Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sara(h)

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
01-02-2003, 14:47

Ik voel me vereerd :D SARA (H) staat op nummer 1 bij populairste voornamen in Amsterdam in 2003 MEISJES 2003 Kwartaal 1 1 Sara(h) 2 Isabel(le) 3 Aya 4 Julia 5 Eva 6 Roos 7 Britt 8 Sasha 9 Maria 10 Anna en bij de jongens staat Mohammed op nummer 3 bron : http://home.hetnet.nl/~niff/

Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:51
En nu??? :D

mimi_tangaouia
01-02-2003, 14:52
en nu voeld zij zich vereerd klasse meid :goedzo:

Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:54
Origineel gepost door mimi_tangaouia en nu voeld zij zich vereerd klasse meid :goedzo: oooow dan mag een staande ovatie van pas komen toch ?? :D :hoera: :hoera: :hoera:

Chaimaa
01-02-2003, 14:55

:hoera: :boogie: :letsparty:

missriffia03
01-02-2003, 14:55
does.............................................. .....

Sarahsalima
01-02-2003, 15:00
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk !!!!!!!! zo vrolijk was ik nooit :D hahahahah zoals Mimi, zegt, ik voel me vereerd maar bij nader inzien .......... betekent het, dat ik niet meer zo uniek ben :eek: er zijn meer mensen die SARAH heten AAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :kwaad:

Chaimaa
01-02-2003, 15:01
i missed you sarah :tranen:

Lady_Cazawia
01-02-2003, 15:01
Origineel gepost door Sarahsalima Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk !!!!!!!! zo vrolijk was ik nooit :D hahahahah zoals Mimi, zegt, ik voel me vereerd maar bij nader inzien .......... betekent het, dat ik niet meer zo uniek ben :eek: er zijn meer mensen die SARAH heten Bij nader inzien wel ja :hihi: AAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :kwaad:

Sarahsalima
01-02-2003, 15:05
Origineel gepost door Chaimaa i missed you sarah :tranen: ohhhwwwwww, what sweeettttt :Iluvu: ik heb jou ook gemist lieverd............. ik ben er helemaal emotineel van geworden :huil: Lady cazawia daar zat copyrighted op

Chaimaa
01-02-2003, 15:06
Origineel gepost door Sarahsalima ohhhwwwwww, what sweeettttt :Iluvu: ik heb jou ook gemist lieverd............. ik ben er helemaal emotineel van geworden :huil: Lady cazawia daar zat copyrighted op :Iluvu: :verliefd: hahha hamka...waar was je al die tijd :engel:

mimi_tangaouia
01-02-2003, 15:08
Origineel gepost door Sarahsalima Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk !!!!!!!! zo vrolijk was ik nooit :D hahahahah zoals Mimi, zegt, ik voel me vereerd maar bij nader inzien .......... betekent het, dat ik niet meer zo uniek ben :eek: er zijn meer mensen die SARAH heten AAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :kwaad: miskiena bekijk het van de positieve kant :D

Sarahsalima
01-02-2003, 15:24
Origineel gepost door Chaimaa :Iluvu: :verliefd: hahha hamka...waar was je al die tijd :engel: ik was overal en nergens, behalve op yasmina, ik had een tijdje geen zin in yasmina, maar nu alles weer goed gaat, ben ik weer helemaal voorgoed terug op de oude vertrouwde site :D Mimi tot hoe laat werk je vandaag ?

mimi_tangaouia
01-02-2003, 15:25
Origineel gepost door Sarahsalima ik was overal en nergens, behalve op yasmina, ik had een tijdje geen zin in yasmina, maar nu alles weer goed gaat, ben ik weer helemaal voorgoed terug op de oude vertrouwde site :D Mimi tot hoe laat werk je vandaag ? ik werk tot 17.00 kom pas rond 19.00 online vanavond

Chaimaa
01-02-2003, 15:27

Origineel gepost door Sarahsalima ik was overal en nergens, behalve op yasmina, ik had een tijdje geen zin in yasmina, maar nu alles weer goed gaat, ben ik weer helemaal voorgoed terug op de oude vertrouwde site :D Mimi tot hoe laat werk je vandaag ? afgekickt en nu weer aankicken ;) welcome back!! :Iluvu:

Pagina's : [1] 2