Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongen met Nederlandse meisje..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

marocmeisje
01-02-2003, 14:14

Waarom doen sommige meisjes zo moelijk over (moslim) Marokkaanse jongens die met Nederlandse meisje samengaan. Voor de islamitische man is het mogelijk om een niet-moslim vrouw te huwen. Zij mag zelfs een andere godsdienst praktiseren. De kinderen dienen wel islamitisch opgevoed te worden. De moslim-vrouw echter moet met een moslim-man huwen, omdat men ervan uitgaat dat de man over het algemeen meer invloed heeft op het religieuze gebeuren dan de vrouw.

mimi_tangaouia
01-02-2003, 14:17
Origineel gepost door marocmeisje Waarom doen sommige meisjes zo moelijk over (moslim) Marokkaanse jongens die met Nederlandse meisje samengaan. Voor de islamitische man is het mogelijk om een niet-moslim vrouw te huwen. Zij mag zelfs een andere godsdienst praktiseren. De kinderen dienen wel islamitisch opgevoed te worden. De moslim-vrouw echter moet met een moslim-man huwen, omdat men ervan uitgaat dat de man over het algemeen meer invloed heeft op het religieuze gebeuren dan de vrouw. mag ik vragen waar jij deze info vandaan hebt??? dit is echt hypocriet

Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:20
Origineel gepost door mimi_tangaouia mag ik vragen waar jij deze info vandaan hebt??? Ik heb zo vaak tegen haar gezegd voor info over de islam moet je de koran lezen en niet de Break Out!!! :D

mimi_tangaouia
01-02-2003, 14:22
Origineel gepost door Lady Cazawia Ik heb zo vaak tegen haar gezegd voor info over de islam moet je de koran lezen en niet de Break Out!!! :D dat vind ik nou ook

marocmeisje
01-02-2003, 14:23

Opgezocht en naar gevraagd. ;) Vraag aan geleerde en zij geven het zelfde antwoord

RaZer
01-02-2003, 14:23
Volgens mij klopt het maroc meisje.. heb het dacht ik ook gelezen en wel eens gehoord..Allah 3lam weet niet 100% zeker maar zeker in de buurt..

RaZer
01-02-2003, 14:24
Origineel gepost door Lady Cazawia Ik heb zo vaak tegen haar gezegd voor info over de islam moet je de koran lezen en niet de Break Out!!! :D en waar haal jij je INFO vandaan? Prive of welk ander roddelblad?

marocmeisje
01-02-2003, 14:25
Origineel gepost door RaZer Volgens mij klopt het maroc meisje.. heb het dacht ik ook gelezen en wel eens gehoord..Allah 3lam weet niet 100% zeker maar zeker in de buurt.. Het is wel waar, ik heb het namelijk ook eens een keer ergens gelezen.... en toen ben ik het gaan opzoeken en heb er nog naar gevraagd of het werkelijk zo is..... en ja het is zo.

Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:27
Origineel gepost door RaZer en waar haal jij je INFO vandaan? Prive of welk ander roddelblad? Welk info?? heb jij mij hier info zien schrijven??? :rolleyes: Mij zie je alleen info over iets schrijven als ik het zeker weet en niet ik denk of dacht of misschien...........zeker of niet zeker klaar!!!!!!!!!

RaZer
01-02-2003, 14:27
Origineel gepost door marocmeisje Het is wel waar, ik heb het namelijk ook eens een keer ergens gelezen.... en toen ben ik het gaan opzoeken en heb er nog naar gevraagd of het werkelijk zo is..... en ja het is zo. Ok dan.. wist het echt bijna zeker.. had het er gister nog over.. maar ik durf niet zo snel alles te beweren.. en dat moet je ook niet doen als je het niet zeker weet.. dus vandaar Allah 3lam... :) maar weet het nu zeker en zal het niet meer vergeten.. :)

RaZer
01-02-2003, 14:28
Origineel gepost door Lady Cazawia Welk info?? heb jij mij hier info zien schrijven??? :rolleyes: Mij zie je alleen info over iets schrijven als ik het zeker weet en niet ik denk of dacht of misschien...........zeker of niet zeker klaar!!!!!!!!! kan je er niet tegen dat je het fot had... je kan nu wel je excuses aan haar bieden. dan lompe dingen te gan beweren. En mij hoeft het niet... Ennuh... waar ik het ook vandaan haal.. het zat toch veel dichter in de buurt dan jou info ;)

marocmeisje
01-02-2003, 14:29
Origineel gepost door RaZer Ok dan.. wist het echt bijna zeker.. had het er gister nog over.. maar ik durf niet zo snel alles te beweren.. en dat moet je ook niet doen als je het niet zeker weet.. dus vandaar Allah 3lam... :) maar weet het nu zeker en zal het niet meer vergeten.. :) Asjeblieft

Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:30
Origineel gepost door RaZer kan je er niet tegen dat je het fot had... je kan nu wel je excuses aan haar bieden. dan lompe dingen te gan beweren. En mij hoeft het niet... Ennuh... waar ik het ook vandaan haal.. het zat toch veel dichter in de buurt dan jou info ;) :zwaai:

RaZer
01-02-2003, 14:39
Origineel gepost door Lady Cazawia :zwaai: :(.... beetje te trots om je excuses aan te bieden... Jammer hoor.. ;) :zwaai:

Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:42

Origineel gepost door RaZer :(.... beetje te trots om je excuses aan te bieden... Jammer hoor.. ;) :zwaai: Ik bied mijn excuses alleen maar aan iemand aan als ik weet dat ik fout zat ik weet niet wat jij doet ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5