Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Forum bezoeke Zaulen wil mijn tanden er uit slaan. Wordt dit getolereerd op de forum?

Pagina's : [1] 2

HungLikeABull
22-01-2005, 21:55

MOHAMMED B. VERDIENT EEN LINTJE zoals Verdonk zij " het ging per ongeluk" AHAHAHAHAHAHHAHAH ewn brand maar lekker verder en die enne die zij fabeltjes krant die hoop ik met al mijn woede op straat tegen te komen en ze tanden er lekker uit te rammen Is dit niet het grote probleem wat speelt op dit moment in Nederland? Vrijheid van meningsuiting dat word bestraft met geweld? Dit is in 24 uur tijd de 3e keer dat iemand van dit forum zegt me iets aan willen doen. Zegt dit wat over de mensen die dit forum aantrekt of is het gewoon toeval?

HungLikeABull
22-01-2005, 21:57
Nog nooit zoiets meegemaakt online. Ben 24 uur op een forum voor Marokkanen en ik krijg de ene bedreiging na de andere... Erg apart.

ErikS
22-01-2005, 22:29
Nog nooit zoiets meegemaakt online. Ben 24 uur op een forum voor Marokkanen en ik krijg de ene bedreiging na de andere... Erg apart. Ja, het blijft een apart forum. Het is een samenscholing van radicale moslims, de Nederlandsche Waffen SS, andere gestoorde gekken en (wat) normale lui.

HungLikeABull
22-01-2005, 22:32
Excuse de spelfouten in de topic titel, kan niet meer editten :/

Immanuel
22-01-2005, 22:36

Is dit niet het grote probleem wat speelt op dit moment in Nederland? Vrijheid van meningsuiting dat word bestraft met geweld? Dit is in 24 uur tijd de 3e keer dat iemand van dit forum zegt me iets aan willen doen. Zegt dit wat over de mensen die dit forum aantrekt of is het gewoon toeval?Hallo HungLikeABull, Wat de moddertorren op dit forum betreft hoef je geen illusies te koesteren. Als je hier bedreigt wordt met vierendelen wordt er heus niet ingegrepen. Dat ingrijpen komt pas als je hier religieuze redeneringen ophangt. Zo zag ik iemand een ban van twee maanden op lopen op bbasis van de volgende redenering: "Sinterklaas heeft bestaan, Jezus heeft bestaan en Mohammed heeft bestaan. Sinterklaas, Jezus en Mohammed horen dus in hetzelfde rijtje. De kerstman heeft echter nooit bestaan. God heeft ook nooit bestaan en Allah heeft ook nooit bestaan. God en Allah horen dus in het rijtje van de kerstman" Dat vond ik een redenering waar een atheïst recht op heeft. Die vrijheid werd hem hier niet gegund en hij werd prompt gebanned voor een maand of twee. Moderators let op: Dit is niet mijn redenering. Ik geloof niet in de kerstman maar wel in God. Groet, Immanuel

House
22-01-2005, 22:38
Ey HungLikeABull, ik shweer je he als ik je pak ik maak je af. Ik sla niet alleen je tanden uit je bek, maar ik ga je levend villen. Ik zou maar uitkijken als je op straat loopt. Sjow das de 4e bedreiging binnen 24 uur. :D

Absinth
22-01-2005, 22:39
Die moderators zullen ook wel van die Mohammed B's in spe zijn, er lopen echt een paar gekken hier rond, hoop dat de AIVD meeleest

Bongo
22-01-2005, 22:40
Is dit niet het grote probleem wat speelt op dit moment in Nederland? Vrijheid van meningsuiting dat word bestraft met geweld? Dit is in 24 uur tijd de 3e keer dat iemand van dit forum zegt me iets aan willen doen. Zegt dit wat over de mensen die dit forum aantrekt of is het gewoon toeval? puur toeval :maf: jij bent ook hier op het forum! en ik neem aan dat jij niet aan het bedreigen slaat? maar ik moet toegeven, het is even wennen hier in het begin. ik had mijn eerste doodsverwensing ook in notime te pakken. welkom bij de club - helaas geen exclusief clubje - :rolleyes:

MadEd
22-01-2005, 22:44
Het enige wat ik tot nu toe heb ontvangen was een algemene uitspraak; die wel wel meerdere mensen hadden gekregen :roll: Hij luidt: "Moge Allah genadig zijn, want ik ben het niet".

Wodan
22-01-2005, 23:23
Ey HungLikeABull, ik shweer je he als ik je pak ik maak je af. Ik sla niet alleen je tanden uit je bek, maar ik ga je levend villen. Ik zou maar uitkijken als je op straat loopt. Sjow das de 4e bedreiging binnen 24 uur. :D Gôh......... gaaf!!!!!!!!!!!!! Iemand met een negatief IQ.......... Ik wist niet dat dit bestond :maf:

HungLikeABull
22-01-2005, 23:28
Die moderators zullen ook wel van die Mohammed B's in spe zijn, er lopen echt een paar gekken hier rond, hoop dat de AIVD meeleest Dat weet ik wel zeker dat ze mee lezen.

no_brains
22-01-2005, 23:30
Gôh......... gaaf!!!!!!!!!!!!! Iemand met een negatief IQ.......... Ik wist niet dat dit bestond :maf: hahaha je bedoelt -77... ipv gewoon 77. Is wel ernstig!!

Wodan
22-01-2005, 23:33
hahaha je bedoelt -77... ipv gewoon 77. Is wel ernstig!! ;)

House
22-01-2005, 23:37
Gôh......... gaaf!!!!!!!!!!!!! Iemand met een negatief IQ.......... Ik wist niet dat dit bestond :maf: :hihi: Ik wilde hem ff laten zien dat dreigen heel makkelijk is. Hij moet gewoon niet zeiken, als ie het hier niet leuk vindt, moet ie gewoon weggaan. Crybabies hebben we hier genoeg.

Absinth
22-01-2005, 23:42

Dat weet ik wel zeker dat ze mee lezen. Dan zal ik ze ff groeten :) Hallo mannetjes van de AIVD, hou een beetje een oogje in het zeil :D

Pagina's : [1] 2