Bekijk originele versie : 3amie Hmad en zn reisverhaal
Rijdt 3amie Hmad door de bergen op een heel oud ezel. Blauwe hemel, zon,verlaten,hitte, normaal gesproken hoor je nu een minuut of tien te besteden aan een gedetailleerde beschrijving van het landschap. Op zeker moment gaat de ezel dood; verzin zelf een oorzaak en wauwel daar een kwartier over door. 3amie Hmad sleept zich, doodmoe, met volledig Jellaba door de hoge bergen, voelt zich miserabel enz. enz. enz. Dan ziet hij een lichtje in de verte. Gebruik vele minuten om zijn gevoel en de weg naar het lichtje toe te beschrijven. Hij klopt op de deur. Dat moet hij uiteraard enige malen herhalen voordat er reactie komt, maar dan staat daar een ouwe grijsaard voor zijn neus. Ruimte voor eigen invulling en improvisatie. 3amie Hmad vraagt de grijsaard om een rijdier. Deze vertelt met vele omwegen dat hij slechts ter beschikking heeft... een grote harige hond. Nu begrijpen jullie dat zulke verhalen altijd intens flauw zijn en ja hoor...
3amie Hmad roept uit:
"Ma kainshie Le7mar Qaddek"
-Y-
WUHAHAHAHAHAHAHAHAHA zeeeeeeer kort maar krachtig ena ken mout be t7ik hneja...:lol: :melig: :hihi: :D
Origineel gepost door Chaimaa
WUHAHAHAHAHAHAHAHAHA zeeeeeeer kort maar krachtig ena ken mout be t7ik hneja...:lol: :melig: :hihi: :D
Had la7mar lie kan 3and 3amie Hmad :D
Kan fih tnawies bezzaf :hihi:
http://www.raioo.com/writings/images/la7mar.jpg
-Y-
Origineel gepost door Asri
-Y-
awilieeeeee skoet ena ghan tarta9 hneja wuhahahahahahaha 9lebtini men koersie djellie :melig:
-Y-
hoezo kayn fih tnawie bezaaf :kwaad: ik ken die ezel niet eens
Origineel gepost door Tnawie
your everywhere :hihi:
your everywhere :hihi:
visa is overal niet tnawie :kwaad:
visa is overal niet tnawie :kwaad:
:D your the 1 and only tnawie...but where are you :maf2:
3andoe f3ail fhallek :hihi:
-Y-
:D your the 1 and only tnawie...but where are you :maf2:
iwa ja school gaat voor yasmina :p
t ging een beetje slechter met mn studie omdat k steeds hier op yasmina zit.
k heb besloten tog meer tijd aan mn studie te besteden van daatr dat k de laatste tijd nie meer zo vaak kom.
3andoe f3ail fhallek :hihi:
-Y-
wash daa l7maar ltnawie :kwaad:
hadak l7maar meskien ma fihsh tnawie, hoewa 3arf rgir wa7d tri9(altijd rechtdoor lopen).
hoewa nishaan, walakin anaa fiyaa l9waalb
Noerallain18
01-02-2003, 16:43
Heel goed van je!
Origineel gepost door Noerallain18
Heel goed van je!
Thnx..Ik dacht laat ik ook maar een verhaaltje schrijven en dit met jullie meedelen...Zo te zien waarderen jullie dit verhaal. Ik zal dan ook een tweede deel laten uitbrengen...Het zal dan iets in de trant heten: "3amie Hmad en zn exporthuwelijk"
-Y-
nour_el_3oejoen
16-02-2003, 22:43
LEUK STUK :goedzo:
mister_bentayeb
22-05-2005, 01:32
Rijdt 3amie Hmad door de bergen op een heel oud ezel. Blauwe hemel, zon,verlaten,hitte, normaal gesproken hoor je nu een minuut of tien te besteden aan een gedetailleerde beschrijving van het landschap. Op zeker moment gaat de ezel dood; verzin zelf een oorzaak en wauwel daar een kwartier over door. 3amie Hmad sleept zich, doodmoe, met volledig Jellaba door de hoge bergen, voelt zich miserabel enz. enz. enz. Dan ziet hij een lichtje in de verte. Gebruik vele minuten om zijn gevoel en de weg naar het lichtje toe te beschrijven. Hij klopt op de deur. Dat moet hij uiteraard enige malen herhalen voordat er reactie komt, maar dan staat daar een ouwe grijsaard voor zijn neus. Ruimte voor eigen invulling en improvisatie. 3amie Hmad vraagt de grijsaard om een rijdier. Deze vertelt met vele omwegen dat hij slechts ter beschikking heeft... een grote harige hond. Nu begrijpen jullie dat zulke verhalen altijd intens flauw zijn en ja hoor...
3amie Hmad roept uit:
"Ma kainshie Le7mar Qaddek"
-Y- :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.