Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Columbia ontploft

Pagina's : [1] 2

piraat
01-02-2003, 17:56

De Space Shuttle Columbia is in de atmosfeer geexplodeerd met 7 astronauten. 6 hiervan waren Amerikanen en een was de eerste Israeliet in de ruimte. Geef je mening over deze tragedie.

SowFunny
01-02-2003, 18:01
SowFunny zegt niemand verdient de dood SowFunny

Vin
01-02-2003, 18:03
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkkkkkk :D:D:D :lol: hahahahahahha :lol:

House
01-02-2003, 18:06
Daar gaat de nationale trots van de o zo grote Amerika :D En het feit dat er ook een Israelier om het leven is gekomen, maakt mijn dag ook weer goed :)

House
01-02-2003, 18:16

Origineel gepost door bezoeker99182 dan kan je nou weer in je o zo kleine zandbak gaan spelen :D :lol: Mijn zandbak heb ik symbolisch leeg gehaald en naar Ouwekerk in Zeeland gebracht :) Wat ik wel erg vind voor de mensen in Israel, is dat ze de show live hadden zitten bekijken, toen hun eerste astronaut opeens de dampkring binnendrong. :rolleyes:

piraat
01-02-2003, 18:19
Op zich zou je zeggen dat er niks aan de hand is, maar die kankeramerikanen moeten weer zo ver gaan zoeken. Direct na het grote verlies werd over terrorisme gespeculeerd. Ze noemden 2 oorzaken van de ramp ivm terrorisme. 1 Het kon neergeschoten zijn uit de lucht. (op 80 kilometer hoogte, ik dacht het ff niet.) 2 Of de bouw van de shuttle is gesaboteerd. Terwijl er al meerdere malen met deze shuttle is gevlogen. Wat een onzin allemaal zeg. Dit is weer een voorbeeld van indoctrinatie. Het is misschien niet veelzeggend, maar het helpt een subjectief beeld te vormen dat terrorisme achter alles en iedereen aan zit. Kankeramerikanen, ze geven mij het gevoel dat deze ramp juist iets goeds is.

Marocca
01-02-2003, 18:20
Origineel gepost door piraat De Space Shuttle Columbia is in de atmosfeer geexplodeerd met 7 astronauten. 6 hiervan waren Amerikanen en een was de eerste Israeliet in de ruimte. Geef je mening over deze tragedie. Jipppppiiieeeee:hoera: You just made my day.... ;)

piraat
01-02-2003, 18:24
Dat staat inderdaad in de koran, maar welk teken zie jij en wat moet het betekenen volgens jou?

piraat
01-02-2003, 18:34
Origineel gepost door MrCharme Ho is broerder... ik zeg niet dat het iets moet betekenen voordat jij de woorden in mijn mond legt... Ik denk dat het een bepaalde indruk geeft aan de bewoners van de aarde. Ik bedoel, dit gebeurd maar zelden, en sinds wanneer gaan Israëlieten naar de maan? Met de Amerikanen zelfs......? Je weet toch....het zijn meelopertjes van mekaar. Misschien maakt Allah aan de bewoners van de wereld duidelijk dat deze twee landen ooit nog vergaan..... (mischien verliest) "dus....wereldbewoners...hier is jullie antwoord = (teken)" ALLAH HOE ALEM assalamoelaikum broeder, je hebt wel gelijk. Tekens zijn er in het dagelijks leven altijd. Misschien dat dit ook een teken is. En inshallah zullen deze twee landen ook met de grond gelijk gemaakt worden. Want er gaat niets buiten Zijn kracht en buiten Zijn macht.

haileselassie
01-02-2003, 18:45
vreselijk, het zal je vader maar zijn. Voor deze mensen, die nu met hun leven hebben betaald voor de vooruitgang van de kennis, past alleen maar respect. Zij zijn werkelijk martelaren. Het is heel kinderachtig, om nu op te merken, dat inwoners uit moslimlanden geen enkele bijdrage hebben gedaan aan de ontwikkeling van de luchtvaart, integendeel, hebben gewacht totdat die veilig genoeg was om ermee te vliegen, en heelhuids te landen; ik hoop dan ook, dat verdere negatieve reakties mbt deze ramp achterwege zullen blijven; hier past alleen maar eerbied, juist ook voor de nabestaanden.

Moderator
01-02-2003, 19:06
Origineel gepost door haileselassie vreselijk, het zal je vader maar zijn. Voor deze mensen, die nu met hun leven hebben betaald voor de vooruitgang van de kennis, past alleen maar respect. Zij zijn werkelijk martelaren. Het is heel kinderachtig, om nu op te merken, dat inwoners uit moslimlanden geen enkele bijdrage hebben gedaan aan de ontwikkeling van de luchtvaart, integendeel, hebben gewacht totdat die veilig genoeg was om ermee te vliegen, en heelhuids te landen; ik hoop dan ook, dat verdere negatieve reakties mbt deze ramp achterwege zullen blijven; hier past alleen maar eerbied, juist ook voor de nabestaanden. Die electrische metalen vogels waar jij het over hebt vliegen waarschijnlijk op frituurvet, nietwaar??! Laat de Arabische landen de oliekraan maar dichtgooien, eens even zien hoe ver jullie komen (letterlijk èn figuurlijk). Moderator

Lady_Cazawia
01-02-2003, 19:11
je wenst niemand de dood of het nou een palestijn, jood of amerikaan is het zijn uiteindelijk alleen de onschuldige mensen die eronder lijden. Dus bij deze: :hoera: :hoera: :letsparty: jippieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippie!!!!!!!!!!!!!! boontje komt om zijn loontje. :hoera: sorry jongens kon het toch niet laten :D :D

piraat
01-02-2003, 19:14
Origineel gepost door Lady Cazawia je wenst niemand de dood of het nou een palestijn, jood of amerikaan is het zijn uiteindelijk alleen de onschuldige mensen die eronder lijden. Dus bij deze: :hoera: :hoera: :letsparty: jippieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippie!!!!!!!!!!!!!! boontje komt om zijn loontje. :hoera: sorry jongens kon het toch niet laten :D :D foei :zweep:

Lady_Cazawia
01-02-2003, 19:22
Origineel gepost door piraat foei :zweep: :stout: sorry het moest er effe uit, kon het maar niet laten :D

SowFunny
01-02-2003, 19:22

SOWFunny vraagt of we dit eens tesamen gaan vieren SowFunny

Pagina's : [1] 2