Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen spelen altijd voor eigen rechter!

ElAlamein
21-01-2005, 22:46

een tijdje terug verjoegen 150 rellerige marokkanen een aantal BONAFIDE krakers, toen die een leegstaand pand kraakten! Toevallig was de eigenaar een Marokkaan! Hoewel de krakers reeds stoelen, tafels en bedden hadden geinstalleerd, en dus recht van spreken hadden, riep de eigenaar 150 marokkanen tehulp en de krakers werden bijna gelyncht! algemene mening was"je moet mat je poten van een andersmans spullen afblijven! Ja ja, marokkaanse spullen! Ali B speelde ook eigen rechter! Hij wilde geld, en dacht, dat pak ik even van een ander! En toen deed die vrouw wat elke Marokkaan zou doen!

esma
21-01-2005, 22:47
een tijdje terug verjoegen 150 rellerige marokkanen een aantal BONAFIDE krakers, toen die een leegstaand pand kraakten! Toevallig was de eigenaar een Marokkaan! Hoewel de krakers reeds stoelen, tafels en bedden hadden geinstalleerd, en dus recht van spreken hadden, riep de eigenaar 150 marokkanen tehulp en de krakers werden bijna gelyncht! algemene mening was"je moet mat je poten van een andersmans spullen afblijven! Ja ja, marokkaanse spullen! Ali B speelde ook eigen rechter! Hij wilde geld, en dacht, dat pak ik even van een ander! En toen deed die vrouw wat elke Marokkaan zou doen! niet overdrijven kraakpand is bij mij in de straat het waren max 30 jongeren aap

Siham5
21-01-2005, 22:58
salamoe alaikum, ik begrijp (denk ik) wat je probeert te zeggen maar je kan appels niet met peren vergelijken, door te zeggen ja een marokkaan zou ook een tasjesdief aan de boom pletten...dus dat maakt het minder erg en natuurlijk heeft die vrouw dat wellicht niet met opzet gedaan (hoop ik) mogen en kunnen we het niet goed praten of de tasjesdief nou ali el b heet of jan jansen en of de automobielist nou truus of gerda heet;) wa alaikum salaam, Siham

Immanuel
21-01-2005, 23:05
niet overdrijven kraakpand is bij mij in de straat het waren max 30 jongeren aapHallo esma, Niet bagatelliseren rund! Dat zijn er altijd nog dertig teveel!

ElAlamein
21-01-2005, 23:06

als 1 van die krakers nou eens uit de dakgoot was geflikeerd, en overleden????? Mij gaat het alleen om Marokkaanse schijn heiligheid! Die drijft inmiddels bijna tot Allah omhoog, met dat geschreeuw over Allah vanmiddag bij de optocht!

Peej
21-01-2005, 23:07
niet overdrijven kraakpand is bij mij in de straat het waren max 30 jongeren aap Oh, het waren maar 30 jongeren die voor eigen rechter speelden. En dan mag het zeker wel?

frankherbert
21-01-2005, 23:10
een tijdje terug verjoegen 150 rellerige marokkanen een aantal BONAFIDE krakers, toen die een leegstaand pand kraakten! Toevallig was de eigenaar een Marokkaan! Hoewel de krakers reeds stoelen, tafels en bedden hadden geinstalleerd, en dus recht van spreken hadden, riep de eigenaar 150 marokkanen tehulp en de krakers werden bijna gelyncht! algemene mening was"je moet mat je poten van een andersmans spullen afblijven! Ja ja, marokkaanse spullen! Ali B speelde ook eigen rechter! Hij wilde geld, en dacht, dat pak ik even van een ander! En toen deed die vrouw wat elke Marokkaan zou doen! Waar was dat precies?

ElAlamein
21-01-2005, 23:17
Amsterdam! De grote speeltuin voor luie, lamlendige werkeloze, toekomstloze, spijbelende grote bekhebbende Marokkaanse pubers, die met een mobieltje elkaar waarschuwen als er "weer wat is"

frankherbert
22-01-2005, 00:21
Amsterdam! De grote speeltuin voor luie, lamlendige werkeloze, toekomstloze, spijbelende grote bekhebbende Marokkaanse pubers, die met een mobieltje elkaar waarschuwen als er "weer wat is" Is het in het nieuws geweest?

Omaima0
22-01-2005, 00:23
Mensen praten toch net kippen zonder koppen! :rolleyes:

Grover
22-01-2005, 00:37
volgens verdonk mag het dus niet ouwehoeren :hihi: