Bekijk originele versie : wordt steeds gekker ! Overvaller stapt bij vrouw in auto
mohammedALI
22-01-2005, 09:52
Overvaller stapt bij vrouw in auto
Halfweg - Een nog onbekende man is onder dreiging met een mes in het Noordhollandse Halfweg bij een 33-jarige vrouw uit Heemskerk in de auto gestapt. Dit gebeurde toen de vrouw, die een baby in haar auto had, bij een verkeerslicht stond te wachten.
De ongeveer twintig jaar oude man beval de vrouw weg te rijden. Tijdens het rijden eiste hij geld en doorzocht hij de auto. Hij vond niets van zijn gading en bij een verkeerslicht op het Rottepolderplein bij Haarlem stapte hij uit. Vlak voordat hij uitstapte gaf de man de automobiliste nog een klap in haar gezicht.
wordt steeds gekker. Val me wel op dat die mietjes vooral vrouwen als slachtoffer nemen . Ze had ook nog een baby dus kon niet zo maar uit de auto springen.
Welke straf is gepast voor dit. ?
Deliverance
22-01-2005, 09:53
Halfweg - Een nog onbekende man is onder dreiging met een mes in het Noordhollandse Halfweg bij een 33-jarige vrouw uit Heemskerk in de auto gestapt. Dit gebeurde toen de vrouw, die een baby in haar auto had, bij een verkeerslicht stond te wachten.
De ongeveer twintig jaar oude man beval de vrouw weg te rijden. Tijdens het rijden eiste hij geld en doorzocht hij de auto. Hij vond niets van zijn gading en bij een verkeerslicht op het Rottepolderplein bij Haarlem stapte hij uit. Vlak voordat hij uitstapte gaf de man de automobiliste nog een klap in haar gezicht.
wordt steeds gekker. Val me wel op dat die mietjes vooral vrouwen als slachtoffer nemen . Ze had ook nog een baby dus kon niet zo maar uit de auto springen.
Levenslang!
Tja, die heeft duidelijk geleerd van het geval Ali El B.
Die heeft gedacht "Als ik in die auto stap kan ze me in ieder geval niet dood rijden".
Wat een klootzak zeg.
vette gevangenisstraf...en wat mij betreft, vette schadevergoeding voor die mevrouw...laat hij maar betalen voor alle sessies bij de psychiater die zij nodig heeft om van haar posttraumatische stress af te komen. vuile rat, die vent.
mohammedALI
22-01-2005, 10:35
vette gevangenisstraf...en wat mij betreft, vette schadevergoeding voor die mevrouw...laat hij maar betalen voor alle sessies bij de psychiater die zij nodig heeft om van haar posttraumatische stress af te komen. vuile rat, die vent.
Vooral omdat er een baby bij was. Van kinderen moet je afblijven ( uit de buurt blijven) vind ik. Als je daar (babies) geen respect voor heb verdien je niet om te leven.
mensenkinderen, wat een vuile etter!
soms zou je denken dat een goede aframmeling een beter middel zou zijn, dan een gevangenisstraf.
Vooral omdat er een baby bij was. Van kinderen moet je afblijven ( uit de buurt blijven) vind ik. Als je daar (babies) geen respect voor heb verdien je niet om te leven.
dat maakt het zeker nog walgelijker, ja. doodstraf kennen wij gelukkig niet, maar van mij mag die vent echt heeeel lang opgeborgen worden.
soms zou je denken dat een goede aframmeling een beter middel zou zijn, dan een gevangenisstraf.
laat hem anders een poosje werken in een babychrĂȘche...afdeling poepluiers. :maf:
Ik vindt dat gedrag beneden alle peil.
Dat arme mens moet wel behoorlijk in paniek zijn geraakt.
MohammedAli, je mag vinden dat zo'n misdadiger geen recht heeft om te leven, ik kan me dat gevoel wel voorstellen. Ik neem zonder meer aan dat je daar jouw persoonlijke gevoel mee uitdrukt en geen oproep om deze crimineel bij gelegenheid plat te rijden of zo ;)
mohammedALI
22-01-2005, 20:16
mijn idee , belive me
mohammedALI
22-01-2005, 20:18
Ik vindt dat gedrag beneden alle peil.
Dat arme mens moet wel behoorlijk in paniek zijn geraakt.
MohammedAli, je mag vinden dat zo'n misdadiger geen recht heeft om te leven, ik kan me dat gevoel wel voorstellen. Ik neem zonder meer aan dat je daar jouw persoonlijke gevoel mee uitdrukt en geen oproep om deze crimineel bij gelegenheid plat te rijden of zo ;)
LOL .
Ik denk dat je als vrouw met een baby in de auto , wel het recht heb om iemand plat te rijden (als zelf verdediging) als hij met een mes binnen probeert te komen.
Maar dat is mijn personelijke mening.
mohammedALI
22-01-2005, 20:20
In maleisie kennen ze stokslagen met een enorme bamboe stok.
als je dan 10 stok slagen krijg , krijg je er een per keer, want bij de eerste ga je al van je spreekwoordelijke stokkie .
bellydancefan
22-01-2005, 20:21
Dit is nog best een eind ook :(. Ongelofelijk! Ik weet niet wat ik had gedaan :( Ik geloof dat ik maar vanaf nu altijd alle deuren op slot doe, doe ik trouwens sowieso als ik 's nachts rijd. Dan kunnen ze er ook niet in. Maar ja, ik heb nooit auto's met centrale deurvergrendeling :D die dan allemaal open gaan als je de sleutel in het contact steekt :maf: :D
LOL .
Ik denk dat je als vrouw met een baby in de auto , wel het recht heb om iemand plat te rijden (als zelf verdediging) als hij met een mes binnen probeert te komen.
Maar dat is mijn personelijke mening.
Ze heeft het recht om er nog een keertje in de achteruit over te gaan(voor de zekerheid).
mohammedALI
23-01-2005, 00:48
Ze heeft het recht om er nog een keertje in de achteruit over te gaan(voor de zekerheid).
Nee , dat vind ik niet. Ze kan op hem in rijden om b.v. weg te kunnen komen. Maar niet expres op hem af om .........
M.a.w. als hij voof de motor kap staat met een groot mes , gewoon gas geven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.