Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een mooie bruidsjurk te huur

OpzoekNaarJou
22-01-2005, 20:32

Ik ga inschallah deze zomer trouwen in Marokko en ben opzoek naar een mooie bruidsjurk, want ik heb al afgelopen zomer rond gezien in Marokko en vind echt niets naar mijn zin (ze zijn allemal zo ouderwets :rolleyes: Wie heeft er één te huur staan voor een lange periode (ongeveer 6weekjes). Liefst iemand uit België :o :o Alvast bedankt. Ma salama

OpzoekNaarJou
24-01-2005, 14:18
Niemand :( :( :( :(

SweetRose
24-01-2005, 15:20
Wat voor één zoek je juist? :)

OpzoekNaarJou
24-01-2005, 15:31
Eéntje die liefst niet al te bloot is. Eén met een lange sleep van achter. Voor de rest moet ik het eerst zien :) :) :) :)

karimake
24-01-2005, 15:37

Salaamoe3alajkoem opzoeknaarjou, Waarom huur je hier in belgie gewoon geen kleed is toch gemakkelijker?? ofniet? Groetjes Karima

OpzoekNaarJou
24-01-2005, 15:41
Beste Karima, Daarom ben ik ook opzoek naar een bruidsjurk die ik mee naar Marokko kan nemen :) :) :)

karimake
24-01-2005, 15:52
Hihi juist ja, iwa er is een winkel in Brussel die kleedjes verhuurt ook om mee te nemen naar marokko je kan die dan wel huren voor 1 maand... Ze hebben daar wel heel mooie kleedjes, ik ga incha'Allah die van mij ook daar huren thalla frasek Ik hoor het wel van je he Groeties Keroemaaa

OpzoekNaarJou
24-01-2005, 15:57
Hallo Karima, Heb jij er een adres van?? Groetjes,

karimake
24-01-2005, 16:02
Ja maar ik heb die hier nu niet of ik ken ze toch niet van buiten ik weet dat het in schaerbeek is, maar ik ga je het adres bezorgen incha'Allah... (ik hoop dat men zus het kaartje van die winkel niet heeft weggegooit na haar trouw) maar ik zal men best doen goed?? waar in Marokko ga je trouwen? En waar woon je hier in Belgie, en hoe oud ben je? haha dat zijn 3 vragen sorry he. Ik ga nu naar huis, ik ben er sebiet weer op! Ik lees dan je reactie ok? En je mag me steeds pm en Groetjes Keroemaaa

OpzoekNaarJou
24-01-2005, 16:07
Ik woon omgeving Mechelen. Ik ga in Al Hoceima (Imzouren) trouwen. En ik ben 27 jaar. Is dat een winkel ergens op een hoek?? En hoe oud ben jij en waar woon jij in België?? Groetjes,

karimake
24-01-2005, 16:37
Jaaaa maisopn d'aurchidee ofzoiets, maar ze heeft echt mooie kleedjes, ze hebben zo verschillende catalogussen waar je kan zoeken echt prachtig, ik werd daar echt gek!! haha Ik woon in Antwerpen ik ben 19 jaar en ik ga incha'Allah deze zomer ook trouwen in Tanger. (trouwens we zijn ook afkomstig van imzouren) maar we wonen in tanger, heb nog wel men tante en oom daar en de nichten en neven natuurlijk. Ken je die winkel denk je? Groetjes

karima82
25-01-2005, 15:15
ik kom uit ook imzouren