zich rot met die vreemde vragen " ik heb een kromme p***s whahahhahahahaa lollerdelollerdelol SowFunny zegt ik lach me rot....SowFunny zegt ook maar toch thnx MJ
SowFunny
Sarahsalima
01-02-2003, 18:55
Origineel gepost door Chaimae
Meisjes en jongens weten meer dan je denkt. :)
Tegenwoordig kan je alles lezen in bladen, biologieboek etc.
Mijn zus was verbaasd toen ik bepaalde dingen vertelde, die zij op mijn leeftijd niet wist. :D:D
Bepaalde dingen kom je gewoon met toeval te weten en sommige dingen zoek je op. :D
Kennis is macht. :D:D
PS: Mijn grote zus is mijn vraagbaak. :D:D
ja inderdaad, ik vind die site maar niks, zoals Oemloqmaan zei, een islamitische site zal beter zijn geweest
Origineel gepost door Sarahsalima
ja inderdaad, ik vind die site maar niks, zoals Oemloqmaan zei, een islamitische site zal beter zijn geweest
Volgens mij zijn er niet zo veel sites over sex die met de Islam te maken hebben.
Erg jammer.
Gelukkig hebben we onze moeders en grote zussen. :D:D:D
wafa_armani
01-02-2003, 19:25
Origineel gepost door OemLoqmaan
oki aghi thanks voor d ecite maar we zoeken een cite met islamitschie regelement niet die van koffaars
Ja inderdaad, het is wel een goed initiatief van MJ, maar ik zit bijvoorbeeld met vragen die te maken hebben met ons geloof (seksualiteit en islam), wat wel mag en wat niet enz....
:)
Origineel gepost door OemLoqmaan
Ik begrijp je..ik hoop dat ik een Islamitische site vind..
Wie het vind..mag het hier zeker plaatsen..
Ik zal nu deze site weghalen..er zitten inderdaad te vieze vragen bij..sorry mensen, mijn bedoeling is en blijft informeren..hopelijk kan iemand ons helpen..thanks.
Hart4Islam
01-02-2003, 20:09
Ik zal nu deze site weghalen..er zitten inderdaad te vieze vragen bij..sorry mensen, mijn bedoeling is en blijft informeren..hopelijk kan iemand ons helpen..thanks.
masha allah 3llik ja agie hmmm voor diegene die wel die cite hebben bekeken raad ik ze aan om, over t maagdheid te lezen dat niet altijd de vrouw bloeit dat t een soort mythe is.. elgheer insha allah
ogtkoem fi dien
wafa_armani
01-02-2003, 20:11
misschien dat deze site wel iets is??
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/seksualiteit/
Hart4Islam
01-02-2003, 20:13
Origineel gepost door wafa_armani
misschien dat deze site wel iets is??
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/seksualiteit/
ja ken ik al maar ik moet meer want sommige dingen die daar staan kloppen niet :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.