Bekijk originele versie : ieuw Rechts wil einde aan cursus versieren voor Marokkanen
Nieuw Rechts heeft geschokt gereageerd op het initiatief van de deelgemeente Centrum om Marokkaanse jongeren een cursus meisjes versieren aan te bieden en hierover vragen gesteld aan het Rotterdamse College. Dergelijke projecten zijn een ernstige verspilling van belastinggeld en sorteren geen enkel effect. Michiel Smit, gemeenteraadslid in Rotterdam namens Nieuw Rechts: "Het is onvoorstelbaar dat de deelgemeente serieus met dit voorstel komt. De problemen in het Centrum worden niet aangepakt met dit soort knuffelbeleid. Nederlandse meisjes moeten verlost worden van handtastelijke Marokkanen in discotheken en op straat door een harde aanpak, zoals ik gisteren ook in de gemeenteraad voorstelde."
Er zijn echter ook praktische bezwaren tegen dit plan: "De belastingbetaler mag natuurlijk weer opdraaien voor de kosten om het zoveelste zinloze project zonder enig effect te financieren, omdat een portefeuillehouder de Marokkaanse jongeren eens in het zonnetje wil zetten. Bovendien is dit je reinste discriminatie. Maar omdat de stuntelige versierpogingen van sommige Nederlandse jongens misschien niet meteen uitdraaien op het lastigvallen van en ruziezoeken met andere groepen, komen zij niet in aanmerking voor een versiercursus."
De deelgemeente Centrum zou met een daadkrachtige aanpak van alle vormen van overlast moeten komen. In plaats daarvan doet de deelgemeente dit af als "stuntelige versiertechnieken" en komt zij met een "ludiek plannetje"; om dit op te lossen. Smit vervolgt: "Wat mij betreft stoppen we hier gisteren al mee, de multiculturele subsidiewaanzin is een bodemloze put die onmiddellijk afgesloten dient te worden. Zorg voor meer veiligheid op straat, zorg voor meer politie toezicht, en stop onmiddellijk met de knuffelcultuur."
Treurig dat Marokkaanse mannen geleerd moet worden hoe een meisje te versieren. Klauwen vol geld kost dat.
Is er nog meer wat mijn Marokkaanse medelanders niet kunnen en wat elke gezonde knul wel kan? :traan1:
omarmoro
22-01-2005, 20:08
Treurig dat Marokkaanse mannen geleerd moet worden hoe een meisje te versieren. Klauwen vol geld kost dat.
Is er nog meer wat mijn Marokkaanse medelanders niet kunnen en wat elke gezonde knul wel kan? :traan1:
Ze kunnen bij mij wel een gratis les volgen in versieren :maf:
Wat zeur je nou racist?
Die rwaffa ja die bakken er niks van. Staat een playa als ik weer in het kwaad dag licht
Als die cursus "Meisjes versieren" inhoudt dat ze fatsoenlijk leren omgaan met vrouwen zonder naar ze te pssssten, ze te achtervolgen of ander wangedrag te vertonen, dan besteed ik mijn belastingcenten met alle liefde daaraan!
frankherbert
22-01-2005, 20:13
http://members.chello.nl/t.ambagts/cartoon017.jpg
Groot gelijk va nieuw rechts aanklagen die handel van PC-gedrag
ladyoumaima
22-01-2005, 23:47
Nee nederlandse sulletjes kunnen versieren. Hahahahhahahahaahah 3la grap.
Hoogervorst
23-01-2005, 00:19
Als die cursus "Meisjes versieren" inhoudt dat ze fatsoenlijk leren omgaan met vrouwen zonder naar ze te pssssten, ze te achtervolgen of ander wangedrag te vertonen, dan besteed ik mijn belastingcenten met alle liefde daaraan! Dus is het geen versiercursus, maar een opvoedcursus. En als je wilt opvoeden, moet er enige dwang achter zitten. Aangezien dat onmogelijk is in deze samenleving, lijkt me deze cursus nutteloos. Het ergste is dat xenofoben van NieuwRechts dankbaar gebruik maken van dit soort nutteloze en belachelijke voorstellen.
Radio-WAF
23-01-2005, 01:57
Komt waarschijnlijk omdat die geiteneukers bang zijn voor vrouwen ...
Geloof ik niet, wat?
Dus is het geen versiercursus, maar een opvoedcursus. En als je wilt opvoeden, moet er enige dwang achter zitten. Aangezien dat onmogelijk is in deze samenleving, lijkt me deze cursus nutteloos. Het ergste is dat xenofoben van NieuwRechts dankbaar gebruik maken van dit soort nutteloze en belachelijke voorstellen.
Ik heb geen notie van de inhoud, ik ben wel geprikkeld te weten wat het inhoudt en wat de achterliggende gedachte is.
Misschien moet ik ze maar eens contacteren en er een artikel over schrijven, danwel een tv-interview houden. :) Lijkt mij geen slecht plan. Ideeën???
Officieel nieuwsbericht:
http://www.nieuws.nl/bericht/6/1554
Achterliggende info, om uit te printen:
http://www.rutgersnissogroep.nl/downloads/Publicaties/rng_pub_2000_overzicht_materialen.pdf
Officieel nieuwsbericht:
http://www.nieuws.nl/bericht/6/1554
Achterliggende info, om uit te printen:
http://www.rutgersnissogroep.nl/downloads/Publicaties/rng_pub_2000_overzicht_materialen.pdf
... Antilliaanse jongeren zijn daarentegen volgens Tok wel gerenommeerde versierders. Die hebben in de zomer vrij spel als de Turkse en Marokkaanse jongeren met vakantie zijn. "Dan sta je met open mond te kijken hoe ze te werk gaan. Maar als de Marokkaanse jongens terugkomen, ontstaan er spanningen die nogal eens leiden tot een vechtpartij."
:eek:
:eek:
Antilliaanse en Surinaamse boys zijn ferfente fans van Marokkaanse vrouwen. :rolleyes:
Maar heus, ik druk je dit op je hart: De meeste Marokkaanse/Algerijnse/Egyptische knullen zijn uitermate en zelfs walgelijk vervelend op straat. Bij voorkeur verkocht ik ze een goede lel, of zou ik ze verbaal willen vloeren.. Maar je weet maar nooit wat voor een raar agressief schorum je aanspreekt dus het is maar beter om dat soort acties achterwege te laten. Ze roepen je na, ze achtervolgen je, het enigste helpt is stug negeren, de enigste remedie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.